Ga naar inhoud


signaalverzwakking bij opname


jajest

Aanbevolen berichten


is een goede.Waarom niet meteen eentje met 4 uitgangen nemen.Kost amper meer en heb je reserve voor de toekomst.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

kan iemand die confirmeren ?

 

Dat is inderdaad de juiste.

 

Overigens wil ik er nog even aan toevoegen dat ik hier in Spanje (hoogte Valencia) ook de LNB-GT-MDT43 LNB Universal Twin Duoblock 4.3 op mijn Triax 78 gebruik en daar is niets mis mee.

Ik heb zowel op ASTRA1 als 3 een prima signaalsterkte / -kwaliteit met een goede regenreserve maar voor dezelfde prijs koop je de Inverto en dat zou ik nu ook doen als ik deze opnieuw zou moeten bestellen.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

raar, ik heb de IDLB-TWNM22-MNO43-8PP gevonden op een NL website maar daar staat vermeld dat die er 6 graden tussen de koppen zit. In het fabrikantartikelnummer (IDLB-TWNM22-MNO43-8PP) staat nochthans 43 vermeld wat volgens mij verwijst naar de 4.3 graden.

 

Ik wil hier nu geen (anti) reclame maken voor *....* maar volgens mij zijn ze verkeerd in de omschrijving.

 

 

ps: mag ik hier gewoon de naam vermelden van de webwinkel of mag dat ook niet ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je mag op sat4all geen reclame voor (web)winkels maken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

raar, ..... 43 vermeld wat volgens mij verwijst naar de 4.3 graden.

 

Daar heb je helemaal gelijk in en als je het type besteld met de (deel)vermelding 43 is dat het juiste type voor de gecombineerde ontvangst van ASTRA1 (19.2) en ASTRA3 (23.5).

 

Die met een 6 graden vermelding is voor een andere combinatie satellieten, ik dacht ASTRA1 en Hotbird.

Waarschijnlijk heeft met op de betreffende website per abuis een foutieve beschrijving gebruikt.

aangepast door Jürgen

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Heeft ook nog iets met de afmetingen van je schotel te maken!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke naam wil je nu vermelden, die van de leverancier?

Die is totaal niet relevant want nogmaals, als je het type besteld zoals ik in bericht #15 heb opgegeven heb je de juiste LNB.

Als later blijkt dat de typevermelding op de LNB anders is dan heeft de leverancier jouw de verkeerde gestuurd en gaat die terug.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...