Ga naar inhoud


Voipcheap CallerID KPN nummer ipv +3185 (VoipCheap DID)


Aanbevolen berichten


  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Er zijn tientallen websites als '12connect'. het zijn allemaal voip providers waarbij je na regsitratie onderling (en met 'bevriende' providers) gratis kan bellen.

 

Ik heb ook al jaren een Duitse provider... www.dus.net Vroeger kreeg je een verlengd Duits 0180 nummer, maar dat mag niet meer van de duitse wetgever, en bovendien worden er nu alleen nog maar nummers verkocht als je een Duits adres hebt. Maar je kan gewoon klant worden zonder in Duitsland te wonen. Ik heb ook een betaal account bij deze provider waar ik per automatisch incasso (vanaf een D bankrekening) automaitsch geld op overmaak als mijn saldo onder een bepaald bedrag daalt. Ik heb Dustel60. Ik gebruik deze provider vaak om internationaal maar ook om gewoon binnen NL en Zweden te bellen. De verbindingskwaliteit is supergoed. Maar ook om onderling te bellen werkt dit uitermate goed. De gesprekskwaliteit is even goed als de traditionele KPN of Telia vaste lijn.

Aan mijn dus.net account heb ik een Engels telefoonnummer hangen van TTNC (een engels bedrijf wat landlijnnummers uit de UK verkoopt).

aangepast door Sverige

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...