Ga naar inhoud

Software

Alles over software (Windows, mac os, linux, android)


13.431 onderwerpen in dit forum

    • 7 reacties
    • 2,2k weergaven
  1. Videoredo en txt

    • 0 reacties
    • 929 weergaven
    • Sat4all vriend

    Email account in Windows 10 1 2

      • Sat4all vriend
    • 23 reacties
    • 3,8k weergaven
    • Sat4all vriend

    Muis en toetsenbord werken niet meer

      • Sat4all vriend
    • 8 reacties
    • 1,5k weergaven
    • Sat4all vriend

    paint waar in start? 1 2

      • Sat4all vriend
    • 22 reacties
    • 3k weergaven
    • Sat4all vriend

    Micro sd-kaartje defect? Wat te doen? 1 2

      • Sat4all vriend
    • 19 reacties
    • 4,9k weergaven
    • Sat4all vriend

    W10, Mail opent steeds via Edge

      • Sat4all vriend
    • 6 reacties
    • 1,7k weergaven
  2. Windows 7 upgrade

    • 3 reacties
    • 1,3k weergaven
    • 2 reacties
    • 2,1k weergaven
    • 6 reacties
    • 2,4k weergaven
  3. IP.camera

    • 9 reacties
    • 1,8k weergaven
    • Sat4all vriend

    Ipad1 maakt geen wifi verbinding.

      • Sat4all vriend
    • 2 reacties
    • 2k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 54 reacties
    • 9,9k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 25 reacties
    • 8k weergaven
    • Sat4all vriend

    Drives verdwenen in verkenner?

      • Sat4all vriend
    • 5 reacties
    • 1,5k weergaven
    • Sat4all vriend

    Samsung S7 start niet op

      • Sat4all vriend
    • 14 reacties
    • 5,9k weergaven
    • Sat4all vriend

    W10 tijd spoort niet. 1 2

      • Sat4all vriend
    • 18 reacties
    • 3,7k weergaven
  4. webcam kijken op de pc

    • 5 reacties
    • 1,3k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 11 reacties
    • 2,4k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 6 reacties
    • 1,2k weergaven


  • Berichten

    • Dat gaat hier vijf hoog... dus niet lauw maar warm Dus je kan beter even wachten tot de bacterius dunne diaree de kraan heeft gepasseerd. 😵   Ik kan het niet beter verwoorden dan wat we gebruiken om te douchen of om te drinken... Doe mij maar een Indiase schoonheid uit Delhi in Nova Zembla @ceesv Gaat wellicht ook niet lukken. 
    • Ja Nee uh wat kan ik er tegen inbrengen? Nadat ons gisteren ochtend door deze dame, op het EXTRA lange journaal bericht NPO1 inzake de Hitte waarschuwingen, dat mooi heeft uitgelegd. Haar angst en of duiding was toch wel nieuw op de Nederlandse TV waar klimaatgekte helaas nog steeds ontkent wordt.  
    • Andere kant van het verhaal is dat Dream GmbH niet meer bestaat. Ook al zou je deze DM920 (laten) repareren dan zit je nog steeds met een apparaat zonder officiële hardware ondersteuning en ieder volgend defect is weer een gok. Huidige apparatuur leeft 3 tot 6 jaar en is daarna economisch obsolete.. Zolang ze nog werken prima, maar daarna kun je ze weggooien… 2de punt is dat satelliet ontvangst steeds minder populair wordt ten gunste van IPTV. Er komen eigenlijk geen nieuwe innovaties en het aanbod wordt minder en minder. Straks alleen nog provider boxen (zonder enige gebruiksmogelijkheden..). Ik had een hele collectie Dreamboxen, allemaal (werkend) weggegeven…. 
    • Net even de wagens gewassen, ondertussen is het hier al 30 graden.   Tonski, wees blij dat je niet in New Delhi zit, daar is het niet alleen warm, maar ook nog eens vochtig en een luchtverontreiniging waar je tegen kan leunen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...