Ga naar inhoud


Tja nu maakt tanken echt veel uit in buitenland


1pm

Aanbevolen berichten


Laatste tankbeurt à 0,27 euro / liter LPG. AVIA station Ramillies. Prijs eigenlijk 0,297, maar op deze prijs heb ik nog een korting daar ik met mijn Octo+ kaart betaal. Nooit zo goedkoop geweest !  :D

aangepast door ketupa
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je benzine of diesel tankt, dan betaal je vooral taksen en accijnzen. Je profiteert nooit echt van de daling van de olieprijzen, temeer omdat de staat de daling gedeeltelijk compenseert met een verhoging van de taksen en accijnzen. Met LPG is het een ander verhaal daar het nauwelijks getakseerd wordt... Zo is de prijs nu de helft van wat 2 jaar geleden was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoorde net van de buurvrouw die vanochtend in Zelzate geweest is dat daar de benzine 1.239 kost, en de nederlandse auto's stonden in een rij te wachten tot er een plekje vrij was om te tanken...

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...