Ga naar inhoud


De gierigheid van RTL kent geen grenzen (CD schrapt 2-3 RTL zenders)


Codx

Aanbevolen berichten

Het is slechts een kwestie van tijd tot de uitzendrechtenkwestie binnen de EU is opgelost. Dan kun je overal in de EU gewoon een abonnement op Ziggo en/of KPN nemen en via hun app kijken ongeacht het woonland of de lokale internetprovider.  Ziggo app via KPN internet en omgekeerd en idem voor de hele EU. Alles via een app, geen providerkastje nodig, alleen een modem. Wat is dan nog de toegevoegde waarde van CanalDigitaal?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


Die toegevoegde waarde is er al jaren niet meer. Kanalen weg en nietszeggende Oost-europese kanalen ervoor terug (en weer weg)... Alleen nog interessant voor mensen die buiten het NL verzorgingsgebied vallen.. De meesten daarvan gaan ook over naar IPTV..

  • Like 1

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, minplus zei:

Een toegevoegde waarde is er echt nog wel maar steeds minder voor steeds meer geld mede door veel foute keuzes.

Maar het zou jammer zijn als Nederland definitief van de sat zou verdwijnen.

Helemaal met je eens.

Je zult maar een buitenhuis in Frankrijk hebben en je kijkt Nederland via CDS; Welnu, CDS gaat steeds meer over op internet TV dus wat je kan zien via de sat wordt steeds minder.

Straks betaal je het volle pond voor de helft van de zenders waar je recht op hebt.

  • Like 1

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kijk op moment via corelec op mijn mediabox met een canaldigitaal mobiele app abonnement van 11,95 (==vol, is nu niet meer te abonneren)

Tegenwoordig hebben ze nog maar 1 mobiel abonnement van 14,95 waar wel wat meer zenders inzitten maar voor mij niks boeiends.

Ik heb nu kijken vanaf begin, terugkijken tot een week terug op de belangrijkste zenders en dat is perfect voor mijn situatie.

Ik vul de zenders aan met FTA van de 13, 19.2, 23.5, 28.2

Voor mijn doen perfect. Zover ik weet kun je die mobiele app trouwens gebruiken door heel de EU. 

Waarom zou ik via een schotel nog de reguliere kanalen willen zien? door dat mobiele abonnement kijk ik ook op mijn tablet en telefoon.

Sinds het voorjaar is er ook op de camping glasvezel en daar kijk ik nu op precies dezelfde manier zonder het gesjouw met het kaartje zoals in de jaren ervoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, theparasol zei:

Waarom zou ik via een schotel nog de reguliere kanalen willen zien? door dat mobiele abonnement kijk ik ook op mijn tablet en telefoon.

Da's ieder zijn/haar persoonlijke goesting 😉

Ik heb mijn gading gevonden via FTA , draaibaar tussen 20°W & 62°E 🙂

Ook gratis officiële streams , VRTNU & VTMGO (heel zelden) & nog andere !!

Youtube bekijk ik geregeld !! RTL NL , sommige dingen via youtube (heeeel zelden) !!

Betaal TV is toch geheel niks voor mij !! Veel UK & IE & USA programma's FTA via 28,2°O !! 🙂

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-9-2022 om 10:46, zeeteefje zei:

Het is slechts een kwestie van tijd tot de uitzendrechtenkwestie binnen de EU is opgelost. Dan kun je overal in de EU gewoon een abonnement op Ziggo en/of KPN nemen en via hun app kijken ongeacht het woonland of de lokale internetprovider.  Ziggo app via KPN internet en omgekeerd en idem voor de hele EU. Alles via een app, geen providerkastje nodig, alleen een modem. Wat is dan nog de toegevoegde waarde van CanalDigitaal?

Met NL ziet is me dat zelfs al gelukt , gewoon via betaalkaart en je mag gewoon je Belgisch adres ingeven en je account aanmaken . En alles werkt gewoon . En sommige zullen wel weer zeggen , ja met vpn, nee nee nee echt niet . Tevens canaldigitaal gaat al jaren op die manier. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ziggo werkt ook in Europa, je kan gewoon met je Ziggo abo in Europa naar alle zenders en content kijken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden, ceesv zei:

Ziggo werkt ook in Europa, je kan gewoon met je Ziggo abo in Europa naar alle zenders en content kijken.

Ja, je kunt er alleen geen abonnement op afsluiten.

Tenzij je in Nederland woont, en ook die onzin gaat op termijn verdwijnen. In de VS speelt dit helemaal niet, dus waarom speelt dit (nog) wel in de EU?

één markt= één keer betalen voor gebruik in de hele markt. Het huidige systeem is feitelijk strijdig met EU regels. Er mogen helemaal geen interne grenzen bestaan voor diensten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, ceesv said:

Ziggo werkt ook in Europa, je kan gewoon met je Ziggo abo in Europa naar alle zenders en content kijken.

Recentelijk gezien dat Ziggo weigert als je van een niet Ziggo netwerk probeert te kijken.

Situatie: Iemand met T-Mobile glasvezel die met account van kennis met Ziggo abonnement probeerde te kijken.

Nu heb ik persoonlijk alle begrip voor deze blokkade vanuit het oogpunt van de provider.

Maar het geeft wel te denken want stel je overnacht in hotel voor je werk en wilt toch de formule kunnen kijken op je tablet die voor de gelegenheid verbonden is met de wifi van het hotel. Gaat hem dan ook niet worden als hotel geen ziggo netwerk erachter heeft zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
1 minuut geleden, theparasol zei:

Iemand met T-Mobile glasvezel die met account van kennis met Ziggo abonnement probeerde te kijken.

Kon je vaststellen wie de verbinding blokkeerde?

T-Mobile of Ziggo?

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minutes ago, ceesv said:

Kon je vaststellen wie de verbinding blokkeerde?

Nee, niet met zekerheid er kwam een melding dat Ziggo Go niet vanaf dit netwerk gebruikt kon worden.

Lekker algemeen dus je kunt nog steeds een van beiden of allebei "blamen"

Maar meest voor de hand liggende is toch wel Ziggo zelf immers hun app roept het.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minutes ago, Pionewbie said:

Ziggo-go is gewoon via andere netwerken in Europa te kijken.

Er schijnen wel ooit problemen te zijn geweest dat een netwerk niet als Europees werd herkent.

Ik geloof je graag maar vorige week zondag zag ik toch echt iets anders.

Dus wie weet toch onbedoeld misconfig bij Ziggo waardoor het ip van T-Mobile niet herkent werd als europees en om die reden weigerde?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Voor wat het waard is...

T-mobile zigoo go app

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...