Ga naar inhoud


Microsoft tast je privacy nu ook aan in win 7 en 8


Psychosammie

Aanbevolen berichten


  • Reacties 54
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Het is mogelijk van niet,erwinnaar maar ik vind dat je zelf moet kunnen beslissen of je "mee werkt" aan hun project. En je zou ook gewoon NEE moeten kunnen zeggen, zonder dat je daar diverse andere tools bij moet gaan halen... want dan komt bij mij de vraag, wat wordt er nóg doorgezonden, wamt die leveranciers van die tooltjes leveren ook een gratis programma, en ook die zullen ergens inkomsten willen zien...

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moeten we dan over naar linux of mac ?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zit je bij Mac super goed....

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je geen kinderen hebt, ben je nogal vrij. Maar hier zijn de scholen echt commerciële business zaken, dat ze de kinderen bijna verplichten ms zooi te gebruiken.

Ik heb weet, dat een kind gebuisd was voor een proef, omdat ze een powerpoint presentatie gemaakt had in open office in plaats met het msoffice pakket. Dit wegens alleenstaande moeder, die moest rondkomen met een laag inkomen, en kreeg geen office365 in bruikleen dan.

Al wil je ms en bill gates een goeie dag zeggen, kan gewoon niet, omdat scholen je kroost dwingen die ms zooi te gebruiken  :mad: .

Vrij België noemen ze dat dan  :(

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier niet, ik neem de gepaste maatregelen daarvoor, de moderators laten wel veel doorglippen, niet echt mooi.

 

En wat wil jij hiermee zeggen? Waar denk je dat deze site van betaald wordt? We zijn grotendeels afhankelijk van reclame inkomsten. Er wordt dus een banner getoond. 

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En diegenen die alles lopen te blocken worden ook geregistreerd als "actieve blockers" en doorgegeven aan de BVD.

Die krijgen dan een persoonlijke datatap op hun internet aansluiting want die hebben duidelijk wat te verbergen.

En volstrekt legaal. De regering is momenteel zelfs bezig met wetten om de mogelijkheden van die clubs op dit punt drastisch te vergroten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

In ruil voor de adblocker is trippleboy donateur. ;)

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...