Ga naar inhoud


Nieuwsbericht Canal Digitaal 1 April 2014


Justin

Aanbevolen berichten

Dat is sattv4iedereen enkele weken geleden ook al verteld.

 

Maar hij heeft ook geen gelegenheid voorbij laten gaan met te vertellen dat hij niet betalen wil voor tv.

@ ceesv.

Ik wil "WEL" betalen voor content,maar NIET op de manier waarop het nu gebeurt! :mad:

Als ik film1 wil zien,moet ik (behoudens mijn misverstand) betalen voor die commerciële rotzooi,en dat wil ik niet.Ik betaal geen rosten dikken voor die commerciële rotzooi,die enkel tot doel heeft,ons te brainwashen,door elke 10 minuten dezelfde reclame door onze st**t te duwen.Ze zijn niet waard één eurocent te krijgen.Dus zolang ik film1 niet kan krijgen,toen in de tijd ik in de beginjaren 90 filmnet in d2mac alleen kon krijgen,komt er hier geen televisie aanbieder binnen.Behoudens wetgeving,begrijp ik niet,dat ze die rotzooi in hun basispakket wil steken.Een basispakket is enkel de in jullie geval de npo zenders,en de rest moet in andere pakketten.En eigenlijk zouden die commerciële rotzooi FTV moeten zijn.Want "ik" vraag er niet naar,maar "moet" er wel voor betalen als ik film1 wil zien,en dan zeg ik nee dank u! :mad:

En anderen zien misschien maar al te graag die zenders,dit is hun goed recht,maar mensen ervoor dwingen te betalen,is voor mij een brug te ver,sorry!

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Mimisiku

Kan me deels wel vinden in de stelling van sattv4iedereen. Als je je abonneert op een premium kanaal dan vind ik ook dat daar geen reclame in thuishoort! Je betaat immers al voor de film (er is dan geen reden om ook nog eens reclameinkomsten proberen te halen tijdens het uitzenden van die reeds betaalde content). Vroeger was dat ook het geval met FilmNet in de tijd van D2Mac (en heel even VideoCrypt 2). Werd toen ook precies als sattv4iedereen terecht meldt als "exclusief" op de markt gezet.

 

Nu wordt zelf op de Top kanalen gewoon reclame uitgezonden! En ook ik vind dat dat dus niet hoort.

 

Als je naar de reden vraagt (en al altwoord krijgt) stellen ze steevast "Als we dat niet doen worden de films NOG duurder en kunnen we dus geen nieuwere films aanbieden). Zelfde geldt voor buitenlandse aanbieders. SKY UK betaald een x-bedrag voor x-miljoen leden. Zou daar heel Europa bijkomen qua abonnements mogelijkheid dan gaan de filmprijzen fors omhoog waardoor SKY of fors mee omhoog moet (waardoor de UK kijkers dus massaal zullen afhaken) of ze kunnen stoppen met aanbieden.

 

Allemaal machtsmisbrijk van de Hollywood moguls.. Zoals Mel Brooks al stelde: "It's good to be the king"

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

En anderen zien misschien maar al te graag die zenders,dit is hun goed recht,maar mensen ervoor dwingen te betalen,is voor mij een brug te ver,sorry!

Dus je kijkt niet en betaalt niet?

 

Zou daar heel Europa bijkomen qua abonnements mogelijkheid dan gaan de filmprijzen fors omhoog waardoor SKY of fors mee omhoog moet (waardoor de UK kijkers dus massaal zullen afhaken) of ze kunnen stoppen met aanbieden.

 

Allemaal machtsmisbrijk van de Hollywood moguls.. Zoals Mel Brooks al stelde: "It's good to be the king"

Dat is een onbewezen stelling, want normaal gesproken kan de prijs omlaag als een marktgebied groter wordt. Er zou scherper kunnen worden ingekocht en de potentiele markt is groter. Daar koerst het beleid van de EU ook op.

 

En machtsmisbruik ontstaat daar waar een monopolie is. Maar er is, zoals je weet, met copyrights meer aan de hand, zoals je inmiddels ook in Nederland kunt zien. 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Door mijn EPG werk kijk ik nogal eens door de programma's van Film1.

En als ik heel eerlijk ben, staat daar maar af en toe een film tussen die ik zou willen zien.  Zo ongever 1 film per week.

Zodus:  Niet geinteresserd.

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Nu ik deze discussie volg,ben ik jaloers,omdat jullie,niet zoals in belgie,op satelliet achteruitgestoken bent,en toegang heeft,tot film en sportzenders.Iets waar we in belgie enkel van kunnen dromen,want ik zie TVV die niet in de (wettelijke) mogelijkheid dit te doen. :angry:  :(  :mad:

 

 

@ ceesv.

Ik wil "WEL" betalen voor content,maar NIET op de manier waarop het nu gebeurt! :mad:

Als ik film1 wil zien,moet ik (behoudens mijn misverstand) betalen voor die commerciële rotzooi,en dat wil ik niet.Ik betaal geen rosten dikken voor die commerciële rotzooi,die enkel tot doel heeft,ons te brainwashen,door elke 10 minuten dezelfde reclame door onze st**t te duwen.Ze zijn niet waard één eurocent te krijgen.Dus zolang ik film1 niet kan krijgen,toen in de tijd ik in de beginjaren 90 filmnet in d2mac alleen kon krijgen,komt er hier geen televisie aanbieder binnen.Behoudens wetgeving,begrijp ik niet,dat ze die rotzooi in hun basispakket wil steken.Een basispakket is enkel de in jullie geval de npo zenders,en de rest moet in andere pakketten.En eigenlijk zouden die commerciële rotzooi FTV moeten zijn.Want "ik" vraag er niet naar,maar "moet" er wel voor betalen als ik film1 wil zien,en dan zeg ik nee dank u! :mad:

En anderen zien misschien maar al te graag die zenders,dit is hun goed recht,maar mensen ervoor dwingen te betalen,is voor mij een brug te ver,sorry!

Mag ik concluderen dat je zelf niet meer weet wat je zegt(schrijft).

 

En nogmaals, je kan als Belgisch ingezetene gewoon een abo op Canaldigitaal Nederland nemen.

 

En wanneer je met een ingebouwde Harddisc de programma's opneemt zap je de reclame gewoon weg.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net terug van vakantie, weer eens gekeken of ik iets verkeerd heb ingesteld.

 

Helaas geen beeld te zien op dit kanaal, sleutel blijft er staan. ik heb wel familiepakket.

 

zender komt redelijk sterk binnen ondanks wederom gebruik van dvb-s2 / 8 psk...

Excuses, juiste kanaal gevonden, werkt goed nu....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag ik concluderen dat je zelf niet meer weet wat je zegt(schrijft).

 

En nogmaals, je kan als Belgisch ingezetene gewoon een abo op Canaldigitaal Nederland nemen.

 

En wanneer je met een ingebouwde Harddisc de programma's opneemt zap je de reclame gewoon weg.

Dus jij beweerd,dat ik film1 kan nemen zonder die rotzooi?Zal even zoeken dan.En mijn apparatuur en hd verslijten aan die commerciële brol,denk er nog niet aan!. :mad:

Ik wil het zoals mimuski schrijft.één enkel abonnement op film1 en "NIKS" anders,maar blijkbaar versta je mij niet ceesv? :lol:  :D  :P

Ikzelf ben misschien te dom om het te verwoorden,kan ook zijn.

Maar ik vrees,dat ik daarvoor zal moeten wachten tot sint juttemis,om enkel de premium kanalen te krijgen zonder de rest  :(  :mellow:

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

In je eerste bericht in dit draadje schreef je dat je afgunstig was op Nederlanders omdat zij een abo op Canaldigitaal kunnen nemen en jij niet.

En nu noem je het rotzooi?

 

sattv4iedereen schreef op 22 Apr 2014 - 18:34: snapback.png

Nu ik deze discussie volg,ben ik jaloers,omdat jullie,niet zoals in belgie,op satelliet achteruitgestoken bent,en toegang heeft,tot film en sportzenders.Iets waar we in belgie enkel van kunnen dromen,want ik zie TVV die niet in de (wettelijke) mogelijkheid dit te doen. :angry:  :(  :mad:

 

 

Ik verwacht dat je woord houdt!

 

https://abonneren.film1.nl/index.php

 

Kies je pakket, kies daarna als provider Canaldigitaal en vul je smartcard nummer in.

 

Je zal alleen over een geregistreerde smartcard moeten beschikken, verder niets.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...