Ga naar inhoud


Welk telefoon toestel beste voor Fritzbox 7360


Aanbevolen berichten

Ik heb de Giga 510 (triple) op de FB7330. Werkt perfect.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gebruik je de fritz als dect station dan ?

Ja en dat werkt perfect.

 

post-36489-0-70094900-1365940190_thumb.jpg

aangepast door Con

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja nummerherkenning werkt goed, let op, ik heb een 7330! En dat icm de A510 van Siemens.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat ook bij mij goed werkt,is als je een smartphone hebt,die android applicatie erop zetten en dan kan je,je smartphone gebruiken als draadloze telefoon.mijn tablet pc is ook zo aangesloten.je kan dan ook bellen van de smartphone naar de dect toestellen of fon zonder extra kost.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Zoek naar de Gigaset E49H. Een losse handset zonder basis in spatwaterdichte en schokbestendige uitvoering. Is ietsje duurder dan de standaard plastic dingen van gigaset maar gaat echt langer mee.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is toch met die Fritz!fon app ? di ken ik al.

 

Heb sinds kort nieuwe mobiel aangeschaft (laatste was uit 2005) en daar loopt die fritz!fon app ook op en mijn mobieltje rammelt vrolijk mee als er wat binnenkomt op de vaste lijn. Kan ook kiezen om uit te bellen met de vaste lijn via de fritz.

Je kunt dus alle kanten uit met de fritz voip (!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelfs mijn Asus tablet een kans gegeven op de Fritz en . . ook dat werkt.

 

Ofwel, op mijn tablet, die al aangemeld was op de fritz als tablet nu ook

aangemeld als telefoon. De Fritz, waanzinnig apparaat.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

IK heb nu een gigaset aangeschaft en werkt goed.                                                                           

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Link naar reactie
Delen op andere sites

IK heb nu een gigaset aangeschaft en werkt goed.                                                                           

En uh . . . direct aanmelden op de Fritz, zonder telefoonkabeltje werkt perfect.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...