Ga naar inhoud


NRK weer met bootreis


de vrije fries

Aanbevolen berichten

Het was prachtig weer... ik hoorde wel dat het die dag erg warm geweest was, 22 graden werd er gezegd. 

 

Ja, dat is inderdaad erg heet..en bij die temperaturen nog zoveel mensen op de been is wel heel speciaal.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het is maar hoe je het bekijkt.... ik vind het warm, dan blijf ik binnen, maar dat was niet de grote reden om verbaasd te zijn, het was wel half 12 uur 's nachts. Dat bedoelde ik dus meer...

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag een paar keer gekeken via de internet link, maar ik zie alleen maar een boot die stil ligt in de haven met een verregend indianen dorp op de achtergrond.

2x M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

4 schotels op het dak, en 5 in de kelder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag een paar keer gekeken via de internet link, maar ik zie alleen maar een boot die stil ligt in de haven met een verregend indianen dorp op de achtergrond.

heb je toevallig net gekeken als de boot in een haven is aangekomen en post en andere zaken aan het uit en inladen is

groeten uit het vrije friesland

deskundigheid door ervaring

Link naar reactie
Delen op andere sites

De vorige dagen kwam er maar beweging in om en rond 23.30 hr

Als de reis 58 dagen moet duren zal hij wel telkens een dag moeten afmeren in elk haventje

grts

Dreambox 8000 Openpli 7.3  HDD 1,5 TB west. dig

VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB

diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je voor de informatie... Ik heb de feed ingeladen en ben aan het kijken.... Mooi, prachtig beeld... heerlijk om te kijken!

 

 

Bedankt voor de tip.

Inderdaad prachtig HD beeld. Met rustige muziek op de achtergrond.

Is weer eens heel wat anders dan door het land razende treinen die ik mij herinner van sommige andere zenders.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Dat een bootreisje niet gratis is wist iedereen...  de NRK boot is niet echt goedkoop te noemen, en is dit jaar een flink stuk duurder dan de bootreis die de NRK in 2013 in beeld bracht. Toen kostte het geheel 28 miljoen NKr....  dit jaar zou er een bedrag van 47 miljoen NKr (= bijna 50 miljoen Skr of ca 5.3 miljoen euro) van eigenaar wisselen om het spektakel  op de tv te brengen... dat is wel inclusief het bedrag van 13 miljoen NKr voor het dagelijkse bootdrama "Mysteriet på Sommerbåten".

 

Dit las ik in de VG, een Noorse krant ( http://www.vg.no/rampelys/tv/media/nrk-legger-34-millioner-kroner-i-sommerbaaten/a/23475209/ )

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...