Ga naar inhoud


Vu+ Duo crasht steeds vaker


rl1988

Aanbevolen berichten

Sinds een jaar maak ik gebruik van een Vu+ Duo. Tot een maand geleden werkte hij altijd perfect i.c.m. Openpli 4 en cccam. Alleen de laatste tijd slaat hij ineens vast, en ook steeds vaker. Doormiddel van de volgende dingen:

 

- Beeld bevriest op elke zender, en dan om de 5 minuten verspringt het beeld eventjes.

- Als hij op stand-by staat en je wil hem aanzetten reageert hij niet en staat de tijd meestal op 8:37 ook weleens op een andere tijd.

- Als hij stand-by staat en je wil hem aanzetten staat op het display nederland 1, maar geen beeld.

 

Op dit op te lossen herstart ik hem steeds met de aan/uit schakelaar aan de achterkant. Maar de laatste dagen kan ik maar +/- 30 - 45 minuten tv kijken voordat het beeld weer bevriest. Ik heb al VTI, Openpli en de orginele vu+ software geprobeerd, maar niets lijkt te werken.

 

Iemand enig idee wat dit kan zijn?

aangepast door rl1988
Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb dit ook gehad. VU duo hing zich steeds op installeren kon ik van alles en dit ging ook steeds goed echter als ik een zender koos (maakt niet uit welke) stond het beeld naar een paar minuten stil. Het geluid liep dan nog een paar seconden door en stopte er dan ook mee. Elco's vervangen hielp niet, uiteindelijk de spaningsregulator vervangen U801. Tot nu toe geen enkel probleem meer gehad (2 weken).

 

Ik hoop dat je hiermee verder komt,

Bert

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Bij mijn buurman loopt vu+ duo laatste tijd vaak vast (openpli). Dan moet stroom uit en aan want hij reageert niet meer. Hij neemt vaak zendingen op. Kan dit hiermee maken te hebben? Ook is vreemd dat bij opnemen hij niet naar andere transpoder kijken kan ondanks het feit dat hij 2 tuners heeft. In verleden kon dat wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...