Ga naar inhoud


Wat is beter,Updaten of zo af en toe nieuwe image plaatsen?


Loui (K)

Aanbevolen berichten

Ik vraag mij wel eens af, ik draai nu al geruime tijd OpenPli 3.0 ik denk al bijna een jaar geloof ik. maar ik update bijna elke week soms vaker. Maar wat is nu beter gewoon vaak updaten of af en toe een nieuwe image plaatsen? Ik krijg soms het gevoel dat er oude files blijven staan bij een update en dat dan zo geleidelijk aan de image steeds groter wordt. Of heb ik dit mis?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het valt en staat bij goed versiebeheer van het PLi-team.

en zou niets uit hoeven te maken.

 

Maar het blijft allemaal hobby.

Dat weliswaar zeer professioneel wordt uitgevoerd.

 

Ik ben ook erg blij met OpenPli, Jammer dat HbbTv niet in OpenPli mag dan was deze helemaal toppie. Maar goed ik ben tevreden en dat zegt genoeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik vraag mij wel eens af, ik draai nu al geruime tijd OpenPli 3.0 ik denk al bijna een jaar geloof ik. maar ik update bijna elke week soms vaker. Maar wat is nu beter gewoon vaak updaten of af en toe een nieuwe image plaatsen? Ik krijg soms het gevoel dat er oude files blijven staan bij een update en dat dan zo geleidelijk aan de image steeds groter wordt. Of heb ik dit mis?

 

Mag ik hier een vraag aan toe voegen? Stel je flasht een nieuwe image en je gebruikt de backup om opnieuw te "installeren". Maakt dat ook de flash groter dan dat je opnieuw alles zelf zou instellen?

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...