Ga naar inhoud


Wederom anti cardshare maatregel (max 2 SID's): een gerucht of ...


John-Michel

Aanbevolen berichten


Feit is de kaart staat standaard op 2 sid's dus dat

zijn hun plannen waarom ze (tijdelijk?) door een software

aanpassing naar 4 gegaan zijn is gissen.

 

Ze kunnen wel naar 2 gaan. Maar alleen het gros van de betalende klanten pak je er mee.

Ik ben gister bij iemand geweest die zat op een payserver die heeft helemaal nergens last van gehad. Geen zwarte zenders geen freezes helemaal niks.

Hij kon ook vertellen. Dat elke zender een apart pasje had. Dus ook al gaan ze naar 2sids desnoods 1sid. Dan zou hij er geen last van hebben.

 

Dus al wil M7 cardsharing gaan aanpassen het gaat ze nooit lukken met de limiteringen aangezien de grote jongens toch al op 1 a 2 zenders per pasje zitten.

 

En bij mij kan het ook heel snel afgelopen zijn met de abbonementen bij C+ nu wordt het nog per maand steeds verlengt. Maar heb het gevoel niet lang meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kan bijna niet zo zijn dat ze terugaan naar 2 ipv 4.

Ze (canaldigitaal) hebben eerst zo'n beetje hemel en aarde bewogen om de standaard van 2 (die al op de kaart stond) aan te passen naar 4.

En dan zou dat nu weer terug aangepast worden naar 2?

Ik zou het erg vreemd vinden dat ze dan zoveel moeite hebben gedaan om he teerst van 2 naar 4 aan te passen, voor een tijdsbestek van ongeveer 1 maand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke rebox heb je dan?

 

Zie er namelijk geen 1 in de lijst staan die dat kan.

dat kan wel degelijk als je gewoon opneemt van dezelfde transponder dus dat is heel goed mogelijk

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja en dat is sinds vandaag.Met zekerheid vastgesteld.Voor mij geen kaart erbij.Ik ben helemaal klaar met dat clubke

bron ? en wanneer gaat dat in en je hebt het dan ook over de hoofdkaart ? er word zoveel gezegd als je een betrouwbare bronvermelding erbij kan zetten ? aangepast door greevels
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...