Ga naar inhoud


Welke Slingbox of alternatief?


Aanbevolen berichten

Kijken via een app van de provider want de Geoblocking is sinds april opgeheven, maar ja dan heb je toch wel een redelijke bandbreedte voor je Internetverbinding nodig.

Dit laatste is natuurlijk weer afhankelijk hoe de provider zijn app heeft ingericht.

De CD app functioneert overigens uitstekend.

 

  • Like 1

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

Geoblocking is alleen voor de EU opgeheven... . 

Veel support voor de slingboxen is van het internet verdwenen,  placeshifting enthousiasts ook, maar via JP 1 forum is nog veel ondersteuning zoals bin files voor remotes.

Gebruik nu ruim 7 jaar een Slingbox ProHD met 3 Slingcatchers icm een Dreambox 800HD thuis, het kijken is alleen maar beter geworden.

Door alle internet en modem upgrades streamt de box tot 8.000 kbp/s in NL en tot 2.100 kbp/s in China

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

het interesse in de sling is wel heel opvallend ronny

voor je het weet heb je daar ginds een staatspolitie agent aan de deur

speciaal omdat men invloeden van elders wil censureren

 

ik heb er niks tegen hoor maar je geeft veel eigen informatie voor die analisten

 

 

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je schat de situatie niet juist in, Heel veel chinese kennissen hebben iptv ontvangers en zien alle westerse kanalen, wordt niet geblokkeerd. Sling is point to point, niemand kan meekijken, is geen probleem in China. Ik lees op internet ook alle nederlandse, duitse en engelse kranten met heel veel chinees kritische artikelen. Werd vroeger allemaal geblokkeerd, allang niet meer.  Wel als het om chineestalige kritiek en geblog tegen de regering gaat. Net zoals policor kritische facebook plaatsingen die ik deed werden verwijderd. In China is het de staat, in het westen grote tech concerns die grote broer spelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...

De politie kwam niet aan de deur, ik was trouwens de afgelopen weken in Laos, maar bij terugkeer bleek dat de Slingcatcher en de apps op Ipad, Samsung tablet en de webplayer op de laptop geen verbinding meer met het Slingaccount konden maken. Alle websites van Sling ook support en newwatch zijn geblokkeerd. Volgens mijn vrouw is dit in het kader van de techwar over Huawei.

Anyway, nu denk ik een router met geinstalleerde vpn uit NL mee te nemen in augustus. Want op de laptop waar ik een harddrive met firefox voorzien van browsec vpn uit nl heb aangesloten werkt Slingplayer wel en is alles wel bereikbaar. Of zijn er ook mogelijkheden met een dreambox of VU+ ontvanger daar via internet verbinding mee te maken? Las iets op een duitse site over zoiets met de nieuwe VU+duo 4K maar in de specificaties op de verkopers websites is daar niets over te vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...