Ga naar inhoud


Alle regionalen gaan naar MPEG4


Sprietje

Aanbevolen berichten

Zo één gebruik ik ook. Die dingen zijn onverwoestbaar.

Ik gebruik een externe positioner SuperJack 6000. Kan 50 posities opslaan.

Ik zou nooit zo´n ding nemen waar die dan automatisch door de ontvanger gestuurd wordt want dan loopt de coax kabel daar mee in serie en dat doet altijd afbreuk aan de ontvangst eigenschappen. Ik kom even niet op de naam van zo´n disecq ding voor 36 volt actuators.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb hem inderdaad ook al meer dan 25 jaar in gebruik... De schotel en de actuator zijn nog van mijn allereerste Echostar analoge ontvanger...  Ik gebruik deze opstelling eigenlijk alleen nog om eens te kijken wat er zoal aan "exotische" dingen te zien is...

Het "probleem" is dat ik daarmee dus geen mpeg4 zenders meer kan zien, en die zijn de de afgelopen jaren wel veel bijgekomen.

 

De Technisat digicorder icm mijn 2 Citycom 2000, CCA850 schotels (eentje op de Thor 1 west en eentje op de Astra 19 oost) zijn voor dagelijks gebruik, gewoon om tv te kijken... Doordat het 2 vast opgestelde schotels zijn zap je gewoon tussen de zenderrs op de 2 satellieten zonder onderbreking... dat is wel comfortabel.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...