Ga naar inhoud


trust

V.I.P.
  • Items

    7435
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    72

Over trust

  • Verjaardag 08/31/1946

Aanvullende info

  • Geslacht
    Mannelijk
  • Locatie:
    Nijmegen
  • Interesses
    Autosport

Recente bezoekers van dit profiel

73364 profielweergaven
  1. Vaak wordt de fout gemaakt het buiseinde helemaal in de knel koppeling te steken . Bij het aandraaien moet dan de knelring niet alleen comprimeren maar tijdens dat ook nog verschuiven . Steek je de buis er 2 mm minder diep in krijg je een betere afdichting
  2. trust

    F1 GP Monaco

    Gelukkig zijn we hier ook gevrijwaard van het geluid van Drs. Zeikerbout
  3. Ik kan je uit ervaring gerust stellen , er ontstaat geen vervorming alleen wat braam vorming . Deze haal ik altijd weg door met de griptanden van een combinatietang rond het uiteinde van de buis te draaien en daarna de dicht geknepen tang in de buis te steken en rond te draaien
  4. Voor dit probleem heb ik naar een idee van @a33 deze ring gemaakt welke later ook op de markt kwam
  5. Wel als je die tegen een ijzeren voorwerp drukt En dan nog , om een explosie te krijgen moet je een mengsel hebben van ca 5 tot 15 % gas dat komt vast niet uit die dan drukloze leiding . Als je een vlam bij dat open uiteinde houdt zal dat hooguit een pufje geven .
  6. Voor het door slijpen (koper vonkt niet) de gaspit ontsteken , hoofdkraan dicht draaien , wachten tot de pit niet meer brand en slijpen maar
  7. bestaat wel degelijk , hier b.v. een 3/4" sok met linkse en rechtse inwendige draad . Deze is aan de buitenkant herkenbaar aan het V vormige kenmerk , bij een standaard sok staat daar een recht kenmerk
  8. In Belgie wordt blijkbaar ander materiaal/uitvoering gebruikt als bij ons . CrazySat heeft het over 3/4 ( 19 mm ? ) pvc/nylon buizen met schroefdraad op de uiteinden , iets wat ik hier nog niet heb gezien . ik even gezocht op aanboorzadels maar in de maat 3/4 zo snel niets gevonden , ook geen hulpstukken in tyleen van die maat
  9. Zoek eens op aanboorzadel , deze klemt met een afdichtring om de bestaande buis
  10. zo te zien is die messing kleurige moer een M8 moer , pijpsleutel 13 mm past daar vrijwel altijd op
  11. is een Channelmaster 1.2 m
  12. Henk ik zie achter de 1.8 Echostar een polarmount met actuator , geen Jaeger SMR 1224
  13. Triest bericht Henk sterkte , hopelijk komen er waardige nieuwe eigenaren die de mogelijkheden met deze uitgebreide schotelinstallaties weten te waarderen .
  14. Proficiat allemaal , ben blij de feestvreugde te mogen delen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...