Ga naar inhoud


VU+DUO valt steeds in standy


Tw-er

Aanbevolen berichten

ik zou de raad van dirocca eens opvolgen en een nieuwe flash uitvoeren dan heb je twee vliegen in 1 klap.

 

je "leert" de ontvanger beter kennen en dan heb je het al eens gedaan als het nog eens nodig is :-)

 

dan ben je ook zeker dat je eventuele fouten die je al had gemaakt

 

https://www.sat4all.com/forums/topic/331987-vti-installatie-tutorial/

 

deze link toont hoe je kan installeren (is voor vti maar is voor openpli heel gelijkaardig)

 

je kan de juiste versie van openpli downloaden vanop hun website (wel opletten dat je voor jouw ontvanger flasht)

 

voor je er aan zou beginnen zou ik ook mijn netwerk instellingen en tuner instellingen overschrijven zodanig dat je deze terug kunt ingeven na de flash.

 

 

 

normaal bij installatie van de softcam oscam zal deze standaard werken bij een cd of tvvl kaart.

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo Wolverine,

 

Bedankt voor je uitgebreide advies.

Ik neem dit ter harte. Ik heb van de leverancier van de box het advies gekregen even op de nieuwe kaart, die ik binnenkort van CD zal ontvangen, te wachten. Als met deze nieuwe kaart het probleem opnieuw optreedt, dan ga ik met jouw advies aan de slag.

 

Met groet,

met vriendelijke groeten,

bourgogne

 

VU+Duo2 - 1 Tb hdd - openPLi 4 - Triax 78cm astra 1, 2, 3 en hb

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste bourgogne

 

je hebt de reactie van Tonski verkeerd begrepen. :D (is een een zeer intelligent man, soms nogal moeilijk om te begrijpen, wij zijn dat gewendt. :grin: )

 

wat hij bedoelde is, dat veranderen van image niet de oplossing is.

 

was pli4 reeds geinstalleerd of heb je deze zelf geinstalleerd?

indien deze was voorgeinstalleerd zou ik de box eens flashen met de laatste versie van pli4.

het lijkt mij verdacht veel alsof iemand extern controle heeft over de box, ik zou de box eens afsluiten

van het netwerk en kijken of het probleem zich nog voordoet. ;)

 

grtz Philip

Als bourgogne met een router werkt, is het onmogelijk extern de box te benaderen. Tenzij hij het een en ander heeft gewijzigd wat de verkoper zei. Heeft hij dat gedaan, deze ongedaan (laten) maken.

Maar om op de eigenlijke t.s. Te antwoorden, kan er wel iets meer defect zijn.

En gebruiken jullie in deze ruimte spaarlampen? Geloof het of niet, maar ik had tijden last met ab's e.d., en het bleek de spaarlamp te zijn. Een tl lamp gehangen, probleem over. Indien spaarlamp, probeer eventueel een led lamp.

Kijk ook even de hdmi cec instellingen na.

Gebruik je een hdmi switch tussen ontvanger en tv?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...