Ga naar inhoud


Voormalige USSR gaat Ukraine aanvallen


D-box

Aanbevolen berichten


10 uren geleden, minplus zei:

Nogmaals, allemaal heel leuk.

Maar geen hond weet hoe je die spullen nu nog in de Oekraïne zou kunnen krijgen.

Maar goed ook dat geen hond er lucht van krijgt! 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, gerrit B zei:

 

Nee dat zie je verkeerd, ze hebben wekenlang daar een troepenmacht opgebouwd onder het mom van een oefening waarbij hoog en laag beweerd werd dat er geen aanval op de Oekraïne zou komen.

Hoor zojuist op de radio dat Russische krijgsgevangenen dit ook steeds te horen hebben gekregen en totaal niet wisten dat ze opeens in Oekraïne moesten vechten.

De leugens die het Kremlin de wereld in stuurde over die oefeningen kreeg Jan Soldaat dus ook voorgeschoteld.

Wat een drama voor die Russische families die de komende tijd ontdekken dat zoonlief nooit meer terugkomt omdat ie in Oekraïne is gesneuveld.   

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, Eduard07 zei:

Hoor zojuist op de radio dat Russische krijgsgevangenen dit ook steeds te horen hebben gekregen en totaal niet wisten dat ze opeens in Oekraïne moesten vechten.

De leugens die het Kremlin de wereld in stuurde over die oefeningen kreeg Jan Soldaat dus ook voorgeschoteld.

Wat een drama voor die Russische families die de komende tijd ontdekken dat zoonlief nooit meer terugkomt omdat ie in Oekraïne is gesneuveld.   

Dit vind ik wel explosief nieuws, hoewel natuurlijk in lijn met het liegen zoals standaard de werkwijze. Russische slachtoffers in een oorlog die de bevolking niet wil gaat in Rusland flink meer tegenstand opleveren.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden, OFDM zei:

Dit vind ik wel explosief nieuws, hoewel natuurlijk in lijn met het liegen zoals standaard de werkwijze. Russische slachtoffers in een oorlog die de bevolking niet wil gaat in Rusland flink meer tegenstand opleveren.

Nog steeds lees ik reacties op andere plekken  "dat NL een oorlog zou worden ingerommeld". 

Volgens mij zijn het juist de Russische families die een oorlog zijn ingerommeld en nog niet een fractie aan eerlijk nieuws krijgen over wat hun Poetin mafia aan het doen is met hun zoons om zichzelf en hun van het volk gestolen (olie- en gas-)rijkdommen veilig te stellen. 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit staat in de krant HLN:

 

Vlaams minister van Media wil Russia Today uit de ether: “Desinformatie en propaganda”

De Vlaamse minister van Media Benjamin Dalle (CD&V) heeft contact opgenomen met de Vlaamse mediawaakhond VRM om de uitzendingen van Russia Today in Vlaanderen te schrappen. Dat meldt zijn woordvoerder zondag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uren geleden, Noordzee zei:

Op dit soort momenten mis ik de toespraken, de tweets en het handelen van Trump.

(En nee, Trump zou nu vast niet aan de zijde van Poetin staan)  

 

Van Biden hoor ik al een jaar lang weinig tot niets bijzonders.  Een beetje een dooie mus. Hij straalt weinig uit.   

 

 

En inderdaad, Trump heeft van zich laten horen: 

 

"Iedereen snapt wel dat deze vreselijke ramp nooit was gebeurd als ik de president was geweest", zei Trump, die verder benoemde dat Rusland ten tijde van het presidentschap-Bush Georgië binnenviel en de Krim innam toen Obama president was. "Ik ben de enige president van de 21ste eeuw onder wiens leiding Rusland geen ander land is binnengevallen."

 

bron : nos.nl

 

 

 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Noordzee zei:

 

En inderdaad, Trump heeft van zich laten horen: 

 

"Iedereen snapt wel dat deze vreselijke ramp nooit was gebeurd als ik de president was geweest", zei Trump, die verder benoemde dat Rusland ten tijde van het presidentschap-Bush Georgië binnenviel en de Krim innam toen Obama president was. "Ik ben de enige president van de 21ste eeuw onder wiens leiding Rusland geen ander land is binnengevallen."

 

bron : nos.nl

En wat voor idiote "verdienste" is dat? Nog afgezien van zijn verafgoding van Poetin?

https://www.metronieuws.nl/in-het-nieuws/buitenland/2022/02/poetin-trump-aanval-rusland/

Trump werd teruggefloten of hij ontdekte dat het niet zo slim was die bewondering voor Poetin op deze wijze nog een keer te uiten.

 

En verder?

Ben dit ook nog niet vergeten!

https://www.trouw.nl/buitenland/politici-in-vs-eisen-straf-voor-hack-maar-trump-pleit-de-russen-vrij~b842218b/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Eduard07 zei:

Nog steeds lees ik reacties op andere plekken  "dat NL een oorlog zou worden ingerommeld". 

Volgens mij zijn het juist de Russische families die een oorlog zijn ingerommeld en nog niet een fractie aan eerlijk nieuws krijgen over wat hun Poetin mafia aan het doen is met hun zoons om zichzelf en hun van het volk gestolen (olie- en gas-)rijkdommen veilig te stellen. 

Ik weet niet waar je dat leest maar als het met een F begint wil ik dat ook niet weten. Zeker weten Russen dat zelf niet maar ik denk dat dit nog wel gaat komen...uiteindelijk!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, OFDM zei:

Ik weet niet waar je dat leest maar als het met een F begint wil ik dat ook niet weten. Zeker weten Russen dat zelf niet maar ik denk dat dit nog wel gaat komen...uiteindelijk!

Ik lees alleen fora bij serieuze artikelen, en F***k raadpleeg ik alleen voor nieuws over Radio Caroline! 😉 

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ik hoop echt dat ieder beetje ethisch (of minder ethisch) hacker zijn kennis en resources gaat inzetten om de IT-infra in Rusland plat te leggen.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...