Ga naar inhoud


Moppen deel 4


Bigfoot

Aanbevolen berichten

Komt een colporteur bij zn baas en zegt:" ik ben door mijn voorraad heen, heb je een nieuwe klus voor mij?"

De baas zegt: "Ja hoor, Ik heb nog een stapel kapotjes met een smaakje, jij moet er voor zorgen dat die smaken kloppen."

De colporteur zegt: "Ok baas daar zal ik voor zorgen."

Hij zit in de auto en denkt: aan mijn vrouw vraag ik het niet, want dan vindt ze mij een viezerik.

Hij denkt: Ik ga wel naar de Ouwe Zijds

Dus hij gaat naar de Ouwe Zijds, komt een hoertje tegen en zegt: "Ik ben een colporteur en moet onderzoeken of die smaakjes kloppen die op het etiket staan."

Het hoertje zegt:" Kom morgen maar weer terug om 15:00 uur want dan heb ik geen klanten."

Dus de colporteur komt de volgende dag terug naar het hoertje om precies 15:00 uur.

Het hoertje zegt: "ga maar meteen naar het peeskamertje en kleed je uit."

Dus dat doet de colporteur.

Het hoertje komt het peeskamertje binnen en begint hem meteen te pijpen.

Ze zegt: "de eerste smaak weet ik al: dat is Hamkaas!"

Waarop de colporteur zegt: "Kan je niet even wachten totdat ik er een heb omgedaan."

 

 

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Komt een man bij de dokter

Hij zegt "Dok, ik heb zo'n last van mn stinkende lul"

De dokter zegt "Klee je maar uit"

Die man doet dat dus

De dokter haalt uit en geeft een karateslag op die man zn lul.

Die man zegt "ouw dokter, waarom doet u dat nou?"

De dokter zegt "ik moest er eerst een zwanehals in slaan".

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De politieagent zit op een muur te huilen.

Een man komt naar me toe en vraagt: "Wat is er?"

De politieagent: "Mijn politiehond is weggelopen!"

De man: "Oh ... maak je geen zorgen, hij vindt zelf zijn weg wel terug naar het politiebureau".

De politieagent: "De hond zou zomaar kunnen... maar ik niet!"

Sorry

Röyksopp & Jamie Irrepresible

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even doordenken ... 🤭

1643204843392.jpg

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Michiel komt de keuken binnen. Zijn vader gaat worst bakken. Vóór hij de worst in de pan doet, snijdt hij eerst de twee eindjes af.
“Waarom doe je dat, pa?” “Goh,” antwoord zijn vader, “dat weet ik eigenlijk niet. Je oma deed dat altijd zo; ik heb dit van haar geleerd.”

Nieuwsgierig geworden Whatsappt Michiel naar zijn grootmoeder. “Oma, waarom knip je de eindjes van de worsten voor je ze bakt?” Oma antwoordt snel: “Da’s een goeie vraag. Mijn moeder heeft me dat zo geleerd. Maar waarom dat zo is, dat weet ik eigenlijk niet.”

Het mysterie wordt groter. Michiel neemt zijn fiets en gaat zijn overgrootmoeder opzoeken. “Waarom knip jij de eindjes van de worst? Oma en papa doen dat ook, maar ze weten niet waarom.”
De overgrootmoeder trekt grote ogen. “Maar jongen toch. Gebruiken jullie nu nog altijd dat klein pannetje?”

Windows 10 Home 64bits / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een man is aan het rondrijden in de bossen en ineens ziet hij een bord voor een vervallen boerderij met de tekst "Pratende hond te koop". De man gaat naar de voordeur en belt aan. De eigenaar doet open en zegt dat de hond in de achtertuin ligt. De man loopt de achtertuin in en ziet een Labrador in het gras liggen.
"Pra......at jij?" vraagt de man.
"Dat klopt", zegt de hond.
Nadat de man is bijgekomen van de schrik vraagt hij:
"Wat is je verhaal?"
De Labrador kijkt hem aan en zegt:
"Nou, ik kwam er op jonge leeftijd al achter dat ik kon praten. Ik wilde de overheid helpen, dus ik ben bij de CIA gegaan.
In korte tijd werd ik van het ene naar het andere land gevlogen, zittend in kamers met spionnen en wereldleiders, aangezien niemand rekening hield met een hond die ze zat af te luisteren.
Ik was één van hun meest waardevolle spionnen in de 8 jaar dat ik er zat. Maar het heen en weer gevlieg sloopte me en ik wist dat ik er ook niet jonger op zou worden, dus ik besloot het rustiger aan te doen.
Ik nam een baan op een vliegveld als Undercover Beveiligingsbeambte, zoekend naar verdachte figuren en meeluisterend met gesprekken.
Ik heb daar heel veel grote drugstransacties mee weten te stoppen en smokkelwaar tegengehouden. Hiermee heb ik ook meerdere medailles verdiend.
Hierna ben ik getrouwd, heb een aantal puppies gekregen en nu ben ik gewoon met pensioen."
De man is met stomheid geslagen. Hij gaat terug naar de eigenaar en vraagt hem wat hij voor de hond wil.
"Tien euro", zegt de eigenaar.
"Tien euro?!? Deze hond is geweldig!!! Waarom verkoop je hem zo goedkoop?!!" roept de man.
"Omdat hij zwaar uit z'n nek lult. Hij is nog nooit de tuin uit geweest."
  • Haha 2

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Juf: "Pietje je opstel over de hond is precies hetzelfde als dat van je broer."
Pietje: "Klopt, wij hebben dezelfde hond."

  • Like 1
  • Haha 1

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...