Ga naar inhoud


hallo allemaal


ikkuniet

Aanbevolen berichten

Ik las dat je eerst even  jezelf bekend moest maken, heb ik niet gedaan , ik was al bekend, moest het weer doen .dus bij deze.

Ik stam uit de tijd dat je de c+ kaarten nog helemaal open kon zetten, dat je bijna alles kon zien zonder abbonement.

Dat je 2 grote forums had dit. s4all en duckfiles

Uit de tijd van de goldkaartjes, magicmodule en andere goedies

Ik las dat black tiger nog steeds aanwezig is, zal nu wel een jaar of 100 zijn, goed voor jouw, whahahahaha

Het fanatieke schotelen is wel een beetje over maar heb nog steeds een dm500hd met abbo stab 100 en een gibertini schotel , wat trouwens een geweldig ding is.

De schwaiger sf 9000 met voeding en power inserter en pas bijgevoegd na een zeer lange zoektocht de mp02 van stab, dat ding is gewoon nergens meer te krijgen, dus een compleet setje om schoteltje af te stellen .

Omdat ik gierig ben , ben ik op zoek gegaan naar een manier om Formule 1 voor niks te kijken ,heb er 3 gevonden  en me computer aan de versterker gekoppeld om gewoon comentaar van olaf mol te krijgen, en dat schijnt wat ik hoor beter te werken dan die zooi waar ze 15 euro per maand voor betalen 

Dus dit ben ik, gewoon een ouwe schotelaar

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


Tsja, dat was nog eens een tijd! Ik begon met 'schotelen' in 1991 met een 48-kanaals Amstrad SRX-300. VideoCrypt abo via via om UK zenders te kunnen kijken, D2Mac voor FilmNet, TV3 en TV1000. LuxCrypt voor RTL en Veronique..Draaibare wok op het flatdak.. Na mijn verhuizing alleen klassiek Astra 1,2,3 en HotBird. Later 9E erbij (Joyne). Had voor NL. DE en UK zenders wel een officieel abo (maar met ehhhh extra's). Seca 1 alles op Astra 1 open en AU. Later MultiChoice/DF1/Premiere  eigen kaart 'opgewaardeerd. Weet niet hoeveel programmers, kaarten en CI Modules er nu nog op de zolder rondzwerven.. Leuke tijd, maar inmiddels ingeboet door de maatregelen van de providers (ook wel begrijpelijk natuurlijk). Momenteel officiële kaarten met abo van TV-Vlaanderen, Ziggo, HD+, ORF en TivuSAT.

De F1 kan ik kijken via de ORF (Servus TV is van Red Bull). Kost me dus ook geen dubbeltje (extra)

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-9-2022 om 15:56, ikkuniet zei:

zal nu wel een jaar of 100 zijn, goed voor jouw, whahahahaha

 

Het zal Black Tiger deugd doen, dat jij hem positief herinnert..!🤗

Maar zo erg oud is hij nog niet.! Ik schat hem op 29 jaar…???

Voor zover ik weet, begon hij op zijn vierde al met schoteltjes, en kunstjes daarmee…

Zijn moeder was het daar niet mee eens, want hij brak nogal wat servies…!

Zijn volgers echter zijn hem nog dankbaar, voor zijn inzet de allerlaatste natuurzenders weer open te krijgen…!

Al hadden we daar weinig kijkgenot aan, want tegen de tijd, dat je de juiste sleuteltjes op hun plaats had, waren die weer achterhaald…🥲

 

Veel kijkgenot ” Iknuniet”, en blijf van die goede herinneringen genieten…! gr. 

aangepast door window
Gingineersteinstantieverkreerd….
Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden, minplus zei:

Bekende dingen, ikkuniet.

Hopelijk voor jou heb je de F1 via Hesgoal kunnen bekijken. Ook al was het eind een totale afknapper ondanks de winst van Max.

Ik weet niet of hij het einde zag, want blijkbaar stond het beeld meer stil bij Hesgoal, dan het vooruit ging.  Nu ja hij heeft op 't laatst niks gemist.:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prima beeld met mijn ORF kaart. Inderdaad jammer van het einde. Feitelijk heeft de safetycar de race gewonnen want die ging het eerst over de finishlijn :)

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

safety car wint nooit want gaat niet over de finishlijn in laatste ronde maar rijd pits binnen :)

  • Like 1

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Mimisiku zei:

Feitelijk heeft de safetycar de race gewonnen want die ging het eerst over de finishlijn :)

Dan heb je niet opgelet. Een F1 race eindigt nooit achter de safetycar.

Ook deze keer is de safetycar naar binnen gegaan voordat de race werd afgevlagd. De safetycar is nooit de finishlijn gepasseerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, astro iris zei:

Ik weet niet of hij het einde zag, want blijkbaar stond het beeld meer stil bij Hesgoal, dan het vooruit ging.  Nu ja hij heeft op 't laatst niks gemist.:D

Hesgoal zendt toch op 2 of 3 kanalen uit, Nederlands en Engels.  Ik heb 2 schermen voor me dus kan ik meestal gewoon doorkijken

Link naar reactie
Delen op andere sites

We hebben toch wel op de smiley gelet hè..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Sprietje zei:

Hesgoal zendt toch op 2 of 3 kanalen uit, Nederlands en Engels.  Ik heb 2 schermen voor me dus kan ik meestal gewoon doorkijken

Had er ook geen last van, mede omdat ik daarnaast de buis aanhad  met voetbal en ook op de puter met andere dingen bezig was.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vintage receivers:
https://www.satellitemuseum.com/vintagesatellite.htm

Formule 1 was ditmaal te volgen via TV8 met TivúSat, maar elke week via ERT op HellasSat.
Geluid van Grand Prix Radio via DAB+.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...