Ga naar inhoud


Instellen automatische timeschift


David1980

Aanbevolen berichten


Hoe kan ik timeshift instellen, zodat ik altijd kan terug spoelen.

Hier op dit forum kan ik het niet vinden, ook niet na lang zoeken.

Bij gebruik van het Pli-image gewoon te vinden bij de plugin-applicaties.

Standaard instelling bij Pli is OK (wel PTS aanzetten in menu) en enkel pauze drukken dan terug//vooruit spoelen (Rew & FF) zoveel je maar wilt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

>>permanent time shift is super! <<

Weet jij, of iemand anders wat events betekend, het is in te stellen van 0 t/m 99??

En de timeschift werkt toch, door de pauze toets in tedrukken, en daarna nog een keer, [2 keer dus] zo dat het afspelen door gaat of is er een andere manier?

UPC Horizon + Samsung EU55D8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap het ook niet helemaal. Permanent Timeshift is ingesteld. Ik kijk live naar voetbal. Doelpunt gemist. Wil ik terugspoelen. Kan niet? Moet ik eerst de pauzeknop indrukken. dan weer live kijken. En dan kan ik terugspoelen tot het moment dat ik de pauze heb ingedrukt. Omslachtig allemaal. Veel simpelere ontvangers zoals de Philips DSR-8121 en de Sab Titan kunnen wel gelijk bij live TV terugspoelen. Waarom de VU+ niet? Of doe ik iets verkeerd? Ik ben eigenaar van een VU+ Solo met harde schijf sinds 6 weken.

aangepast door Larzz
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook even aan het stoeien geweest maar nu werkt het perfect. In open pli alleen permanent time shift downloaden en het werkt zonder verder iets aan de instellingen te veranderen perfect. Ik had eerst de fout gemaakt om 2 programma's voor timeshift te downloaden en die gaan absoluut niet samen. De standaard time shift werkt goed, permanent erbij werkt op de ultimo ook goed samen.

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Manfred1,

plugins staan normaal onder het menu waar je de applicaties kunt oproepen

of

afhankelijk van het image onder de knop blauw PPanel - plugins/applicaties

 

indien er een ouder image op staat kan het misschien zelfs zijn dat het onder menu/instellingen/systeem verborgen staat.

je hebt dus aaleszins 3 plekken om eens te zoeken...

 

kan het je niet duidelijker maken daar ik geen openpli 2.1 meer op de receiver heb.

(misschien komt nog een betere aanduiding van anderen)

 

permanent timeshift is overigens een draak van een plugin en zou ik niet vrijwillig installeren. :whistle::cool:

Quadrophenia

The Who

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...