Ga naar inhoud


opnemen van maar een kanaal


Blommers

Aanbevolen berichten

Hoi, ik heb een Vu+ duo2 met Tuner a een DVB s en op B een DVB C/T

Op tuner a zit de satelliet met disec ABCD en Ziggo kabel op tuner B en CC cam laatste versie op openPLi4

Als ik nu een programmma van Ziggo op wil nemen via timer gaat dat goed, alleen kan ik geen tweede progr. opnemen

en niet naar andere zenders kijken op de kabel.

wat staat er niet goed?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat klopt ook. Je kunt met de door jouw geschetste setup alleen de volgende opties gebruiken:

 

A. Kijken naar Sat/Opnemen van Kabel

B. Kijken naar kabel/Opnemen van Sat

C. Opnemen van Sat/Opnemen van Kabel en kijken naar zender op dezelfde transponder via Sat of zelfde frequentie via Kabel

 

Ideale oplossing is 2 x DVB-S2 en 2 x DVB-C. Zo kun je kijken en zappen tegelijk..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Als ik nu een programmma van Ziggo op wil nemen via timer gaat dat goed, alleen kan ik geen tweede progr. opnemen

en niet naar andere zenders kijken op de kabel.

wat staat er niet goed?

Met andere woorden, per ontvang actie heb je één tuner nodig.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee.Per ontvang aktie per transponder heb je 1 kabelaansluiting nodig.Ook de gepaste softcam.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...