Ga naar inhoud

Software

Alles over software (Windows, mac os, linux, android)


13.431 onderwerpen in dit forum

    • 2 reacties
    • 1,6k weergaven
    • 2 reacties
    • 2,2k weergaven
    • Sat4all vriend

    W10, krijg het startscherm niet weg.

      • Sat4all vriend
    • 9 reacties
    • 2,1k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 8 reacties
    • 2,3k weergaven
    • Sat4all vriend

    BlueTooth mouse, geen verbinding

      • Sat4all vriend
    • 14 reacties
    • 3,8k weergaven
  1. Melding Google

    • 7 reacties
    • 2,1k weergaven
  2. Nieuw Android Tablet

    • 7 reacties
    • 2,8k weergaven
    • Sat4all vriend

    Groove player

      • Sat4all vriend
    • 5 reacties
    • 1,8k weergaven
    • 2 reacties
    • 1,9k weergaven
    • Sat4all vriend

    AFP t.o.v. Samba mount op QNAP 1 2

      • Sat4all vriend
    • 21 reacties
    • 52k weergaven
  3. adblocker dmv rpi

    • 9 reacties
    • 3,3k weergaven
    • Sat4all vriend

    Thunderbird probleem SMTP-server 1 2

      • Sat4all vriend
    • 20 reacties
    • 2,8k weergaven
  4. iPad heeft kuren

    • 1 reactie
    • 1,8k weergaven
    • Sat4all vriend

    ervaringen vooor aCdSee for Mac ?

      • Sat4all vriend
    • 3 reacties
    • 1,8k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 8 reacties
    • 1,5k weergaven
    • 1 reactie
    • 1,4k weergaven
    • 3 reacties
    • 2,8k weergaven
    • 4 reacties
    • 1,3k weergaven
  5. driver lexmark Z 735 voor windows 7

    • 8 reacties
    • 1,9k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 59 reacties
    • 11,9k weergaven


  • Berichten

    • Dat gaat hier vijf hoog... dus niet lauw maar warm Dus je kan beter even wachten tot de bacterius dunne diaree de kraan heeft gepasseerd. 😵   Ik kan het niet beter verwoorden dan wat we gebruiken om te douchen of om te drinken... Doe mij maar een Indiase schoonheid uit Delhi in Nova Zembla @ceesv Gaat wellicht ook niet lukken. 
    • Ja Nee uh wat kan ik er tegen inbrengen? Nadat ons gisteren ochtend door deze dame, op het EXTRA lange journaal bericht NPO1 inzake de Hitte waarschuwingen, dat mooi heeft uitgelegd. Haar angst en of duiding was toch wel nieuw op de Nederlandse TV waar klimaatgekte helaas nog steeds ontkent wordt.  
    • Andere kant van het verhaal is dat Dream GmbH niet meer bestaat. Ook al zou je deze DM920 (laten) repareren dan zit je nog steeds met een apparaat zonder officiële hardware ondersteuning en ieder volgend defect is weer een gok. Huidige apparatuur leeft 3 tot 6 jaar en is daarna economisch obsolete.. Zolang ze nog werken prima, maar daarna kun je ze weggooien… 2de punt is dat satelliet ontvangst steeds minder populair wordt ten gunste van IPTV. Er komen eigenlijk geen nieuwe innovaties en het aanbod wordt minder en minder. Straks alleen nog provider boxen (zonder enige gebruiksmogelijkheden..). Ik had een hele collectie Dreamboxen, allemaal (werkend) weggegeven…. 
    • Net even de wagens gewassen, ondertussen is het hier al 30 graden.   Tonski, wees blij dat je niet in New Delhi zit, daar is het niet alleen warm, maar ook nog eens vochtig en een luchtverontreiniging waar je tegen kan leunen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...