Ga naar inhoud


Tja nu maakt tanken echt veel uit in buitenland


1pm

Aanbevolen berichten

Sterke drank en wijn is natuurlijk wel lekker goedkoop in Duitsland of is daar ook een Webshop voor?

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites


Voor sterke drank is dat zeker geen geld, maar een pallet? ;)

 

Welke super was dat? Ik zit even te zoeken bij het Kaufgebeuren tussen Kleve en Emmerich, voor mij iets meer dan 50 km.

E-center, Kaufland

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei, dat is hoogst illegaal en crimineel want daar heb je geen accijns betaald!

 

Maar linksom of rechtsom, als de autos strakkies merendeel electrisch rijden dan ga je accijns over stroom betalen.

En als ze op water lopen ga je daar accijns over betalen....

En als ze op lucht lopen dan...

 

Ik breng het wat gekscherend maar zo gaat het wel. Ze moeten maar eens kappen met het melken van de automobilist.

Als er extra geld moet komen dan zou ik eens kijken waar ze op kunnen besparen of met gezond verstand kijken wat er mogelijk is om geldverslindende projecten en fouten te vermijden. In mijn ogen kun je nergens meer op besparen dan op je inkoop en operationele kosten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei, dat is hoogst illegaal en crimineel want daar heb je geen accijns betaald!

 

 

Is dat wel zo, de Duitse diesel heeft dacht ik al een gehalte aan plantaardige olie toegevoegd.

Dat leng je alleen een beetje aan zodat je nog milieu vriendelijker met je verhikkel over de wegen rijd.  

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen idee, maar ik zoek nog wel een goedkoop adresje voor Ouzo 12. 700 ml kost hier tussen de 12 en 15 euro, in Griekenland 2 tot 3 euro.

Hoe kom je daar nu op? Wanneer was je hier voor het laatst? Kost echt rond de 8 euro, en LPG nog steeds 0,895 en euro95 1,46 !!!!

System Administrator (niet van deze site)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dat wel zo, de Duitse diesel heeft dacht ik al een gehalte aan plantaardige olie toegevoegd.

Dat leng je alleen een beetje aan zodat je nog milieu vriendelijker met je verhikkel over de wegen rijd.  

 

Jazeker Thomas!

 

Lees hier maar even onder kopje minerale olieën...

 

http://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/belastingdienst/douane_voor_bedrijven/accijns_en_verbruiksbelasting/inleiding_accijns_verbruiksbelastingen/bijzonderheden_per_accijnsproduct/

 

Of dacht je nu werkelijk dat de staat zich zo eenvoudig van zijn inkomsten laat beroven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...