Ga naar inhoud


[Enigma 2] Het grote OpenATV topic!


Michel

Aanbevolen berichten

shd.transparant black or white nopadding, Die kan ik wel uploaden als dat mag, maar ik denk dat het bestand te groot is

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Spijt me, maar dat heb ik niet tot mijn beschikking. :(

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@alias ha ha, ik had de shd nopadding al enige tijd geleden gedownload en geïnstalleerd, maar toen stonden er ook andere varanten van de tv ocram serie bij de downloads.

Hybride VU+Duo2 met Dual DVB S2 en Dual DVB T2/T/C - OpenPLi 4.0 - Philips 43PUK7100/12 Ambilight, Android en Netflix - Onkyo TX-NR 646
Hybride Formuler F1 - OpenPLi 4.0 - Philips 37PFL9604H Ambilight
Triax TDS88, Multi Block met 4 Inverto Black Premium Quad LNB's op 13-19-23-28 oost - en Ziggo via de kabel
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net nog gekeken, maar ik zie de "tv ocram" serie er niet meer in staan bij de picon downloads. Apart! Enkele weken geleden stonden ze er nog tussen.

De Ocram feed is de laatste tijd een paar keer onbereikbaar geweest met als gevolg lange wachttijden bij het updaten.

OpenATV heeft daarom een paar weken geleden besloten om de feed te verwijderen uit hun image.

Vandaar dat de picons van Ocram niet langer zichtbaar zijn bij picon downloads.

Je kunt ze altijd nog downloaden van de Ocram site, als deze bereikbaar is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal nog eens iets vragen, :P

shd.transparant black or white nopadding van Oscan site gedownload en geinstalleerd, flash vol, groen scherm

Via een Tip op dit forum nieuw image er op en daarna direct flashexpand er op gezet.

daarna mijn picons terug gezet en opnieuw shd.transparant black or white nopadding geinstalleerd

helaas geen verbetering in de grote van de picons in de status balk

picons blijven klein

Mara M9 - OpenATV 6.1

Mara M9 - OpenATV 6.1

Mara M9 - OpenATV 6.1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben weer terug naar mijn oude vertrouwde openpli, vind deze immage te omslachtig en een slap aftreksel van pli, toch heb ik best respect voor de makers ervan evenals voor de openpli, ben echt blij met deze mensen, ik hoop dat atv een eigen weg gaat volgen en hun opbouw mooier en beter gaat maken. Waarom ben ik terug mijn xtrend 8000 loopt stabieler op de openpli, ook het probleem met de nasserver wilde ik vermijden, ook werdt mijn hd onbruikbaar, na een fikse format gelukkig weer in orde gekregen, dus bouwers nog een hoop hobby werk voor jullie, ook inladen applicaties met name softcams vind ik omslachtig. Heb ik dan niks positiefs jawel een perfecte beeld weergave en mijn audio was sterk verbetert zappen vond ik ook sneller gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat OpenPli geen ondersteuning meer biedt voor de Dreamboxen zoek naar een goed alternatief en denk dat openATV voor mij inmiddels volwassen genoeg is om OpenPLi te gaan vervangen. Ik zoek me alleen een slag in de rondte naar de grafische muli EPG zoals die standaard in Pli zit. Nou zie ik in de openingspost er wel een plaatje van, ik bedoel dus die EPG met het kleine beeld rechtsboven in het scherm. Kijk ik nou niet goed, of is is het een plugin die je zelf moet toevoegen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Omdat OpenPli geen ondersteuning meer biedt voor de Dreamboxen zoek naar een goed alternatief

 

Hoi,

 

Pli blijft de bestaande  dreamboxen ondersteunen.

 

Alleen voor de nieuwe dreamboxen met gesloten firmware passen zij.

 

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Varkentjes, ik denk dat je de Metrix skin bedoelt. Deze zat bij mij standaard in de image en anders is ie gewoon te installeren via de feeds

 

Nee ik bedoel niet de Metrix skin, die staat standaard al geselecteerd. Maar wat ik bedoel is de EPG zoals in het onderstaand plaatje. Moet je die zelf toevoegen en zoja welke plugin is dat?

post-54162-0-31375800-1414760475_thumb.jpg

aangepast door Varkentjes
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...