Ga naar inhoud


Windows 10 en 11 zo stabiel als geen eerdere versies van Microsoft


Tonskidutch
Ga naar oplossing Opgelost door wanderer,

Aanbevolen berichten

23 uren geleden, pirrewit zei:

Na contact met de lokale pc shop is het volgens hen niet meer mogelijk een gratis upgrade te maken naar windows 10

Onzin, in de hele wereld kunnen mensen nog gratis upgraden. Zelfs de licentie van Windows 7 doet het nog.  Je moet wel het Windows Hulpprogramma op de te upgraden PC draaien.

aangepast door zeeteefje
Link naar reactie
Delen op andere sites


Als ik nu wist waar ik die spec's moet halen /lezen dan zal ik ze met genoegen vermelden. Op de factuur staan ze niet.

Zou het zo iets kunnen zijn? Acer Aspire U5  620 9502BE All in One  Touch screen.

 

Now, for the legs of the machine. The Aspire U5-620 came packaged with a one terabyte hard drive, an Intel i5 processor clocked at 2.5 gigahertz and an Intel HD graphics card. Adequate for daily tasks and a little bit of gaming, assuming you keep to things like League of Legends. During testing, the Aspire held a steady 30 frames per second, with some momentary dips to 24 frames when the action got super hectic

Dreambox 8000 Openpli 7.3  HDD 1,5 TB west. dig

VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB

diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dan mag er geen probleem zijn om die computer te updaten naar win 10

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het Intel i5 processortje net als mijn i7 wordt niet automatisch ondersteund voor windows 11 maar moet wel voor windows 10 gebruikt kunnen worden

En toch heb ik windows 11 hetgeen gewoon de logische keuze is als opvolger erop gezet.

Daarnet nog op de HP slice via het USB 3.0 stickje. het duurt effe maar dan heb j ook wat 😁

Screenshot_16.thumb.png.8a3d73be1942905e9c753f1883c08483.png

Dat je schroomt nu al voor 11 te gaan wetende dat je in 2025 hetzelfde gaat moeten doormaken is raar.

W11 is net zo stabiel als W10

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, boudeman zei:

Ik begrijp deze discussie niet.

ik denk dat het niet over deze discussie gaat qua begrijpen of begrip, maar een vraag met een wens

ik zou wensen dat ik het allerlaatste op mijn pC installeer als ik zo brutaal mag zijn om die wens ook asl suggestie mee te geven.

 

En dat lukt ook als je manueel installeert, dat is ook een vraag bij installatie van w11 tijdens de eerste stappenwil je upgraden met behoudt van bestanden en applicaties of wil je manueel opnieuw installeren.

 

het is ook voor anderen dat we schrijven en reageren op de vraagstelling, als je het niet meer ziet zitten, die termijn van 2025 heb je ondanks dat gegeven niets verloren met de keuze voor het laaste OS 😁

 

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, pirrewit zei:

Wat moet ik zeker back uppen om bij mislukking terug te gaan naar 8.1?  Moet de screensaver uit? Die gaat nu na 2minuten op zwart.

Je hebt gelijk. Wonderlijk dat het verschil in support tussen W8.0 en W8.1 7 jaar bedraagt.

Het is verstandig regelmatig een image te maken van je systeemschijf. Je kunt dan altijd herstellen naar je systeem, toen het nog goed werkte. Kan je ook doen bij een upgrade als deze. Verdiep je bijv. eens in Macrium Reflect.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Voor de zekerheid kan je een backup van je bestanden maken, maar normaal gesproken kan je zonder problemen met behoud van al je programma's en bestanden het upgrade proces starten.

 

Op zijn tijd een backup van je bestanden maken is altijd een goed idee.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...