Ga naar inhoud


Stromend water en Trump


Gene 1225

Aanbevolen berichten

Als je niet bij de buizen kunt komen kun je ook een waterslagdemper toe gaan passen.

Die wat ik wel eens bij klanten geplaatst heb zagen er uit als een claxon van een auto maar dan met wateraansluiting.

 

Maar wat Con zegt daar valt en staat het altijd mee, nl. voldoende beugels plaatsen op de juiste afstand van elkaar.

Vaak is het makkelijk verdienen nl. ipv. de beugels op de voorgeschreven afstand monteren 10 of 15 cm extra ruimte aanhouden.

Op de werkbon staat dan buizen gebeugeld en de facturatieafdeling kijkt simpel naar het aantal meters buis wat gebruikt is, beugels zitten op 90 cm bij 15mm buis koud water (bij 15m warm water is dat 45 cm) dus er zijn zoveel beugels geplaatst, er zijn zoveel gaten geboord en pluggen gebruikt, het plaatsen van een beugel duurt zoveel minuten dus dit kost zoveel. Zijn er dan op een project 100 beugels minder gebruikt dan is dat pure winst want vrijwel niemand gaat nameten of de juiste afstand wel is aangehouden.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Ik heb er niet voor geleerd, maar heb het idee, dat wanneer een tappunt niet als aftakking is aangelegd, maar rechtstreeks op een rechte leiding zit, het gevaar van waterslag groter is.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het goed is dan heb je 15 cm voor en 15 cm na de aftakking een beugel geplaatst (zo is het mij tenminste geleerd) en dan heb je nergens last van.

Een buis moet vast zitten maar ook weer niet te vast zodat er wel ruimte is voor uitzetten en krimp (vooral bij warm water erg belangrijk)

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Trump zal niet echt om de waterflow uit de douche kop geen, hij is niet voor niks een handelaar.

Lees onderstaande artikel maar eens door, ik wed dat trump ook daar aandelen in heeft.

https://beursbrink.com/landings/free/beleggen-in-drinkwater-het-blauwe-goud/

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden, alias haha zei:

Lees onderstaande artikel maar eens door, ik wed dat trump ook daar aandelen in heeft.

https://beursbrink.com/landings/free/beleggen-in-drinkwater-het-blauwe-goud/

 

Als ik dan in de 2e paragraaf lees

Quote

Hier bevat het kraanwater chloor en daarom is het niet drinkbaar.

dan verwacht ik weinig van het artikel.

 

Grote delen van de wereld, Nederland niet,  hebben kraanwater waar chloor in zit voor het reinigen van het water. De WHO heeft onderzoek gedaan naar de mogelijke nadelige effecten; https://www.who.int/water_sanitation_health/water-quality/guidelines/chemicals/chlorine.pdf?ua=1 .  (Lees pagina 9 maar eens) Daar komen ze tot de conclusie dat 5 ppm chloor niet schadelijk is voor de mens.  Dat is maar goed ook, want in zwembaden wordt ongeveer 3 ppm chloor gebruikt.... (Anders zou dat gezonde zwemmen wel eens erg ongezond kunen wezen!) Het water wat uit de kraan komt, wat wel behandelt is met chloor, stinkt over het algemeen een stuk minder (of helemaal niet!) naar chloor, dus de concentratie is een stuk lager dan de 3 ppm van het zwembad water. M.a.w. ruim onder de norm die de WHO als veilig bestempeld.

 

Dus het artikel is waarschijnlijk een artikel geschreven / gesponsord door de water-uit-de-fles industrie, water filter industrie, of een groep die gewoon veel geld wil verdienen over de rug van anderen. Dus ja, het past wel bij Trump....

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, alias haha zei:

hij is niet voor niks een handelaar

nou dat betwijfel ik!

als je nu ritselaar had geschreven dan +1

en net als ik tiep legt Big fellow de vinger op de pols

https://indianexpress.com/article/world/us-shower-rules-eased-donald-trump-hair-complaints-6553194/

was ook geen gezicht

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tjongejonge wat een helden zijn jullie! iemand afzeiken die zich hier niet kan verdedigen. Chapeau, echt een niveau hoor!! 🤮

  • Haha 1

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

en kan ik me verdedigen tegen extra en willekeurige invoer belastingen die uit het niets gegrepen worden om z'n staatskas een beetje aan te vullen?

niet huilen drz

die welke destabiliseert is hijzelf

 

aangepast door Tonskidutch
hij wil

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, drz zei:

Tjongejonge wat een helden zijn jullie! iemand afzeiken die zich hier niet kan verdedigen. Chapeau, echt een niveau hoor!! 🤮

 

We hebben het hier over een man die het 'afzeiken' als vaste dagtaak heeft.

Hij krijgt hier slechts een koekje van eigen deeg.

  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, johnno zei:

We hebben het hier over een man die het 'afzeiken' als vaste dagtaak heeft.

Hij krijgt hier slechts een koekje van eigen deeg.

Ach ja, als je veel langerdan vier jaar de hele dag onder vuur genomen wordt de 'vrije' 'journalisten' die alles, maar dan ook alles aangrijpen (ook leugens) om je zw.... (mag ook niet meer) te neppen. Dit in volle samenwerking de 'democraten' dan krijg je vanzelf een afkeer van die 'progandisten'.

 

Zoekt Trump, dan eens zelf naar vuil van ex-vicepresident Biden en zijn zoon dan krijg je een afzettings procedure aan de broek. Dit alleen maar om te kunnen lasteren, want een kans om te slagen, hadden de 'democraten' immers nooit.

 

'Democraat' Jerry Nadler ontkend zelfs op camera dat Antifa bestaat...dan ben je toch echt niet meer bij de tijd of heb een verwrongen wereldbeeld.

Wat nu door Antifa en BLM uitgedragen en crimineel wordt omgezet met volle steun van de democraten is een geschenk voor Trump voor de komende verkiezingen.

 

Als je zelf wilt zien wat er in de straten van Portland, en andere steden, aan de hand de laatste drie maanden, ga dan naar de Twitter pagina van Andy Ngo en bekijk dan wat daar aan verslag wordt gedaan over BLM en Antifa, locale politici en strafvervolger (bewonderaar van Antifa).

DM7080 - DM8000 met twee Multytenne 45 twin en een Triax 78cm draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden, Zatter zei:

Ach ja, als je veel langerdan vier jaar de hele dag onder vuur genomen wordt de 'vrije' 'journalisten'

Trump was al meer dan tien jaar geleden bezig met het verspreiden van de leugen dat Obama niet in de USA geboren zou zijn.

Dit om even duidelijk te maken wat eerder was........de kip of het ei.

 

Inmiddels is Kamala Harris aan de beurt, want die heeft ook weer zo'n vreemde niet Angelsaksische huidskleur.

Daar bovenop is het is ook nog eens een vrouw, wat het natuurlijk nog veel erger maakt.

 

Serieuze journalisten hebben de plicht complot theoriën te bestrijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

En met die informatie sluit ik dit topic.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...