Ga naar inhoud


Mezzo HD & France 2 HD geen ontvangst


faqtsbe

Aanbevolen berichten


  • Reacties 86
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Je kan zon kaart via e b a y kopen voor niet veel geld. Ik ben twee weken terug nog in Frankrijk geweest. Grote supermarkten verkopen geen tnt sat kaarten. Ik ben ook nog in sataliet winkel geweest en daar vertelde een mevrouw mij dat ze alleen nog via www.tntsat.tv te koop zijn. Kan alleen met frans adres en rekingen nummer. Ze kosten dan 15 euro. Zijn niet meer los te koop in winkels.

aangepast door egbertjan

In het bezet van een VuPlus: Ultimo 4k HDD 10TB en VuPlus Ultimo 4k 4TB HDD.

                                                    3 Schotels Met: 5w,0.8w,3e,4,8e,7e,9e,13e,16e,19,2e,23,5e,28,2e en 39e,42e

                                               Smartkaarten :Ziggo, HD+, SRG/SSR,TIVUSAT Zilver 4k Ultra HD,TV Vlaanderen en TVR

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, schiet er niet veel meer over...

 

basic (à rato van 16,90 euro) bij telesat met optie 'TV-Vlaanderen' à 7,95 euro resulteert in 24,85 euro/maand voor het kijkplezier.

basic+ (à rato van 28,90 euro) bij telesat met optie 'TV-Vlaanderen' à 7,95 euro resulteert in 36,85 euro/maand voor het kijkplezier.

 

Voordeel is dat ze bij telesat wel al boomerang en cartoon network in HD hebben; geen idee of ze een NL audiospoor meesturen

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

boomerang en cartoon zijn de franse versies zonder nl geluidsspoor,

nadeel is ook dat de kaart van telesat enkel werkt met witte module of ontvanger van M7.

een softcam werkt er niet meer mee.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

De TNT kaart, werkt niet continu met oscam. Met een delta cam werkt die soms wel, maar geen garantie.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb al een jaar een tntsat kaart en de sd kanalen werkten al die tijd al. In mei is de key voor de hd kanalen bekent geworden. Alles werkt nu al die tijd al goed via oscam.

De TNT kaart, werkt niet continu met oscam. Met een delta cam werkt die soms wel, maar geen garantie.

In het bezet van een VuPlus: Ultimo 4k HDD 10TB en VuPlus Ultimo 4k 4TB HDD.

                                                    3 Schotels Met: 5w,0.8w,3e,4,8e,7e,9e,13e,16e,19,2e,23,5e,28,2e en 39e,42e

                                               Smartkaarten :Ziggo, HD+, SRG/SSR,TIVUSAT Zilver 4k Ultra HD,TV Vlaanderen en TVR

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

boomerang en cartoon zijn de franse versies zonder nl geluidsspoor,

nadeel is ook dat de kaart van telesat enkel werkt met witte module of ontvanger van M7.

een softcam werkt er niet meer mee.

euh - CCcam leest mijn télésat kaart anders wel zonder problemen ! ook de HD kanalen ....

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

euh - CCcam leest mijn télésat kaart anders wel zonder problemen ! ook de HD kanalen ....

Dan heb jij als we het over die HD kanalen hebben, ergens afname van een oscam servertjes die beschikt over de session key.

Die kan om misverstanden te voorkomen evengoed in je huis staan, maar dan heb jij wel het geluk deze sessionkey te hebben.

Want mijn oscam meld volgende op deze kanalen: "session key needed".

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Cartoon Network ? die staat niet eens in mijn zenderlijst. Ik had het over RTBF, RTL, TF1 en France Télévisions .....

bvb France 2 HD 

post-37116-0-92269400-1443911519.jpg

 

eens gezocht naar een Franse versie van CN, maar lijkt inderdaad niet met die kaart open te gaan, hoewel ik hier nu zeker niet ga van wakker liggen !

aangepast door Jean-Claude

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Ook bij TVV na wat aandringen witte modules gekregen, dus gaan met die banaan.

 

Inmiddels sinds vandaag de witte module in huis. Alle zenders doen het weer.

 

Had wel wat voeten in de aarde.

Omwisselen kon alleen na telefonische afspraak via de helpdesk (overigens in alle vriendelijkheid en doordat ik precies wist wat ik moet vragen was iedere discussie overbodig). Onder opgave van de juiste dealer waar de omwisseling zou plaatsvinden.

Die dealer was overigens zeer competent (had er voordien verschillende gebeld, anderen klonken alsof ze het in Keulen hoorden donderen). Zij wist mij te vertellen dat TVV een serviceticket zou aanmaken dat bij hen in de computer zou verschijnen.

Omwisseling een paar dagen later ging probleemloos (had een kennis laten langsgaan) en werden slechts de abonneegegevens nog even gecontroleerd.

aangepast door Prawo
Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...