Ga naar inhoud


Voormalige USSR gaat Ukraine aanvallen


D-box

Aanbevolen berichten

En daarom moet RT in de lucht blijven; je moet je vijand'sgedachten kunnen lezen en daarna overleggen met je overste en die geeft het dan door aan de BLS (Bevelhebber der Landstrijdkrachten).

 

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites


43 minuten geleden, D-box zei:

Je moet die zender niet boycotten, ze zijn hartstikke fout, maar je moet hun gedachtegang kunnen waarnemen, alleen dan kan je ze aanvallen.

En je moet het altijd van twee kanten zien zodat je sterk staat; kijk bv ook naar de 4,8E naar de Ukrainiers op 12284V 27500 DVBS, hoe meer je van de vijand weet (de voormalige USSR dus) hoemeer je je strategie kan aanpassen..

Helemaal mee eens, zo kun je ook enigszins zien wat de de Russische bevolking zelf voor "eenzijdige informatie" krijgt.

  • Like 1

Sat87, 87 niet mijn geboortejaar, maar begonnen met satelliet ontvangst. TBS5929 / TM5402 HD M3 /ClarkeTech5100C, 3x80cm 1x150cm 2x180cm 1x280cm schotels. KU, Ka-d, S en C-band, 76oost tot 61west

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, sat87 zei:

Helemaal mee eens, zo kun je ook enigszins zien wat de de Russische bevolking zelf voor "eenzijdige informatie" krijgt.

Weet je wat het is

Gebrek aan informatie.

Hoemeer RT broadcast, destemeer info krijgen wij van wat de vijand van plan is.

Ik was gewoon een diensplichtige Korporaal, maar heb er veel geleerd.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

even naar RT gekeken, maar ik geloof nooit dat de russen dit te zien krijgen. Ze ventileren inderdaad de gedachten van het kremlin maar ze tonen toch ook wat er aan de hand is in Ukraine en de beelden spreken voor zichzelf. Moest dit in rusland te zien zijn dan werden alle poten onder hun stoel weggezaagd.

RT is de spreekbuis voor ons westerlingen en ze weten bij RT goed genoeg dat we weten wat er aan de hand is, ze steken dus niet weg wat er in Ukraine gebeurt want ze weten dat we die informatie toch van onze eigen nieuwskanalen krijgen.

ik geloof nooit dat ze op de russische kanalen de beelden van inslaande raketten in Kiev laten zien. Men spreekt daar nog steeds van een beperkte inval met als doel de genocide op de russisch sprekende bevolking te stoppen en de ukrainers te bevrijden van een nazi regime.

deze boodschap krijg ik niet als ik RT bekijk. Het blijft propaganda, maar je merkt toch dat ze er ook niet erg gelukkig mee zijn.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dit is er bekend over de berichtgeving in Rusland.

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenland/artikel/5290671/rusland-staatsmedia-propaganda

 

Quote:

Uitspreken is riskant

Maar Hartog ziet ook dat veel mensen de Russische staatsmedia niet geloven en geshockeerd zijn. "Mensen hebben het er wel met elkaar over, maar het is ook risicovol om je stem te laten horen en jezelf uit te spreken tegen de oorlog." Een enkeling gaat de straat op om te protesteren, maar degenen die dat doen, worden vrijwel direct opgepakt door de politie.

 

Russische media mogen alleen officiële Russische bronnen gebruiken.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees ook goede berichten die de Russen niet blij maken:

 

De Russen zijn massaal naar geldautomaten geholt in veel steden en krijgen geen of weinig Rubels.

In het luxe inkoopscentrum Gum komen er geen Dollar of Euro´s meer uit de automaten.

Jammer dan voor de Vladimirs. Geen geld voor Wodka dit weekend!

 

Erdogan laat zich bij wijze van uitzondering eens positief zien en wil de Bosporus sluiten voor Russische oorlogsschepen. Die komen dan niet meer naar de Zwarte Zee.

8 landen hebben het luchtruim voor Russische vliegtuigen gesloten. Engeland, Tschechien, Bulgarije, Moldavie, en de Baltische Staten

Zelinsky zet meer druk op Duitsland vanwege het uitsluiten van SWIFT voor Ruskies. Hopeluk gebeurd het snel.

De Ukrainers zijn ongekende vechters en geven hun land niet zomaar op.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Quote

De Ukrainers zijn ongekende vechters en geven hun land niet zomaar op.

 

Met Ruslana op kop !

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De reden is, dat men geen garantie heeft dat het vliegtuig terug kan vliegen na de landing.

Er mogen in het geval er iets defect is, geen reserve onderdelen naar Rusland gezonden worden, ook niet voor eigen gebruik.

 

Het risico is te groot dat er een vliegtuig dan grounded is en maanden niet beschikbaar is.

 

De vlucht naar Moscou is een half uur geleden geland in Kopenhagen, die naar Petersburg, KL1395 landt op dit moment op de Polderbaan.

 

Het is economisch denken bij de KLM wat de terugkeer bewerkstelligd heeft, het is wel een gevolg van de sancties tegen Rusland.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jongens, kijk nu eens naar CNN (Breaking News).

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Eh, ja...?

 

cnn.jpg

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

USA geeft $350 miljoen  aan Ukraine en Duitsland heeft ingestemd met de SWIFT-sancties tegen de Voormalige USSR.

Kijk verder op CNN.

Groetjes man,

D-box

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nederland gaat ook 50 antitankwapens sturen naar Ukraine, dit is gewoon de TOW, ik heb er zelf mee geschoten; in militaire dienst, werkt goed, alleen moet er niemand achter je staan.

Zie teletekst blz 109 op Nederland 1,2of3

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...