Moderator ceesv Geplaatst: 11 december 2017 Moderator Geplaatst: 11 december 2017 Het probleem is heel eenvoudig samen te vatten. Bij gelijke snelheid hebben degenen met zomerbanden een twee keer zo lange remweg. Verder is de koersvastheid bij de zomerband beduidend minder als bij de winterband. Je hebt het dus zelf in de hand of je het risico wilt beperken. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Jürgen Geplaatst: 11 december 2017 Geplaatst: 11 december 2017 Volgens mij wordt hier te pas en te onpas gediscrimineerd, wat heeft een BMW of ‘dikke jongens’ met winterbanden en vooral met ditonderwerp te maken. Weer een van die zinloze opmerkingen... MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
Moderator ceesv Geplaatst: 11 december 2017 Moderator Geplaatst: 11 december 2017 10 minuten geleden zei trust: Mijn collega is van het weekend van achteren op de snelweg aangereden door een personenauto voorzien van winterbanden die door de gladheid in een slip is geraakt. Misschien was de snelheid van je collega een deel van het probleem? Op dit moment is de snelheid op de A 73 20 km/uur! Wanneer je collega ook die snelheid had kan ik mij voorstellen dat het achterop komend verkeer een inschattingsfout maakt en bij je collega in de koffer terecht komt. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
astro iris Geplaatst: 11 december 2017 Geplaatst: 11 december 2017 (aangepast) Wat ik niet begrijp dat ongevallen steeds de schuld van een ander zijn, terloops deze voormiddag op Belgische wegen 1300km file. 11 december 2017 aangepast door astro iris
Moderator ceesv Geplaatst: 11 december 2017 Moderator Geplaatst: 11 december 2017 Efin, voor vanavond code rood, en morgen ochtend ook nog de nodige winterse neerslag Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
astro iris Geplaatst: 11 december 2017 Geplaatst: 11 december 2017 Wat ik vandaag wel opgemerkt heb, dat wagens met achterwiel aandrijving, meer problemen hebben op hellingen dan voorwiel aangedreven wagens. Oorzaak?
trust Geplaatst: 11 december 2017 Geplaatst: 11 december 2017 6 minuten geleden zei astro iris: Wat ik vandaag wel opgemerkt heb, dat wagens met achterwiel aandrijving, meer problemen hebben op hellingen dan voorwiel aangedreven wagens. Oorzaak? Minder gewicht (druk) op de aangedreven wielen Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging . Octagon SF8008 4K Edision Primo IP S2 Dr.HD F16 1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ 1.2 m Echostar Offset aan schuur 53º E 34.5 W Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka
astro iris Geplaatst: 11 december 2017 Geplaatst: 11 december 2017 1 minuut geleden zei trust: Minder gewicht (druk) op de aangedreven wielen Bij dergelijk weer is dus vierwiel aangedreven het best, maar dan zit je wel in de hogere prijsklasse. Mijn voorwiel aangedreven Partnertje doet het voor mij meer dan behoorlijk, houden zo.
luisteraar Geplaatst: 11 december 2017 Geplaatst: 11 december 2017 Je moet je rijgedrag aanpassen aan de anderen. 2/3 heeft zomerbanden met langere remweg. de 1/3 winterband rijders moet zich aanpassen aan de zwakkere zomerband rijders en niet andersom.
astro iris Geplaatst: 11 december 2017 Geplaatst: 11 december 2017 Moeten we ons niet met zijn allen een beetje aan mekaar aanpassen? Jammer genoeg zijn er teveel die denken "ikke en de rest kan stikken"
Tripleboy Geplaatst: 11 december 2017 Geplaatst: 11 december 2017 Als je ziet hoeveel er vluchtmisdrijf plegen na een ongeval dan weet je het wel. GIGABLUE UHD QUAD 4K XTREND ET8500 / ET7500 VU+ Duo2 / VU+ Solo SE
Anoniem Geplaatst: 11 december 2017 Geplaatst: 11 december 2017 Op 9-12-2017 om 21:22 zei luisteraar: Het klimaat in Nederland is zo dat geen sprake is van sneeuw overlast. Hoeveel jaar is er zelfs totaal geen sneeuwval?
Moderator ceesv Geplaatst: 11 december 2017 Moderator Geplaatst: 11 december 2017 Het internet weet alles. https://www.knmi.nl/kennis-en-datacentrum/uitleg/winter-door-de-jaren-heen Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Anoniem Geplaatst: 11 december 2017 Geplaatst: 11 december 2017 1 uur geleden zei astro iris: Wat ik vandaag wel opgemerkt heb, dat wagens met achterwiel aandrijving, meer problemen hebben op hellingen dan voorwiel aangedreven wagens. Oorzaak? Ook zo´n punt, eigenlijk moet achterwiel aandrijving verboden worden, omdat voorwielaandrijving veel veiliger is.
Moderator ceesv Geplaatst: 11 december 2017 Moderator Geplaatst: 11 december 2017 Achterwiel aandrijving is alleen voor gevorderde automobilisten. 2 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten