Ga naar inhoud


Xtrend

Alles over de Enigma2 receivers van Xtrend!


1369 topics in dit forum

    • 4 reacties
    • 1.3k weergaven
    • Sat4all vriend

    Update Openpli Xtrend

      • Sat4all vriend
    • 4 reacties
    • 1.4k weergaven
    • Sat4all vriend

    herstel bootlogo et10000

      • Sat4all vriend
    • 5 reacties
    • 1.9k weergaven
  1. Geen EPG in de webif?

    • 2 reacties
    • 1.2k weergaven
    • 11 reacties
    • 2.2k weergaven
    • 1 reactie
    • 1.1k weergaven
    • Sat4all vriend

    kracht accu in nieuwkoop van oud model 1 2

      • Sat4all vriend
    • 20 reacties
    • 2.8k weergaven
    • 5 reacties
    • 1.5k weergaven
    • 8 reacties
    • 14.2k weergaven
  2. Opname probleem

    • 7 reacties
    • 1.5k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 47 reacties
    • 8.7k weergaven
  3. enkele probleempjes

    • 6 reacties
    • 1.3k weergaven
  4. Welke HDD voor ET-10000

    • 3 reacties
    • 11.1k weergaven
    • 7 reacties
    • 2.4k weergaven
    • 13 reacties
    • 1.8k weergaven
    • Sat4all vriend

    Geen beeld tijdens opname

      • Sat4all vriend
    • 5 reacties
    • 82.5k weergaven
    • Sat4all vriend

    Xtrend 10000 cable satelliet

      • Sat4all vriend
    • 10 reacties
    • 1.7k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 3 reacties
    • 1.3k weergaven
    • 4 reacties
    • 1.3k weergaven
    • 1 reactie
    • 1.7k weergaven


  • Berichten

    • Beste mensen, ik heb een site waarvan ik opmerkingen krijg dat het telefoonnummer niet zichtbaar is op een I-phone.   Kan iemand even kijken of dat inderdaad op een I-phone zo is of omdat iemand zijn cache niet heeft geleegd.   De tekst "Telefoon" is blijkbaar wél zichtbaar. Hier het fragment;   En hier de link; https://samenvoordetoekomst.nl/contact.php        
    • Beste ceesv   , op mijn telefoon staat 20.15  uur 28 maart ,  in outlook 04.45  s, ochtends  29 maart .   Windows mail gaf altijd de juiste tijd aan en mijn Pc loopt ook op tijd .   Mvg Hans  
    • Stel: Je hebt al een Gmail-account met een land buiten Nederland aan je apparaat gekoppeld, maar je wilt dat land niet naar Nederland omzetten. Dat laatste is nodig t.b.v. de NL Playstore en de NL versie van de Canal+ app, maar die wijziging kan maar één keer per jaar doorgevoerd worden.   Op enig apparaat:   Je opent voor dit doel een extra Gmail-account met enig Nederlands adres etc.   Op jouw apparaat waarop je Canal+ NL wilt zien: Uninstall een eventueel aanwezige Canal+ app. Je opent de Playstore. Je klikt rechtsboven op het account-symbool. Met “Manage you Google account” kies je de extra Gmail-account. Vervolgens download (en open) je de Canal+ app, die nu wel NL is.
    • Beetje misverstand van mezelf, ik moet de kabels kunnen koppelen om door de wachtbuis te trekken.. mijn fout!
    • het lijkt een beetje op een glijmiddel reclame met vaseline en pijpen en zo   welke COAX momenteel de beste is staat al vaker op sat4all dat is gewoon een zoekopdracht in de zoek engine plaatsen   en de eerste 20 zijn allemaal webshops    
×
×
  • Nieuwe aanmaken...