Ga naar inhoud


Programma gemist op VU+ duo


flashcs

Aanbevolen berichten

Hallo allen,

 

bestaat er een plugin of software waarmee je programma gemist kunt kijken via de VU+  ?

en welke EPG plugin geeft de beste resultaten als ik zover mogelijk in de toekomst wil bekijken ?

 

alvast dank !

Vu+ Duo  / Gigablue quad / Maximum AMBQ 24 duo-lnb quad /  Triax 88 cm / 2x Philips HDTV Ambilight

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik voelde m aankomen Jurgen maar ik kon t zo snel ff niet beter omschrijven.

 

Carlo bedankt,  heb net een vu duo gekocht maar had dus beter een solo2 kunnen bestellen...... :(

Vu+ Duo  / Gigablue quad / Maximum AMBQ 24 duo-lnb quad /  Triax 88 cm / 2x Philips HDTV Ambilight

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je de laatste versie van bijv. VTi, dan kan je uitzending gemist bekijken via HbbTV.

Werkt op NL 1, 2, 3 en heel veel Duitse zenders. BBC en ITV weet ik niet, kan je hier niet ontvangen.

Om het goed te laten werken, kan je een USB stick gebruiken of de ingebouwde HDD en daar een swap file opzetten.

 

EPG:  EPGimport uit de feed.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik voelde m aankomen Jurgen maar ik kon t zo snel ff niet beter omschrijven.

 

Carlo bedankt,  heb net een vu duo gekocht maar had dus beter een solo2 kunnen bestellen...... :(

Voor dingen als uitzending gemist wel, voor de rest ben ik nog steeds zeer tevreden over de Duo, die nu op de slaapkamer staat. Het feit is dat de Duo eigenlijk te weinig geheugen heeft voor extra dingen, zoals uitzending gemist. Voor TV kijken en opnemen van meerdere programma's is het een goede box. De Solo2 is natuurlijk nieuwer en veel sneller maar wellicht zijn toekomstige boxen nog beter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Emekli,

 

bedankt, ik heb de laatste VTI image en een hdd,  maar waar vind ik die swapfile en hoe en waar zet je die in de box ?

Vu+ Duo  / Gigablue quad / Maximum AMBQ 24 duo-lnb quad /  Triax 88 cm / 2x Philips HDTV Ambilight

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik voelde m aankomen Jurgen maar ik kon t zo snel ff niet beter omschrijven.

 

Carlo bedankt,  heb net een vu duo gekocht maar had dus beter een solo2 kunnen bestellen...... :(

Hadden de mensen van dit board je dat niet aangeraden de solo2?

  • Like 1

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ wolverine,   jazeker maar ik heb een gebruikte gekocht van een forumlid die zo vriendelijk was om dan ook even mijn schotel uit te richten.

heb nu mooier beeld dan ooit,  hdd mount werkt en ben er enorm blij mee .......

 

Het ging dus meer om t uitrichten dan de box, Die solo2 komt er binnenkort wel !

Vu+ Duo  / Gigablue quad / Maximum AMBQ 24 duo-lnb quad /  Triax 88 cm / 2x Philips HDTV Ambilight

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Emekli,

 

bedankt, ik heb de laatste VTI image en een hdd,  maar waar vind ik die swapfile en hoe en waar zet je die in de box ?

Je kan de swap aanmaken met mkswap op de command-line, maar er is volgens mij ook wel een plugin met swap in de naam. Die is natuurlijk gebruiksvriendelijker.

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

"@Emekli,

bedankt, ik heb de laatste VTI image en een hdd,  maar waar vind ik die swapfile en hoe en waar zet je die in de box ?"


 

Dit is te vinden onder de blauwe knop, VTi Systeem Gereedschap, Swapfile.

Ik heb het op een USB-stick gezet, die moet je eerst mounten en neem 256 MB.

Dit doe je in apparaatbeheer.

Als je het op de HDD zet, zal je wel niet hoeven te mounten, want dat is al automatisch gebeurd bij eerste

in gebruik stelling.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok dank je,  ik heb de swapfile gedaan van 256mb op de hdd en ik heb het enigma bestand op de hdd geplaatst maar hoe installeer ik het nu ?

want onder ipk installeren vind ie niets terug ?

 

nogmaals dank

Vu+ Duo  / Gigablue quad / Maximum AMBQ 24 duo-lnb quad /  Triax 88 cm / 2x Philips HDTV Ambilight

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo,

 

helaas werd mijn vu+  enorm traag, zelfs zappen lukte niet meer zonder te wachten.

ik wacht nu met programma gemist wel tot ik een nieuwe box heb !

 

grtzzz

 

Gerard

Vu+ Duo  / Gigablue quad / Maximum AMBQ 24 duo-lnb quad /  Triax 88 cm / 2x Philips HDTV Ambilight

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou niet weten wat er fout is gegaan.

Ik heb de Swap 256 MB ook op de HDD gezet en het werkt perfect.

Misschien iemand anders die een idee heeft?.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...