Ga naar inhoud


Hier en daar geherstructureerd


Michel

Aanbevolen berichten

  • Beheerder

Dat komt later wel als chromeOS wat verder doorbreekt.

 

Bij Apple gaat het ook niet alleen om mobiele devices, maar ook macbooks, powermacs's imacs, mac-mini enz.

 

Zo lang Google nog geen succesvol OS heeft, kunnen de andere vragen prima in het telefonie forum.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Zo lang Google nog geen succesvol OS heeft ...

Al eens van Android gehoord, Michel ?

aangepast door Henk1

Visiosat BISAT G3 C | 3 Alps Twin LNB (19.2E, 23.5E, 28.2E)| 2 TRIAX MFE 41 D | ->

-> RE-8500HD PVR (2*DVB-S2) (Toshiba MK5059 500GB HD builtin)

 

Rebox Firmware: RE8500HDPVRv2-11-61-DVB-S.ird + WebZeal_8500_V2.8.tar.bz

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

proper werk

 

-is er geen vraag naar een algemeen E2-forum (niet-ontvanger gerelateerd)?

 

-(is ooit al eens geopperd meen ik mij te herinneren)

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Bedankt voor het voorstel, maar denkend aan het algemeen belang denk ik dat dit juist erg veel onduidelijkheid op gaat roepen onder de met name minder ervaren leden.

 

Alhoewel vele receivers images gebruiken die zijn gebaseerd op enigma2, zitten er onderling toch hele grote verschillen in en om die reden denk ik dat je die toch onder de merken moet blijven plaatsen.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Michel,

 

Ik begrijp wel jouw standpunt.

 

Maar soms is het gewoon niet evident; een onderwerp in ofwel het desbetreffende ontvanger-forum te plaatsen of in "andere receivers".  

 

Is het bijvoorbeeld geen optie om het forum "andere ontvangers" op te splitsen; in wel- en niet- E2-ontvangers?

 

 

 

een ander voorbeeld: (@jerpsx: sorry om dit als voorbeeld te nemen)

 

http://www.sat4all.com/forums/topic/340471-favoriete-e2-plugins/

 

waar zouden jullie dit topic plaatsen? (ik denk dat wanneer je een VU+ hebt, je dit topic niet zo direct leest)

aangepast door dvbs

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Dat topic zou ik dan in Satelliet - Algemeen geplaatst hebben. Je noemt nu ook wel een uitzonderlijk topic dat wel heel erg algemeen is. :)

 

Vrijwel alle andere vragen komen toch meestal wel voort uit een probleem met een specifiek merk/type.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok

 

euhm 't was het eerste topic dat ik tegenkwam.

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Michel,

 

Ik begrijp wel jouw standpunt.

 

Maar soms is het gewoon niet evident; een onderwerp in ofwel het desbetreffende ontvanger-forum te plaatsen of in "andere receivers".  

 

Is het bijvoorbeeld geen optie om het forum "andere ontvangers" op te splitsen; in wel- en niet- E2-ontvangers?

 

 

 

een ander voorbeeld: (@jerpsx: sorry om dit als voorbeeld te nemen)

 

http://www.sat4all.com/forums/topic/340471-favoriete-e2-plugins/

 

waar zouden jullie dit topic plaatsen? (ik denk dat wanneer je een VU+ hebt, je dit topic niet zo direct leest)

 

Moet zeggen dat ik hier juist tegen aanliep toen ik het topic opende. Heb vervolgens maar Dreambox gekozen, omdat dat het meest gelezen forum is denk ik (al heb ik zelf een VU+ als eerste ontvanger).

 

Satelliet Algemeen vind ik niet geheel passend aangezien veel plug-ins los staan van de satelliet en ook op niet-satelliet ontvangers gebruikt kunnen worden. Maar ik begrijp dat een Algemeen ontvanger forum maar in heel weinig gevallen echt handig is juist omdat het niet specifiek is en voor onduidelijkheid zorgt.

 

@Michel, voel je vrij om het topic te verplaatsen naar waar jij denkt dat hij het best thuis hoort (meest gezien wordt  ;) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Als leden zowel duidelijke onderwerp titels als ook goede tags (labels) zouden gebruiken, zou het voor ons een koud kunstje zijn om een categorie te maken onder 'overige merken' waar je met 1 druk op de knop alleen de onderwerpen met bijvoorbeeld de tag 'enigma2'  te zien krijgt. Helaas werkt dat in de praktijk ook al niet.

 

We zij nu al steeds zoveel topics aan het verplaatsen, dat een 'enigma2' forum, daar zeker geen verbetering in gaat brengen. Dat veroorzaakt alleen maar meer onduidelijkheid omdat de meest beginners niet eens weten wat enigma2 is.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Als leden zowel duidelijke onderwerp titels als ook goede tags (labels) zouden gebruiken, zou het voor ons een koud kunstje zijn om een categorie te maken onder 'overige merken' waar je met 1 druk op de knop alleen de onderwerpen met bijvoorbeeld de tag 'enigma2' te zien krijgt. Helaas werkt dat in de praktijk ook al niet."

 

-en als jullie nu eens strenger zouden optreden? :D

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...