Ga naar inhoud


Familie-pakket! prijs naar 17,95


power12

Aanbevolen berichten

@Wanderer,

 

Mijn Aston module heeft software versie 2.23

 

Maar een kennis van mij heeft een Aston met een nieuwere versie, hopelijk 2.26, zal eens vragen of ik die ff mag proberen.

 

Maar gisteravond nog wat ontdekt, als ik zap tussen die Ketnet en Hustler geven ze plotseling wel beeld, zonder te schuiven Eduard07.

Maar Europsport HD blijft hardnekkig op zwart, gecodeerd kanaal.

 

Groeten Dunhans.

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 279
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik ben dus op zoek naar het GRATIS vervangen van een defecte SC. Zodoende kwam ik op een pagina van CD met dit verhaal ; 

Set Top Box-pakket : https://apps.canaldigitaal.nl/klanten/zenders/set-top-box-pakket.aspx

En dat kost maar één bedrag per jaar [ 12 x € 9,95 ?]... GRATIS vervangende SC...

 

Overigens heb ik ze gebeld nav bovenstaand verhaal. De KS wist te melden dat ze overgingen naar een andere sat en dat er met HD signalen meer kanalen op een transponder passen. Daarop antwoordde ik dat ze dan dus meer verschillende pakketten konden aanbieden tegen dezelfde kosten, en dat daardoor dus het abonnement GOEDKOPER zou moeten worden, niet duurder. Deze mevrouw wist daar geen antwoord op te geven. Gevraagd naar een manager. Kreeg gelijk twéé jaar 'family pakket'  aangeboden á € 12,95 per maand... 

 

Toen had ik nog niet van dit 'Set' dinges-tarief gehoord... Nu ik kijk in de zenders van het 'family-pakket' ; die kleuterzenders die heb ik niet eens ingesteld staan .... Ben ik tóch gen@#?!@...  :mad:

aangepast door Tureluur

Technisat Digicorder S2 , 110cm Schotel, twin lnb. Algarve...

Technisat Digicorder HD S2 Plus,78cm Schotel,4x Inverto Black Multi,2x Disqec 4in1 Chess, Noord Veluwe...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik heb deze brief ontvangen van canal digital.

na het instellen van de HD zenderlijst heb ik problemen met het

synchroniseren van het geluid - beeld op de HD zenders

wie kan mij een antwoord verschaffen.

de recever is :

Digital Satellite HD Recorder DSR8141

Televisie is :

Philips 37PFL9642D/19PROF

iemand een sugestie?

@ Landa.  Ik heb geen antwoord op je vraag. Alleen een aanvulling. De laatste weken had ik problemen als ik een opname terugkeek. Na het doorspoelen van reklames was het geluid niet synchroon. Het werd steeds moeilijker na verloop van tijd om het geluid weer synchroon te krijgen. Door naar een life uitzending om te schakelen en daarna weer verder te kijken in de opname, kreeg ik het meestal weer goed. Maar recent ging dit alleen door de DVR helemaal uit te schakelen, weer op te starten en dan weer de opname verder te zien. Het lijkt op een bewuste sabotage om het doorspoelen van reklames te saboteren ! 

 

Voor mij is dit erg interessant, omdat vervolgens eerst de NL-zenders verdwenenen... en daarna de rest [zie ander item http://www.sat4all.com/forums/topic/335736-canal-digitaal-kaart-defect-ci-module-of-receiver-%C3%B3f-diseq/ ].

 

Het zou dus kunnen betekenen dat het doorspoelen van reclames een soort 'kill-code' opwekt om de SC of CI-cam op-te-blazen ????

 

Ik heb gelezen dat bij UPC en andere kabelaars het doorspoelen van reclame niet meer mogelijk is.... Zou dit de nieuwste truc zijn?

 

Wie heeft hier nog meer last van...

 

@Landa : Heb jij de verschuiving ook bij 'LIVE' kijken, of alleen na doorspoelen van een opname ....  :wacko:

aangepast door Tureluur

Technisat Digicorder S2 , 110cm Schotel, twin lnb. Algarve...

Technisat Digicorder HD S2 Plus,78cm Schotel,4x Inverto Black Multi,2x Disqec 4in1 Chess, Noord Veluwe...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Wanderer / Dunhans. Wat is de relevantie van de SW versie van de Aston?  Ik heb problemen en ik heb nu in de gegevens van de ASTON staan ;

 

bedieningsversie : 2.1800T

hardware versie  : 1.0000

Cicas versie        : 1.0003

Boot versie         : 1.0300

CA versie           : Aston 2.0 r 14

 

Verder staat ;

Services CANALDIGITAL : Data & klassen;

01/1/90 - 12/2/13 : 58, 62-63

 

Heb ik dan SW 2.18 ; werkt daarom mijn DVR niet meer [ http://www.sat4all.com/forums/topic/335736-canal-digitaal-kaart-defect-ci-module-of-receiver-%C3%B3f-diseq/ ] ???

Technisat Digicorder S2 , 110cm Schotel, twin lnb. Algarve...

Technisat Digicorder HD S2 Plus,78cm Schotel,4x Inverto Black Multi,2x Disqec 4in1 Chess, Noord Veluwe...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

2.18 is ondertussen gedateerd, de actuele software is 2.26 voor het Aston module.

 

Doorspoelen van reclame is nog steeds gewoon mogelijk en maakt niets kapot.

 

Echter dient eerst de basis in orde te zijn en dat is het juiste satelliet signaal van de schotel naar de ontvanger, anders is er niets om te decoderen . Terug ontopic!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het onderwerp in dit draadje is

 

Familie-pakket! prijs naar 17,95

 

On-topic.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

 

Op zich wel leuk dit linkje want die had ik ook gevonden op hun site en zoals ik het lees heb je de keuze uit het familiepakket of het familie HD pakket.

En het maakt niet uit wat je op de 1e kaart hebt, op de 2e kaart heb je dan het familiepakket.

Maar dan komt het, in het gewone familiepakket heb je nu dus ook een aantal HD zenders, maar op je extra kaart (die zonder het HD pakket hetzelfde zou moeten zijn) heb je die paar HD zenders toch niet.

Vandaar dat ik een klacht bij hun heb ingediend met de vraag waarom ik op 1e kaart het gewone familiepakket hebt met een paar HD zenders maar op mijn 2e kaart (waar je volgens hun toch ook het gewone familiepakket op zou moeten hebben) heb ik geen enkele HD zender.

Van de uitleg van CD zakt dan vervolgens echt je broek af.

De dame die ik aan de lijn had wist nl. te vertellen dat aan mijn 1e kaart een HD light pakket was gekoppeld.

Toen ik vroeg wat dit HD light dan inhield en of ik dan ook een abonnement af kon sluiten zonder de paar HD zenders gaf ze aan dat dat niet kon (in mijn ogen bestaat er dan ook helemaal geen HD light)  en HD light aan mijn 2e kaart koppelen kan ook niet.

Mijn eis dat ze dan maar, volgens de gegevens op hun site, mijn 1e en 2e kaart hetzelfde moesten maken viel dan ook niet in goede aarde en was dan ook niet mogelijk.

Ik noem zoiets dan ook gewoon misleiding, ze schrijven via dit linkje op hun site dat de 1e kaart en 2e kaart beide het familiepakket bevatten maar in werkelijkheid zit er toch verschil in.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op zich wel leuk dit linkje want die had ik ook gevonden op hun site en zoals ik het lees heb je de keuze uit het familiepakket of het familie HD pakket.

En het maakt niet uit wat je op de 1e kaart hebt, op de 2e kaart heb je dan het familiepakket.

Maar dan komt het, in het gewone familiepakket heb je nu dus ook een aantal HD zenders, maar op je extra kaart (die zonder het HD pakket hetzelfde zou moeten zijn) heb je die paar HD zenders toch niet.

Vandaar dat ik een klacht bij hun heb ingediend met de vraag waarom ik op 1e kaart het gewone familiepakket hebt met een paar HD zenders maar op mijn 2e kaart (waar je volgens hun toch ook het gewone familiepakket op zou moeten hebben) heb ik geen enkele HD zender.

Van de uitleg van CD zakt dan vervolgens echt je broek af.

De dame die ik aan de lijn had wist nl. te vertellen dat aan mijn 1e kaart een HD light pakket was gekoppeld.

Toen ik vroeg wat dit HD light dan inhield en of ik dan ook een abonnement af kon sluiten zonder de paar HD zenders gaf ze aan dat dat niet kon (in mijn ogen bestaat er dan ook helemaal geen HD light)  en HD light aan mijn 2e kaart koppelen kan ook niet.

Mijn eis dat ze dan maar, volgens de gegevens op hun site, mijn 1e en 2e kaart hetzelfde moesten maken viel dan ook niet in goede aarde en was dan ook niet mogelijk.

Ik noem zoiets dan ook gewoon misleiding, ze schrijven via dit linkje op hun site dat de 1e kaart en 2e kaart beide het familiepakket bevatten maar in werkelijkheid zit er toch verschil in.

 

suc6

 

Gerrit

Die link gaat over het alles in 1 pakket en niet over enkel een satelliet abonnement.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Sprietje.

 

Niet te geloven wat CanalDigitaal voor een organisatie is wat betreft communicatie.


 

Toen kwam het debacle met RTL8 HD. In welk pakket zat dat nu in. In ieder geval wel in het Settopbox pakket maar hoe het in de andere pakketten zat wist niemand.
...

....


En als klap op de vuurpijl zie ik dan op de plaatjes aan de rechterzijde van het bericht wat ik gekregen heb, dat je er voor €2,- extra per maand het HD-pakket er bij kunt nemen met de zenders één HD, Canvas HD en History HD terwijl die zenders notabenen al heel veel jaren deel uit maken van mijn familiepakket SD.

 

Ik heb een 'familie pakket' en ik heb al een paar maanden EEN / Canvs HD... Maar sinds een paar dagen NG HD...  History HD doet-het-niet...

aangepast door Tureluur

Technisat Digicorder S2 , 110cm Schotel, twin lnb. Algarve...

Technisat Digicorder HD S2 Plus,78cm Schotel,4x Inverto Black Multi,2x Disqec 4in1 Chess, Noord Veluwe...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij werken die zender ook gewoon, zelfs op het tweede kaartje. Ik heb het familie-pakket zonder HD.


Maar ik weet niet hoe dat bij Mojo zit. Heel veel mensen met een familie-pakket zonder HD kunnen al ruim 5 maanden flink wat HD-zenders extra bekijken op de hoofdkaart, dus het zou kunnen dat Mojo ze op zijn extra kaart ook niet kan ontvangen maar misschien heeft hij geen extra kaart.

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...