Ga naar inhoud


rookmelders welke?


Aanbevolen berichten

  • Moderator

En gevonden 😎

 

rookmelder diy 

Deze rookmelder is ook bij een supermarkt te koop en daar zit de cs2105g0-s12 chip in en pin 7 is mooi te gebruiken om een esp aan te sturen.

En testpad J4 is de I/O pin

 

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

2 hours ago, Matchless said:

En gevonden 😎

 

rookmelder diy 

Deze rookmelder is ook bij een supermarkt te koop en daar zit de cs2105g0-s12 chip in en pin 7 is mooi te gebruiken om een esp aan te sturen.

En testpad J4 is de I/O pin

Ik zal je vanavond (mijn tijd) een iets mooiere oplossing sturen voor het schakelen van de power naar de ESP module.... Ik test op dit moment een schakeling om remote de brievenbus te monitoren, en ik heb goede resultaten met het stroomverbruik. Als ik tijd heb zal ik een precieze meting van de stroom doen.. (Moet ik sowieso weten aangezien we dit gaan publiceren later op onze website...!)

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • Moderator

Vanaf vandaag is de rookmelder in huis dus verplicht!

 

In Nederland kan je alles verwachten, dus...

Politie: let op babbeltruc bij controle rookmelders

Met een nieuwe babbeltruc proberen criminelen woningen binnen te komen om hun slag te kunnen slaan. Daarbij gebruiken ze het voorwendsel om rookmelders te controleren.

Dat laat de politie in een waarschuwing in diverse media weten. De boeven maken gebruik van de wettelijke verplichting dat vanaf 1 juli dit jaar op elke etage van een woning een rookmelder moet hangen.

De criminelen gebruiken bij de voordeur een zelfgemaakte identiteitskaart en geven bij de bewoner aan rookmelders te komen controleren.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 maanden later...
Op 13-5-2022 om 10:13, Tonskidutch zei:

Wij hebben de Google Nest in ons bureau opgehangen. Met APP en dus diverse test procedures waar m'n collega een middag mee was aan het spelen via z'n telefoon.

Ik ben maar naar huis gegaan. (tinitus - veel te harde piep)

 

Is veel duurder dan jouw budget.

 

Maar een voordeel hebben die toch ook wel, je kan namelijk ook de brandweer melden via die APP dat er brand is gedetecteerd.

 

p.s. of die APP's allemaal ook 10 jaar blijven werken dat staat niet echt leesbaar in de garantie bepalingen

Quote

Google stopt per 8 april 2024 ondersteuning voor Nest Secure-alarmsysteem

BRON https://tweakers.net/nieuws/208518/google-stopt-per-8-april-2024-ondersteuning-voor-nest-secure-alarmsysteem.html

Weer genaaid door Google

Cherry Blossom Girl

Air

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ik heb onlangs deze gekocht (3 stuks) en ben er uitermate tevreden mee. Middels zigbee connected met Home Assistant zodat als er beneden een rookmelder afgaat, je dat boven ook goed hoort. Ze zijn ook waanzinnig klein.

 

CleanShot 2023-04-08 at 13.25.23.png

CleanShot 2023-04-08 at 13.26.38.png

 

Meer info: Develco SMSZB-120 control via MQTT | Zigbee2MQTT

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...