Ga naar inhoud


schema`s gebruiksaanw en programma`s


Steve

Aanbevolen berichten

14 minuten geleden, robcyprus zei:

werkt in FireFox..

 

Dat kan ik bevestigen. Steve gebruikt het ftp protocol voor zijn site. Je browser moet dat wel ondersteunen!

Steeds meer browser laten die mogelijkheid vallen. Dat staat dacht ik ook in de planning voor firefox.

Dan blijft alleen nog de mogelijkheid om een ftp app te gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites


15 uren geleden, trust zei:

Ik kom niet eens op de site , de browser Chrome reageert geheel niet op de url  ftp://schematics.synology.me

Chrome ondersteund geen FTP meer. Ik zou zelf WinSCP aanraden, maar er zijn uiteraard vele opties voor een FTP client....

aangepast door Big fellow
Dubbele post

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, robcyprus zei:

werkt prima met Filezilla...

 

Inderdaad , wel firmware , maar die had ik zelf al genoeg , geen schema 😒

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat Steve op vakantie is 😜 want dat heb ik hem op 15 maart al gevraagd , helaas nog geen antwoord

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 7 maanden later...
  • 5 weken later...
  • 5 maanden later...

Ik kom er met deze credentials niet in vanaf de Ipad. 
Ik zoek een firmware upgrade voor een Grundig TV type 22 GFB 5730 Chassis PVP812-B.

Blijkbaar klopt er geen laars meer van de DISEqC instellingen en de transponders mogen ook weleens ge-update worden. Dat hoop ik te bereiken.

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat heb ik nog niet geprobeerd. Ik heb enkel Safari geprobeerd en de FTP pro app.

 

UPDATE: Met Firefox kom ik zelfs met de link niet op het logischerwijs. https://schematics.synology.me:5001/

0C8A2A4B-57C7-4AB2-8829-DB2F3214D368.jpeg

aangepast door John van Dreumel

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@TonskidutchIk heb het net ook nog maar eens op mijn laptop met meerdere browsers gecontroleerd maar ik vrees dat @Steve inderdad aan de bak mag. Er is geen connectie mogelijk op eender welke browser. 😢

Of misschien geniet @Stevewel van een welverdiende vakantie en ligt zijn infra plat in het kader van energiebesparing. 😁

 

  • Like 1

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...