Ga naar inhoud


Initiatieven om te ageren tegen limitering CD/TVV/M7 kaarten


joop001

Aanbevolen berichten

Aan allen,

 

Zoals in de topic over de actie van CD/TVV/M7 door mij aangekondigd open ik bij deze een topic over mogelijke initiatieven om CD/TVV/M7 tot inkeer te brengen tav de ingevoerde onterechte limitering van het gelijktijdig te bekijken/te beluisteren en vast te leggen programma's. Alsmede de onheuse en onzorgvuldige omgang met abbo's waarvan zij meent dat die hun kaart aanwenden voor com cs.

 

Doel van de initiatieven is niet deze provider ten gronde te richten, maar zuiver en alleen het doen terugkeren op haar schreden tav de genoemde 2 punten.

 

Daar waar deze provider terecht ageert tegen com cs is dat haar goed recht en staat zij dan ook volledig in haar rechten zolang zij maar handelt binnen de wettelijke mogelijkheden daartoe.

 

Ook hier wil ik nadrukkelijk vermelden dat het de bedoeling is om alleen initiatieven te vermelden eventueel met motivatie. Maar het zeker niet de bedoeling is om vragen te stellen, discussie aan te gaan oid en/of onzin bijdragen te doen. Want daar waar ik dit constateer zal ik de board beheerder/moderators vragen deze te verwijderen.

 

Doel van dit topic is om de verantwoordelijkheid voor ageren breder te trekken en ook de uitvoering daarvan.

 

Verders wil ik iedereen vast bedanken voor het meedenken en zeker ook voor het meedoen.

 

Groeten

Joop

Link naar reactie
Delen op andere sites


Mijn voorstellen voor initiatieven zijn:

 

Benader je rechtsbijstand.

Benader de consumentenbond.

Benader consumentenprogramma's

Benader redacties van kranten en tijdschriften die over deze materie gaan maar ook consumenten tijdschriften

Benader de consuwijzer

 

Ik doe mee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog een voorstel:

CD zo ver krijgen dat het handjevol mensen die niet genoeg hebben aan max 4 kanalen tegen betaling meer kanalen kunnen vrijschakelen op die ene kaart, hoef je geen extra kaart te kopen en heb je hetzelfde pakket op al je 'in the house' ontvangers.

Met andere woorden gewoon meer betalen voor meer ontvangers.

 

Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien ook wel een vast aanspreekpunt die dit gaat leiden.

1x VU+ Solo 4K, 1x XTrend ET8000, 1x CT ET9000 Open PLI 4.0 - Max Plus 2100S - Max Digital 220S - Skystar II - Triax 88 Multirail 13 - 19,2 - 23,5 - 28,2 oost, 4x Alps quad LNB, Triax  88 cm schotel - 1x Moteck 2100s Rotor - Cas Interface 3 - 2x Diablo Cam Light

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou het hele verhaal vertellen en niet het halve. Dan blijven wij iig altijd eerlijk.

 

Ik heb overigens hier in Turkije een krant met een beperkte oplage van 2000 printen in het NO en EN. Veel Hollanders lezen het ook, maar onze markt zijn de Noren. En die gebruiken ook CD massaal. Als het stukje goed geschreven is kan ik het volgende maand ook bij ons toevoegen. Veel mensen hier kijken Noorse TV via de schotel, grotendeels VIASAT, maar ik kan het een beetje aanpassen als waarschuwing want 90% hier kijkt zonder kaart. Sharen is groot in TR.

 

Ook onze website zou ik een soort van waarschuwing kunnen plaatsen. We hebben ongeveer 2.000.000 bezoeken per jaar vanuit heel Europa, maar ook daar ligt de focus voornamelijk op NO. Echter lezen ook erg veel NLers de site gezien de mails die wij krijgen met vragen.

aangepast door Sjattuh

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Heren..

 

Gaarne maar 1 bericht plaatsen met je voorstellen!!

 

Dus even nadenken en dan pas plaatsen . Anders wordt dit ook een eindeloze draad.

 

En niet gesprekken gaan voeren waar de topicstarter niet om heeft gevraagd!!!

 

Een brief voor de pers is geen voorstel maar een initiatief en daarom hoort hij hier niet thuis..

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste mensen,

 

Zoals Matchless al heeft gezegd zijn er een aantal reacties gegeven vanuit de beste bedoelingen (dat wil ik nadrukkelijk vermelden dat ik dat onderken) echter niet volgens de voorwaarde waaronder ik dit topic heb geopend. Dus hoewel goed bedoeld niet doen. Zou het zeer waarderen als dat dus niet meer gebeurd. Daarnaast zijn er ook ander soortige reacties gegeven en daarvan heb ik naar moderator aangegeven dat die verwijderd mogen worden, zoals ik ook had aangekondigd.

 

Maar voor de goede orde nogmaals de intentie:

Zoals in de topic over de actie van CD/TVV/M7 door mij aangekondigd is dit een topic over mogelijke initiatieven om CD/TVV/M7 tot inkeer te brengen tav de ingevoerde onterechte limitering van het gelijktijdig te bekijken/te beluisteren en vast te leggen programma's. Alsmede de onheuse en onzorgvuldige omgang met abbo's waarvan zij meent dat die hun kaart aanwenden voor com cs.

 

Doel van de initiatieven is niet deze provider ten gronde te richten, maar zuiver en alleen het doen terugkeren op haar schreden tav de genoemde 2 punten.

 

Daar waar deze provider terecht ageert tegen com cs is dat haar goed recht en staat zij dan ook volledig in haar rechten zolang zij maar handelt binnen de wettelijke mogelijkheden daartoe.

 

Ook hier wil ik nadrukkelijk vermelden dat het de bedoeling is om alleen initiatieven te vermelden eventueel met motivatie. Maar het zeker niet de bedoeling is om vragen te stellen, discussie aan te gaan oid en/of onzin bijdragen te leveren. Want daar waar ik dat constateer zal ik de board beheerder/moderators vragen deze te verwijderen.

 

Dus ik stel voor ........ Omdat .......... is 100% ok

 

Ieder andere bijdrage is hoe goed bedoeld ook, niet aan de orde. De reden hiervoor is dat zo het ageren wordt vergemakkelijkt en breder getrokken. Vervolgens zal aan de hand van een reactie kenbaar gemaakt worden wat er mee gedaan is of wordt. Dit kan via het board of per pm tot voorsteller komen. Ik begrijp dat dit niet geheel democratisch gaat alleen zolang het eea op een zeer klein groepje mensen steunt kan dat niet anders. Dus als mensen willen meedoen graag echter onder een paar simpele voorwaarden. Een oprechte inzet en geen inzet van of vanuit CD/TVV/M7 of in opdracht van hen, zonder dat dit duidelijk kenbaar wordt gemaakt aan ons :-) . Maar ik denk dat de boodschap duidelijk is.

 

Bedankt voor jullie begrip, medewerking en steun.

 

Groeten Joop

Link naar reactie
Delen op andere sites

er is maar 1 actie die CD in beweging zet. Het kan CD echt niet schelen wat wij ervan vinden of dat wij brieven naar de media, consumentenbond, opta of wat dan ook sturen. CD is daar totaal niet gevoelig voor.

 

CD is maar voor 1 ding gevoelig: GELD.

En daar pak je ze het hardst.

 

Een actie zou kunnen zijn om het abonnementsgeld eens terug te halen en dan het beperkt terug te storten. En met beperkt terugstorten bedoel ik dat je een evenredig deel van je abonnement betaald. Hiervoor hoef je alleen op te tellen hoeveel tv- en radiozenders er in jouw pakket zit. Als dat er bijvoorbereld 40 zijn dan maak je dus 4/40 oftewel 1/10 van je abonnementsgeld over. Dit hoef je van te voren ook niet aan te geven want beperken doet CD ook zonder aankoniging.

Zullen we eens kijken of ze willen springen als vlooien?

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...