Ga naar inhoud


Nieuwsbericht Canal Digitaal 1 April 2014


Justin

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Justin, je titel suggereert dat het een (overgenomen) nieuwsbericht van Canaldigitaal is.

 

Heb je een link naar de bron?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


nieuwe zender fox life nederland

is net dezelfde als fox channel is dus niks van extra waarde

dream 8000 en VU box duo,Wave T90 met 10Lnb ,1x Triax dish 80cm met

Moteck motor SG-2100-A,op een Panasonic TH-50-PZ70E tv en onkyo TX-NR608 receiver

telenet abbo

Link naar reactie
Delen op andere sites

nieuwe zender fox life nederland

is net dezelfde als fox channel is dus niks van extra waarde

sorry toch niet hetzelfde,mijn schuld

dream 8000 en VU box duo,Wave T90 met 10Lnb ,1x Triax dish 80cm met

Moteck motor SG-2100-A,op een Panasonic TH-50-PZ70E tv en onkyo TX-NR608 receiver

telenet abbo

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

ahum, zapp24 kan ik op dit moment niet zien. tenminste niet op de aangegeven locatie, daar is nostalgie net actief

 

mis ik iets?

NostalgieNet

(23.5°E) 12129 V 27500 2/3 (DVB-S2 / 8PSK)

 

 

NPO Zapp Xtra/NPO Humor TV

(23.5°E) 11739 V 27500 2/3 (DVB-S2 / 8PSK)

 

Beeldkwaliteit is (magertjes) matig

aangepast door icesat
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan kan Canal Digitaal toch andere zenders aan hun aanbod toevoegen, De kabel bedrijven in Nl zenden genoeg zenders uit waar klanten van cd graag zouden willen zien, bijvoorbeeld

 

24 kitchen

192 tv

Fox Hd

Animal planet HD

13th Street Hd

Foxlife Hd

Comedy Central Extra

Disney Xd 24 uur

 

Zapp 24 moet ook gewoon weer 24 uur te zien zijn

Zelfde geldt voor Cartoon Network 24 uur

 

CD kan ook eens gaan onderhandelen om

 

ALLE kanalen van

Hbo

Fox Sports

Sport 1 En Film1 in Hd te uitzenden

 

Ze schakelen wel zenders uit of de uitgever zendt het niet meer uit voor de satelliet maar er wat voor terug krijgen? Nee

 

Nee Littlesat Canal Digitaal heeft nog een lange weg te gaan.

Er is maar 1 oplossing voor. Zorg voor concurrentie. Dan gaan de prijzen naar beneden, kwaliteit pakket omhoog. Want dan zijn ze echt bang om je kwijt te raken. Nu kunnen ze in hun eentje alles bepalen, zelf regels instellen die strenger zijn dan de wetgeving.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wanneer 2 bedrijven precies dezelfde dienstverlening leveren (satellietdoorgifte van tv programma's) en ze kopen dezelfde transpondercapaciteit bij Astra is aan te nemen dat de kosten gelijk zijn.

Wanneer ze dan allebei de helft van de markt kunnen bedienen zullen de abonnementsprijzen omhoog moeten om kostendekkend te zijn.

Immers blijft de transponderhuur hetzelfde, of je nu een abonnement of 100.000 abonnementen verkoopt.

Alleen wanneer een van de aanbieders op een goedkope satelliet positie gaat zitten zouden ze misschien een lagere prijs kunnen berekenen, maar dan moeten wij allemaal wel onze schotel willen draaien.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu ik deze discussie volg,ben ik jaloers,omdat jullie,niet zoals in belgie,op satelliet achteruitgestoken bent,en toegang heeft,tot film en sportzenders.Iets waar we in belgie enkel van kunnen dromen,want ik zie TVV die niet in de (wettelijke) mogelijkheid dit te doen. :angry:  :(  :mad:

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

komaan je kan toch vanaf augustus 2013 een abbo nemen op cds. legaal. ik heb zo family hd aangevuld met hbo en film1. op telenet heb ik prime en betv zo heb je toch al dadelijk 25 filmkanalen alles legaal komaan inoveren man

play more,play sport, betv, movie&series, film1, hbo, ziggosport,  tophd, hd+, telenet, proximustv, canal digitaal, netflix,

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat is sattv4iedereen enkele weken geleden ook al verteld.

 

Maar hij heeft ook geen gelegenheid voorbij laten gaan met te vertellen dat hij niet betalen wil voor tv.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

NostalgieNet

(23.5°E) 12129 V 27500 2/3 (DVB-S2 / 8PSK)

 

 

NPO Zapp Xtra/NPO Humor TV

(23.5°E) 11739 V 27500 2/3 (DVB-S2 / 8PSK)

 

Beeldkwaliteit is (magertjes) matig

 

 

Net terug van vakantie, weer eens gekeken of ik iets verkeerd heb ingesteld.

 

Helaas geen beeld te zien op dit kanaal, sleutel blijft er staan. ik heb wel familiepakket.

 

zender komt redelijk sterk binnen ondanks wederom gebruik van dvb-s2 / 8 psk...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...