Ga naar inhoud


Wederom anti cardshare maatregel (max 2 SID's): een gerucht of ...


John-Michel

Aanbevolen berichten

Ik weet er een thread is over anti cardsharing maar dit gaat over de ingevoerde maatregel van max. 4 SID's per kaart. Dit gaat over mogelijke plannen en bovendien max. 2 SID's per kaart.

 

Ik hoor in de wandelgangen dat er (lees: bij Canal Digitaal e.d.) wordt overwogen om het aantal SID's per kaart terug te brengen tot maximaal 2. Met andere woorden per kaart kunnen er dan maximaal 2 SID's worden afgehandeld, bij meer dan 2 gaat de kaart in "chid lock" oftewel zwart beeld.

 

Weet iemand hier al iets meer van c.q. heeft iemand dit ook vernomen.

 

Dit staat nu dus te lezen op een andere plaats

Nou wat zal het zijn ??

Normaal is het zo waar rook is is vuur !!!

aangepast door wiz
titel aangepast (typo)
Link naar reactie
Delen op andere sites


Normaal gesproken moeten we hier ook de bron erbij vermelden..

 

Maar ik heb dit gerucht vorige maand ook al gehoord...ik heb helaas nooit een bron gevonden die dit kon bevestigen.

 

Na het gedonder met lock's op mijn kaarten ben ik een aantal weken geleden al bezig geweest om alles alvast te laten draaien op max. 2 sid's.

 

Denk dat als ze dit werkelijk gaan doen???Dat de overige rest van de "hobby" jongens dan ook onderuit vallen...je krijgt nu immers op je nwe. 2e extra kaart ook te weinig kanalen om je gehele pakket te kunnen blijven delen..ook op de Irdeto kaarten wordt het steeds minder..

 

Dus wordt het tijd om maar eens alles open te kunnen zetten op "hobby"kaarten...

 

Gr.Kimadi

aangepast door kimadi

VU-DUO+ - DM800SE

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik weet niet waar canaldigitaal mee bezig is als ze zo door gaan houden ze geen klanten over ik snap hun stand punt maar ze maken het steeds bonter want ook aan de cardshare mensen word geld verdiend en die stappen straks ook massaal op ik mag het niet zeggen maar ze gaan net zo lang door dat straks de hackers de kaart open krijgen zodat hem zelf weer kunt beschrijven canaldigitaal veel sterkte ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou ik weet wel als ik echt maar 2 kanalen los kan krijgen , zeg ik de hele bende op , daarom kom ik niet mee weg , neem bijna elke dag wel 2 dingen op , en zal dan niet meer kunnen zappen naar een ander kanaal pfffffffffff

Je moet niet steeds dezelfde fouten maken, er is keus genoeg.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Voordat iedereen hier zijn mening gaat geven:

 

Dit is een gerucht. Ik denk dat boosheid pas gegrond is zodra dit meer dan een gerucht wordt....

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat een nonsens,

@devisser

wat heeft de Fransman nu met die ellende te maken die canalDIGITAAL en M7 veroorzaken

wat heb jij met als Nederlander nu met shell in Nigeria te maken

enzovoorts

het is een bedrijf met basis / hoofdkantoor in ****** en geen natie

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

>> .... door dat straks de hackers de kaart open krijgen zodat hem zelf weer kunt beschrijven canaldigitaal veel sterkte ??

 

 

Dat is ook het punt. 100% dicht krijgen ze de zaak toch nooit. Het is net een veelkoppige

draak. En als de kaart niet open gaat komt er mischien een softcam met caching.

Link naar reactie
Delen op andere sites

>> .... door dat straks de hackers de kaart open krijgen zodat hem zelf weer kunt beschrijven canaldigitaal veel sterkte ??

 

 

Dat is ook het punt. 100% dicht krijgen ze de zaak toch nooit. Het is net een veelkoppige

draak. En als de kaart niet open gaat komt er mischien een softcam met caching.

 

Oscam kan dat toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

HmmmmGodzilla weet jy iets wat ik niet weet?Vertel es eveb hoe dat met oscam gaat zou gelyk myn limitprobleem oplossen...

 

Heb je oscam draaien dan? Ik heb hier oscam draaien daar staat bovenin cahceex. Niks mee gedaan nog omdat ik het niet nodig heb.

Ik share voor 4boxen incl mezelf. Ik neem ook nog wel eens een programma op. Ik heb dus geen enkel last van freeezes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...