Ga naar inhoud


Voipcheap CallerID KPN nummer ipv +3185 (VoipCheap DID)


Aanbevolen berichten

Ik kan het even niet checken bij smsdiscount want ik kom er niet meer in met mijn account. Bij de Dellmont voipdiensten zoals justvoip enz. kun je tot 5 nummers verifiëren. Ik neem aan dat dit bij smsdiscount ook zo is. Als het niet via de website gaat, probeer het dan eens via de voipclient software van smsdiscount.

Daarna kun je meerdere accounts in de Fritzbox aanmaken, zelfde username en password maar met een ander telefoonnummer.

Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Beste M,

 

zoals aangegeven heb ik ook op beide registraties ook een 085- nummer.

 

Het is heel eenvoudig:

 

- Log in bij de VoipXXX service

 

- Add your phone number. Je diverse telefoonnummers aangeven.

 

dan naar Account

 

- Personal details

 

Geef het betreffende nummer aan dat je wilt gaan gebruiken als CallerID. Deze aanvinken.

 

Kies dan: Verify selected number.

 

Je wordt dan direct op dat betreffende nummer gebeld en hoor je een cijfercode.

Die moet je dan invullen op de webpagina.

 

En dat is alles.

 

Logisch natuurlijk dan men controleren of het betreffende ook van jou is.

 

Nummers aangeven met +31etc.

 

Groet,

 

 

Bram

 

Bram,

 

Dank voor je hulp. Ga er van uit dat ik hetgeen jij beschrijft als standaard procedure gebruik. Desalniettemin krijg ik geen +3120 nummer op mijn lijn terwijl ik dit nummer wel degelijk via de telefoon bevestigd heb. Ik blijf +3185 houden, maar ik log dus gewoon via mijn SPA3K in met de username zonder enige toevoeging o.id.

 

Begrijp ik goed dat ik ipv mijn username nu de +3120 moet gebruiken (inclusief het ongewijzigde password ?)

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen


+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste M,

 

nee dat is hier helemaal niet nodig. Ik gebruik gewoon mijn originele username en wachtwoord.

 

Heb je lijst met je telefoonnummers wel ingevuld ?

 

Kunnen meerdere nummers zijn. Je identiteit (mobiel) Is ook nodig als je bijvoorbeeld met je mobieltje inbelt op het inbelnummer. Je belt dan verder via Voip verbinding (gratis) naar het buitenland. Ik heb er zelfs een Duits telefoonnumer bij staan.

 

Dus kunt ook nog eens eenvoudig wisselen van CallerID als je elders vertoeft.

 

Bij Personal Details het gewenste nummer voor de CallerID aanvinken (zwart cirkeltje) en dan de procedure uitvoeren zoals aangegeven.

 

Probeer het eens met een nummer van je mobieltje.

 

Moet zo gewoon werken.

 

Zo werkt het hier al geruime tijd. En zoals aangegeven heb ik ook voor mijn nummers een 085- nummer.

 

Het heeft verder niets met je Spa te maken. Die ik hier overigens ook gebruik.

 

Groet,

 

 

Bram

aangepast door verkerkbr
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste M,

 

nee dat is hier helemaal niet nodig. Ik gebruik gewoon mijn originele username en wachtwoord.

 

Heb je lijst met je telefoonnummers wel ingevuld ?

 

Kunnen meerdere nummers zijn. Je identiteit (mobiel) Is ook nodig als je bijvoorbeeld met je mobieltje inbelt op het inbelnummer. Je belt dan verder via Voip verbinding (gratis) naar het buitenland. Ik heb er zelfs een Duits telefoonnumer bij staan.

 

Dus kunt ook nog eens eenvoudig wisselen van CallerID als je elders vertoeft.

 

Bij Personal Details het gewenste nummer voor de CallerID aanvinken (zwart cirkeltje) en dan de procedure uitvoeren zoals aangegeven.

 

Probeer het eens met een nummer van je mobieltje.

 

Moet zo gewoon werken.

 

Zo werkt het hier al geruime tijd. En zoals aangegeven heb ik ook voor mijn nummers een 085- nummer.

 

Het heeft verder niets met je Spa te maken. Die ik hier overigens ook gebruik.

 

Groet,

 

 

Bram

 

Bram

 

Ik bevestig dat ik van CID kan wijzigen door de standard procedure te gebruiken zoals iedereen deze hier noemt dmv de betamax SW. Zo kan ik switchen tussen een 06, 020 en een buitenlands nummer. Geen problemen dus en geen aanpassingen in mijn SPA3K of telefoon.

 

In een tweede SPA3K heb ik slechts 2 nummers +3185 en een 020. In deze situatie lukt het me dus alleen om:

- Geen nummer mee te geven (CID disabled via SW)

- +3185 wordt meegegeven bij zowel de keuze van het +3185 nummer als het 020 nummer (beide bevestigd alvorens OPNIEUW te gebruiken)

 

De laatste logica (dus altijd +3185 as CID) snap ik niet omdat ik wel degelijk kies om CID 020 te kiezen.

 

Vraag is nu hoe ik het KPN nummer (020) kan afdwingen als CID.

aangepast door MySat

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen


+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bram

 

Ik bevestig dat ik van CID kan wijzigen door de standard procedure te gebruiken zoals iedereen deze hier noemt dmv de betamax SW.

 

Zo kan ik switchen tussen een 06, 020 en een buitenlands nummer. Geen problemen dus en geen aanpassingen in mijn SPA3K of telefoon.

 

In een tweede SPA3K heb ik slechts 2 nummers +3185 en een 020. In deze situatie lukt het me dus alleen om:

- Geen nummer mee te geven (CID disabled via SW)

- +3185 wordt meegegeven bij zowel de keuze van het +3185 nummer als het 020 nummer (beide bevestigd alvorens OPNIEUW te gebruiken)

 

De laatste logica (dus altijd +3185 as CID) snap ik niet omdat ik wel degelijk kies om CID 020 te kiezen.

 

Vraag is nu hoe ik het KPN nummer (020) kan afdwingen als CID.

 

Beste M,

 

Waarom neem je voor je tweede Spa geen 2e registratie bij BM ? Ofwel voor je eerste Spa.

 

Een mogelijkheid is dat een dubbele nummermelding niet wordt geaccepteerd.

 

Het is altijd moeilijk om de logica van BM te begrijpen. Je kunt ze ook niet even bellen of schrijven !

 

Ja, ik gebruik tegenwoordig een Spa9000 in combinatie met een Spa400 (voor de analoge aansluitingen). Dan speelt dit probleem niet.

Toestellen hangen dan aan een ¨centrale¨.

 

Groet,

 

 

Bram

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste B,

 

ik weet ook niet of deze nog worden uitgegeven. Betamax betrok de 085- nummers destijds via een bedrijf in Breda. Weet hiervan de naam niet meer.

 

Ik heb deze nummers destijds genomen om in ieder geval een CallerID mee te zenden.

 

Dit is nu niet direct meer nodig, omdat je eigen callerID kunt meegeven. Waardoor het lijkt of je via een normale aansluiting belt en niet op een 085- telefoonnummer hoeft te worden teruggebeld. Helaas kun je hiermee niet op je Voip nummer worden teruggebeld.

 

Je kunt hiervoor ook het 06-nummer van een mobile telefoon gebruiken.

 

Groet,

 

 

Bram

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, zo ging het voorheen ook. Op een bepaald moment heeft men een aantal nummers beschikbaar tot deze weer op zijn. En dat lijkt nu het geval.

 

In sommige landen schijnen er ook bezwaren te zijn aan het verstrekken van locale nummers in een ander land dan van de provider. Zoals eerder aangegeven kwamen de Nederlandse nummers via een bedrijf in Breda.

 

Misschien kun je wel een abbo overnemen van iemand anders met bijbehorende 085- nummer.

 

Weet echter niet of je de gegevens allemaal kunt aanpassen.

 

Groet,

 

 

Bram

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een gratis 085 nummer wil hebben, maak dan een gratis account aan bij 12connect. Je krijgt dan een 085 nummer waarop je gebeld kan worden... je kan dit nummer ook als nummerweergave koppelen aan je Betamax provider, bellen doen ze dan via je 12connect account.... Werkt prima.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij nu al meer dan 1 jaar... ik gebruik de aansluiting wel regelmatig om gratis met andere 12connect klanten (familieleden) te bellen... op mijn account staat nog steeds die ene cent die je krijgt bij het aanmaken van je account.

Het voordeel van 12connect is dat je dus een nummer hebt waarnaar je kan bellen ipv een username zoals bij betamax. Mensen met een Siemens Gigaset IP telefoon kunnen niet naar een naam bellen, maar hebben een nummer nodig om te kunnen bellen... Het werkt supergoed om om die manier onderling te kunnen bellen.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...