Ga naar inhoud


Initiatieven om te ageren tegen limitering CD/TVV/M7 kaarten


joop001

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

Helemaal volgen lukt mij niet, maar wat ik er uit opmaak:

 

Hoe krijg je CDS / M7 op de knieën?

 

Ik denk dat je dat net als de M7 groep moet doen, dus 1 vuist maken tegen CDS / M7. Dat kan alleen met veel abonnementhouders, STB kijkers horen daar ook bij, want ook zei (ik ook) betalen, voor een (beperkt) pakket en de service wordt alleen maar slechter, maar het zender aanbod is alsmaar minder geworden.

 

Voorbeeldje:

 

Je kan je aansluiten bij een zorgcollectief, hierdoor betaal je minder dan dat je dat direct aan de zorgverzekering zou doen, tevens kan je eisen gaan stellen.

 

Voorbeeldje:

 

Je kan collectief stroom en gas inkopen, hierdoor betaal je minder en sta je sterker, tevens kan je eisen stellen.

 

Voorbeeldje CDS / M7

 

Collectief (Nederland 1, 2, 3 / STB en diverse abonnementen pakketten aangaan, je kan dan ook je eisen stellen en tevens korting bedingen.

 

Misschien denk ik nu simpel, maar CDS heeft via de M7 groep een vuist tegen de kijkers / luisteraars gemaakt, maar in groepsverband kan je ook een vuist tegen CDS en dus de M7 groep maken.

 

Alleen op deze manier kunnen de diverse problemen worden opgelost. Als ineens een hele groep mensen collectief het abonnement opzegt, dan reageert CDS en dus de M7 groep wel anders, want dat kan een faillietcement opleveren.

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alleen op deze manier kunnen de diverse problemen worden opgelost. Als ineens een hele groep mensen collectief het abonnement opzegt, dan reageert CDS en dus de M7 groep wel anders, want dat kan een faillietcement opleveren.

CD is maar voor 1 ding gevoelig: GELD.

En daar pak je ze het hardst.

Een actie zou kunnen zijn om het abonnementsgeld eens terug te halen en dan het beperkt terug te storten.

 

Dit zou de perfecte combi kunnen zijn!

@ Mojo: Beperkt terugstorten van abonnementsgeld geeft voor de individuele gebruiker teveel rompslomp.... feitelijk gezien heb je het volledige bedrag te betalen.

@Ilseonline: collectief abonnement opzeggen is niet voor iedereen mogelijk; sommige zingen nog een contract uit. En mensen die geen kabel kunnen krijgen staan straks op zwart, en hebben geen alternatief.

 

Maar nu de combi van deze twee, en tevens mijn voorstel:

 

We gaan met een hele grote groep gebruikers een protest aantekenen (petitie), en gaan massaal als blijk van protest ons abonnementsgeld voor 1 maand terug laten storten door de bank, direct nadat het abonnementsgeld wordt afgeschreven!

 

Dit is eenvoudig en laagdrempelig: er behoeft geen reden te worden opgegeven waarom het geld moet worden teruggestort, 1 telefoontje is vaak al voldoende.

 

Als individu kunnen ze je niet direct iets maken, foutje...... je betaald wel een maandje later.

Maar als een grote groep dit doet is dit een (grote) aanslag op hun budget!!

 

Willen zie niet op de knieën, herhalen we de actie gewoon een tweede keer!

Zolang mijn baas denkt dat hij goed betaalt, doe ik net alsof ik hard werk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Dit is eenvoudig en laagdrempelig: er behoeft geen reden te worden opgegeven waarom het geld moet worden teruggestort, 1 telefoontje is vaak al voldoende.

 

Als individu kunnen ze je niet direct iets maken, foutje...... je betaald wel een maandje later.

Maar als een grote groep dit doet is dit een (grote) aanslag op hun budget!!

 

Willen zie niet op de knieën, herhalen we de actie gewoon een tweede keer!

 

Ik geloof niet dat zo'n actie haalbaar is.

Om ze daarmee enigzins wat te laten weten zul je toch minstens zo'n 25.000 man/vrouw mee moeten hebben die dit ook daadwerkelijk doen.

Zeker om dat niet iedereen een TOP abbo heeft.

Laat het gemiddeld 40 euro per maand zijn dan kom je met 25.000 abbo's op € 1.000.000,- uit.

 

Maar ik vermoed dat je al blij mag zijn als je 5000 man georganiseerd krijgt.

dan kom je uit op € 200.000,-

Ik geloof niet dat ze daar meteen van wakker zullen liggen.

Groetjes Alv

Visiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluiting
VU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit zou de perfecte combi kunnen zijn!

@ Mojo: Beperkt terugstorten van abonnementsgeld geeft voor de individuele gebruiker teveel rompslomp.... feitelijk gezien heb je het volledige bedrag te betalen.

@Ilseonline: collectief abonnement opzeggen is niet voor iedereen mogelijk; sommige zingen nog een contract uit. En mensen die geen kabel kunnen krijgen staan straks op zwart, en hebben geen alternatief.

 

Maar nu de combi van deze twee, en tevens mijn voorstel:

 

We gaan met een hele grote groep gebruikers een protest aantekenen (petitie), en gaan massaal als blijk van protest ons abonnementsgeld voor 1 maand terug laten storten door de bank, direct nadat het abonnementsgeld wordt afgeschreven!

 

Dit is eenvoudig en laagdrempelig: er behoeft geen reden te worden opgegeven waarom het geld moet worden teruggestort, 1 telefoontje is vaak al voldoende.

 

Als individu kunnen ze je niet direct iets maken, foutje...... je betaald wel een maandje later.

Maar als een grote groep dit doet is dit een (grote) aanslag op hun budget!!

 

Willen zie niet op de knieën, herhalen we de actie gewoon een tweede keer!

 

En als we nou eens een voorstel doen voor een collectief contract, net als verschillende zorgverzekeraars?

 

Ik heb een STB-pakket, maar ik ben toch ook abonnee?

 

Verschillende pakketten, maar dan collectief.

 

Wat er gebeurt is dat de boel omgedraaid wordt, de afnemers gaan collectief een contract aan, dan heeft de M7 groep weinig meer te vertellen. Een contract is voor een beperkte duur, daarna per maand opzegbaar m.u.v. het STB-pakket.

 

Volgens mij is het aantal abonnee's van het STB-pakket nog steeds in de meerderheid.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij dat voorstel zullen ze de middelste finger hoog steken ,als monopolist hebben

ze die fratsen niet nodig

 

Ik wil het graag netjes houden, graag dan ook een net antwoord.

 

CDS is niet voor niets in de M7 groep op gegaan, ze willen sterker en goedkoper dan Kabel, IPTV en Digitenne zijn, nou ja, voordoen. Ik denk dat ze al behoorlijk in de problemen zitten, maar met een waardelose klantenservice gaat CDS het zeker niet redden.

 

Zoals ik las is het geen discussie topic, dus laat ik het hierbij dan alleen mijn collectieviteit als goed voorbeeld aan te dragen.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook met 5000 mensen kun je effect hebben. Denk er maar eens aan hoe druk ze het zullen krijgen op de afdeling incasso!! Dan mogen ze een paar mensen in dienst nemen en is dat weer goed voor de werkgelegenheid.

Start via de 'social media' maar een actie. (facebook, hyves, twitter etc)

Als complete regeringen in het midden oosten kunnen verdwijnen, dan lukt het ook wel om een miserabel bedrijfje als de M7 groep op de knieën te krijgen.

Hoe simpel kan het leven zijn! :)

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Misschien is het wat dat zoveel mogelijk mensen brieven gaan schrijven naar hun antwoord nummer. Het kost ons geen geld maar hun wel.

 

Of het werkt averechts, en moeten ze wederom het abbo tarief verhogen wegens toenemende kosten :crazy:

  • Like 1

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...