Ga naar inhoud


Nieuwsbericht Canal Digitaal 1 April 2014


Justin

Aanbevolen berichten

:1) Nieuwe zender: De zender FOXlife keert terug bij CanalDigitaal en is te zien in het Familie(HD)-pakket, het EntertainmentHD-pakket en TopHD-pakket.

 

U vindt FOXlife op voorkeuzekanaal 64.2) Doorgifte van twee verschillende zenders op een kanaal:    

 

- De zenders Zapp/Zappelin en HumorTV delen een kanaal en zenden daarmee uit via het zelfde kanaalnummer. Zapp/Zappelin is te zien tussen 06.00 – 20.00 uur, waarna van 20.00 – 6.00 uur de doorgifte volgt van de zender HumorTV.   

 

- NostalgieNet en voetbalzender FOX Sports Eredivisie 3 delen voorkeuzezender 54.   

 

FOX Sports Eredivisie 3 wordt doorgegeven van maandag tot en met vrijdag, van 18.00 uur tot 01.00 uur. In het weekeinde is dit op zaterdagmiddag, van 15.30 tot maandagochtend 02.00 uur.      

 

De ouderwets leuke programma’s van NostalgieNet kunt u iedere werkdag bekijken van 01.00 tot 18.00 uur. En op zaterdag tot 15.30 uur.

 

3) Afscheid van een zender: De zender Body in Balance is met ingang van 1 april niet meer beschikbaar bij CanalDigitaal. De zender was te zien in het Familie(HD)-pakket, het EntertainmentHD-pakket en TopHD-pakket.

Link naar reactie
Delen op andere sites


De kanaal indeling zapp/humor en nostalgie/fox3 kan ik mee leven. Vindt dit een goede verbetering. Als ik de kijkcijfers van fox3 wel eens bekijk, lijkt het mij voldoende dat dit kanaal alleen in het weekend te bekijken is. Tenzij er live voetbal door de weeks is.

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ow fijn nu hebben ze weer een extra deel zender..

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond de openingszin van het bericht wel grappig :

 

CanalDigitaal biedt op 1 april nieuwe geforceerde zenderlijsten aan (HD en SD). Ontvangers van de merken M7, Philips en een groot aantal andere ontvangers laden deze automatisch in.

http://www.canaldigitaal.nl/nieuws/

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is helemaal geen extea deelzender.... Het is alleen anders ingedeeld bij cds..

En bib is nog altijd 24 uur per dag dacht ik te kijken via astra2

aangepast door Littlesat
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Littlesat, Body in Balance (BIB) is denk ik niet via de engelse 28,2 satelliet te zien

 

Feiten!!!

 

Bij CanalDigitaal delen ook meerdere televisiezenders één kanaal. Dit is onder andere het geval bij

 

NPO Zapp/Zappeling, (06:00 t/m 20:00)

NPO Humor, (20:00 t/m 06:00)

 

 

FOX Sports Eredivisie 3. (Ma t/m vr van 18:00 t/m 01:00 uur. (Za t/m zo van 15:30 t/m 02:00 uur)

Nostalgie (Ma t/m vr van 01:00 t/m 18:00 uur) (Za t/m zo van 02:00 t/m 15:30 uur)

 

Dus Humortv is een extra deel kanaal geworden,

 

CD heeft ook 2 maanden geleden Veronica/ Disney Xd SD en RTL 8 SD verwijdert, Mtv live Hd is verdwenen, Discovery Science is vorig jaar er uit gegooid, Maar er kanalen voor terug krijgen?

 

Unitel Classiaca Hd is alleen bij Tvv, waarom niet bij Cd.

 

Penthouse Hd is weg maar de Sd versie komt er voor terug, waarom niet de HD versie!

 

 

Nee Canal Digitaal is alleen maar maar deelkanalen aan het maken, Terwijl ze binnenkort toch Rtl zenders 4,5,6 en Sbs 6 SD er uit gooien,

 

Er is dan genoeg ruimte voor meer Hd kanalen of andere Sd kanalen maar Canal Digitaal verwijdert de Sd versies en geven ze er niets voor terug, ZE BESPAREN ALLEEN MAAR!

 

Het is nog raar dat ze bij Cartoon Network na 20:00 uur nog niet een deel kanaal hebben gemaakt, laat dan het 24 uur lopen!.

 

M.V.G. Justin

aangepast door Justin
Link naar reactie
Delen op andere sites

TCM is eind 2013 niet meer bij Cd en TVV te zien

 

Omroep Brabant en Omroep Zeeland is alleen tussen (06:00 t/m 24:00 uur) te zien

 

Canaal Digitaal en TVV heeft wel in januari 13th street en Syfy toegevoegt

 

Maar er zijn meer zenders verdwenen dan dat er bij gekomen is

 

Binnenkort wordt ook de Rtl zenders 4,5,7 en Sbs 6 SD uitgeschakeld

 

Er is dan genoeg ruimte voor meer Hd kanalen of andere Sd kanalen maar ze geven ze er niets voor terug,

 

M.v.g. Justin

aangepast door Justin
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon om het even helemaal concreet te houden...

 

Humor TV is altijd al een deelkanaal geweest met NostalgieNet... Dus het is niet NOG een extra deelkanaal geworden...

Wel is er vanaf 1 april minder Humor op TV :D

 

 


CD heeft ook 2 maanden geleden Veronica/ Disney Xd SD en RTL 8 SD verwijdert, Mtv live Hd is verdwenen, Discovery Science is vorig jaar er uit gegooid, Maar er kanalen voor terug krijgen?

Wat betreft Veronica en RTL 8 is de SD versie gestopt... dat werd tijd dat dit dubbel uitzenden eens zal gaan stoppen...

MTV Live HD is Viacomm zelf mee gestopt... ik weet er is misschien nog wel een Duitse versie door te prikken, maar blijkbaar is die niet geschikt. Voor Discovery Science is Animal planet in de plaats gekomen.
 

 

Unitel Classiaca Hd is alleen bij Tvv, waarom niet bij Cd.

Unitel Clasica HD kan in Nederland niet doorgeprikt worden ivm rechten.
 

 


Penthouse Hd is weg maar de Sd versie komt er voor terug, waarom niet de HD versie!

Voor Penthous HD is Hustler HD terug gekomen... wel zenden daarom West, Brabant en Zeeland niet meer 's nachts tussen 12 en 6 uit...

 

BodyInBalance is inderdaad zelf gestop met uitzending in Nederland, maar ook in de UK...

http://www.bodyinbalance.tv/tv-channel/

Dus die is inderdaad ook niet meer op Astra2 te ontvangen.

aangepast door Littlesat
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan kan Canal Digitaal toch andere zenders aan hun aanbod toevoegen, De kabel bedrijven in Nl zenden genoeg zenders uit waar klanten van cd graag zouden willen zien, bijvoorbeeld

 

24 kitchen

192 tv

Fox Hd

Animal planet HD

13th Street Hd

Foxlife Hd

Comedy Central Extra

Disney Xd 24 uur

 

Zapp 24 moet ook gewoon weer 24 uur te zien zijn

Zelfde geldt voor Cartoon Network 24 uur

 

CD kan ook eens gaan onderhandelen om

 

ALLE kanalen van

Hbo

Fox Sports

Sport 1 En Film1 in Hd te uitzenden

 

Ze schakelen wel zenders uit of de uitgever zendt het niet meer uit voor de satelliet maar er wat voor terug krijgen? Nee

 

Nee Littlesat Canal Digitaal heeft nog een lange weg te gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jullie hebben gelijk over de gene die zeggen dat ik beter het abbo moet opzeggen Maar ik zit momenteel in het buitenland dus ik heb eenmaal geen keus, Ik zeg alleen dat er afgelopen tijd zenders zijn verdwenen waar ik graag naar keek, Maar dat is geen reden om Mijn Familie pakket hd op te zeggen, kijk graag naar 13thstreet en de hollander :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@justin.

Jij schrijft dat binnenkort rtl4, 5 en 7 en sbs6 niet meer in sd zijn te ontvangen?

Is dit al bekend of suggereer jij dit?

Ik heb het nog nergens gelezen.

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...