Ga naar inhoud


extreme pijsverschillen tussen Amerika en Europa


Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Oooo...maaar dan heb je nog niet, hier in Zwitserland gekeken.Als je hier een stoel koopt kost het brengen 10% van

de kost prijs van deze stoel. Nou dan koop ik er toch 6.  Brengen 10% kostprijs van 6 Stoelen.

Fijne dag nog, Lutine.

 

Tja...Zwitserland is helemaal een duur land. Ik weet niet wat daar nou nog goedkoop is.

Dat land is bezig zich helemaal uit de markt te prijzen.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites


Tja...Zwitserland is helemaal een duur land. Ik weet niet wat daar nou nog goedkoop is.

Dat land is bezig zich helemaal uit de markt te prijzen.

Nou,helemaal niets. Als we na de winter uit Spanje terug komen, durf in nog geen kop koffie te bestellen. Laat staan buiten

de deur te gaan eten.Wij wonen in de buurt van Bern, net iets te ver van de grens van Duitsland, om daar inkopen te doen.  

Voor merk kleding gaan we naar Duitsland om inkopen te doen (halve prijs).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar voor die prijs wandelen ze wel naar je berghut de berg op met die stoel op hun rug (en anders laten ze 'm zakken met de heli)

Dan moet je wel een berghut hebben....Wat het gebruik van een heli kost, kan je twee jaar van leven. Maar voor hulp

zijn ze prima,heb je hulp nodig met een heli, dan moet je daarvoor zeer,zeer goed voor verzekerd zijn,anders..... zetten ze je

op een slee.Onderaan hebben ze dan wel een vangnet gespannen om je op te vangen.Dat kost dan wat minder.

Groet, Lutine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...