Ga naar inhoud


Fransat , Frans adres nodig? Niet meer bruikbaar via oscam?


Aanbevolen berichten

Hi,

iemand die ik ken heeft een Fransat kaart gekregen.

activeert deze zoals een tntsat kaart, of heb je een Frans adres nodig?

naar ik begrepen heb, kan je een fransat kaart niet meer gebruiken met Oscam en publieke extra key’s, of ze zijn er ogenblikkelijk eraan en kapot.

klopt dit oscam verhaal? Ik vraag geen keys, dus geen plaatsen aub, zodat dit topic openblijft.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Een Fransat kaart wordt niet geregistreerd, heeft een levensduur van 4 jaar, waarna je een nieuwe kaart kunt aanvragen.

 

Welke versie Fransat kaart met welke softcam werkt is mij onbekend.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, ceesv zei:

Een Fransat kaart wordt niet geregistreerd, heeft een levensduur van 4 jaar, waarna je een nieuwe kaart kunt aanvragen.

 

Welke versie Fransat kaart met welke softcam werkt is mij onbekend.

Hoe kan je de verschillende versies herkennen? Aangezien hij nog nieuw is, zal het versie 7 zijn zeker.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De versie staat op de kaart gedrukt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Normaal morgen meer, dan zal ik ze zien.

las wel als je geen privé des en aes key gebruikt in oscam, je kaart gegrild wordt en gedegradeerd wordt tot dure ijskrabber.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

De mijne werkt al vijf jaar of langer.

Ik kon hem geactiveerd en wel zo kopen bij een Franse webshop die hem naar Nederland opgestuurd heeft.

Heb de kaart wel geregistreerd op de website maar hoefde geen adres op te geven. Wel een (Frans) Baskische postcode om ETB1 en 3 vrij te schakelen.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, Alex1970 zei:

De mijne werkt al vijf jaar of langer.

Ik kon hem geactiveerd en wel zo kopen bij een Franse webshop die hem naar Nederland opgestuurd heeft.

Heb de kaart wel geregistreerd op de website maar hoefde geen adres op te geven. Wel een (Frans) Baskische postcode om ETB1 en 3 vrij te schakelen.


Jij hebt zeker nog een PC5 versie?    Of bezit ik een niet public keysetje?

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag de kaart meegehad, het is een pc6 kaart.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op site X heb ik een module van Fransat gevonden zie foto.

werkt deze module nog?

A1941BA2-DCBB-4DC4-AB25-5B2789620406.jpeg

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom altijd in de 3de persoon? Kan die iemand dat zelf niet uitzoeken op internet?

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal niet meer moeten zoeken, via een viacces orca Smit module heb ik uitgelezen dat de kaart 4 jaar updates gekregen heeft.

dus toppic beëindigd

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
Op 21-11-2022 om 19:02, ceesv zei:

Een Fransat kaart wordt niet geregistreerd, heeft een levensduur van 4 jaar, waarna je een nieuwe kaart kunt aanvragen.

 

Welke versie Fransat kaart met welke softcam werkt is mij onbekend.

Op dit moment worden versie 7 kaarten uitgeleverd, je mag ervan uitgaan dat versie 6 kaarten ondertussen aan het einde van de 4 jaar periode zijn.

Met het kaartnummer van de ongeldige kaart kan je tegen een gereduceerd tarief bij Fransat een nieuwe kaart bestellen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

volgens mij enkel met frans leveradres

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn kaart verloopt binnenkort dus een nieuwe gekocht zonder adres in Frankrijk. Iemand maakt dan een 10-15 euro marge, maar ik kijk straks weer 4 jaar zonder problemen. Fransat PC7 gegoogled... Kaart moet je wel kunnen activeren in een ontvanger alvorens je beeld krijgt.

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen


+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...