Ga naar inhoud


schema`s gebruiksaanw en programma`s


Steve

Aanbevolen berichten


Op 17-2-2020 om 12:51, greekfalcon zei:

Hallo Steve, ik heb een schema nodig van een Philips DVD 963SA. Ik zie dat het op de server staat, maar het bestand is slechts 1 KB groot en als ik het download en probeer te openen krijg ik de melding dat er een probleem is met het bestand. Doe ik iets verkeerd?

heb je wel een pdf reader,bijvoorbeeld adobe reader ? alles staat in de map PHILIPS_CD DVD_DVD963SA

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Hallo Steve en forumleden,
 
Mijn naam is Sven. Ik heb me vandaag aangemeld. Ik spreek helaas geen Nederlands. 😪 Ik hoop dat je me begrijpt. Ik schrijf ook in het Engels. 😇  Dat staat onder deze tekst. Ik heb het laten vertalen door Google.
 
Ik heb een defecte Samsung-tv op mijn werk. Het heeft het U8fa-chassis. hiervoor de servicehandleiding nodig. Ik kan helaas niet inloggen via het FTP-adres.
 
Quote

http://schema.myqnapcloud.com:8080/

 

gebr :   schematic

passw:  schematic

 

06.12.2019:

De ftp server is ook weer hersteld.Deze werkt ook zoals de web server

ftp://195.240.130.114

user :      schematic

ww   :      schematic

 

 
Ik krijg altijd een foutmelding. Myqnapcloud is ook niet toegankelijk. Ik gebruik Google of FileZilla. Overal krijg ik de melding dat ik geen toegang heb. Wat doe ik verkeerd ? Bedankt voor de hulp. Fijn weekend! Blijf gezond. Groeten uit Duitsland. Sven
 

Hello Steve and forum members !

 

My name is Sven. I signed up today. Unfortunately, I don't speak Dutch. I hope you understand me. I also write in English.

 

I have a defective Samsung TV at my place of work. It has the U8fa chassis. I need the Service Manual for this Chassis. Unfortunately I cannot log in via the FTP address. I always get an error message. Myqnapcloud is also not accessible. I use Google or FileZilla. Everywhere I get the message that I have no access. What am I doing wrong ? Thanks for help. Have a nice and relaxing weekend. Stay healthy. best regards from Germany. Sven

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
  • 2 maanden later...
  • Moderator
Op 3-7-2008 om 12:04, Steve zei:

19.08.2020

 

Na het stukgaan van de server is de inlog op de nieuwe server.

 

 

  ftp://schematics.synology.me
   user:        schema
   passw:    servicemanuals

Werkt nog steeds,loggen gaat zonder problemen!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

Ben op zoek naar het schema van de Maxplus / clarketech HTS 2100S+ maar kom niet in de server van Steve .

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, trust zei:

Ben op zoek naar het schema van de Maxplus / clarketech HTS 2100S+ maar kom niet in de server van Steve .

Ik had dat ook paswoord gewist opnieuw ingevoerd , werken😃

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kom niet eens op de site , de browser Chrome reageert geheel niet op de url  ftp://schematics.synology.me

aangepast door trust

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klik ik die link aan in mijn iphone gaat hij wel naar die site maar krijg ik de melding :

Je hebt geen bevoegdheden om 'System' te bekijken .

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...