Ga naar inhoud


Welk telefoon toestel beste voor Fritzbox 7360


Aanbevolen berichten


Dat zou dus een analoog toestel moeten zijn. (Rj11-stekkertje in behorend poortje van de Fritzbox)

Ik zelf heb goede ervaring met Tiptel (type 275) maar er is een scala van -veel goedkopere- toestellen te koop.

 

Advies: mocht je een nieuw toestel kopen, adviseer ik je een zichttermijn bij niet goed functioneren te bedingen.

Heb je sowieso bij on-line aankopen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Juist, je kan dus handsets gebruiken waar alleen een lader bij zit (zonder basisstation, want dit zit al in de Fritzbox geïntegreerd). Dit heeft verder nog wat voordelen zoals uitgebreidere nummerweergave (nummer van en nummer aan) op het display, sneller het nummer kunnen kiezen, 1 of meerdere nummers aan handsets kunnen toewijzen met verschillende ringtones (indien van toepassing) en dergelijke.

aangepast door Kowalski

Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Nou nee ik heb hier dus al een philips setje wel een oude van ongeveer 10 jaar oud met de eigen dect basis station werkt het wel, maar als ik de handset aansluit op de fritz (dus de fritz als basis station) werkt het niet dat is juist het probleem ik heb namelijk geen fon aansluiting meer over ivm de zaak waar nu al een tel en fax op aangesloten zitten.

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...