Ga naar inhoud


Vervanging Foxelife bij TVV blijft (definitief) uit?


Saterke

Aanbevolen berichten

Foxlife stopt ermee (zie ander draadje).
CanalDigitaal vervangt deze zender met 24Kitchen (ik vermoed dat je dit min of meer kan vergelijken met Njam).

En wij, klanten bij TVV???

Geen bericht op hun website, geen nieuwsbrief. Innige stilte.

Weten ze wel dat ze klanten hebben?

Van mij mag ook 24Kitchen als vervanging (da's natuurlijk persoonlijk, en ik zie weinig problemen met auteursrechten) maar waarom hult TVV zich in stilzwijgen?

Ik vrees dat we het weeral zullen moeten stellen met een zender minder voor hetzelfde geld.

Eleven (sportzender) komt er ook al niet bij, idem voor TLC, Foxe...

Je kan je vragen stellen over de kwaliteit van deze zenders, maar liever iets dan niets.
TVV is aan het doodbloeden. Straks de stekker eruit?? 

Groeten,

Saterke

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Dit schrijft Totaal TV:

M7 Group biedt vanwege gelijke doorgifte in Nederland en Vlaanderen via de Astra3-satelliet de Vlaamse versie van FOXlife aan. FOX International Channels staakt vanwege de komst van het nieuwe kanaal FOX in Vlaanderen op 22 september met het aanbieden van FOXlife in Vlaanderen. Als gevolg hiervan verdwijnt dit tv-kanaal uit het zenderaanbod van CanalDigitaal en TV Vlaanderen. Bij CanalDigitaal wordt FOXlife door 24Kitchen – dat ook eigendom van FOX International Channels is – vervangen. Bij TV Vlaanderen komt er vooralsnog geen vervangende zender beschikbaar. :mad: :mad: :mad: Ook het nieuwe kanaal FOX komt voorlopig niet bij TV Vlaanderen in het zenderaanbod. Deze zender is vanaf het begin alleen bij Telenet te zien.
 

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn idee volgen ze dus niet,

spijtige zaak van M7.

begin me meer en meer te beklagen aan het Tv Vlaanderen aanbod,

erg veel zenders die we verstaan (nederlands gesproken of ondertiteld) dat we elders niet hebben zien we amper bij hen.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Waarmee de vraag van saterke beantwoord is, kennelijk zit de alternatieve vervangende zender exclusief bij een va de kabelproviders?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ze kunnen dit in de toekomst,binnen nu en een jaar wel toepassen mijn idee,

Tv Vlaanderen heeft zoveel keus aan Vlaamse zenders om toe te voegen,maar ze doen de moeite niet,

geven voorkeur aan zenders die ze aan het hele M7 groepje kunnen aanbieden,

Kennelijk is Canal Digitaal belangrijker dan de Tv Vlaanderen klant.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

En met zo'n aanbod, durven ze dan nog nieuwe ontvangers aanbieden  :cry: . Je zou haast "bang" zijn, een investering te doen bij TVV.

Minder zenderaanbod, en binnenkort geen vrije hardwarekeuze meer, zou je denken TVV=R.I.P. binnen hier en ??? tijd.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Een beetje het kip en ei verhaal.

Het kleine aantal abonnees beperkt de financiële ruimte voor het vergroten van het aanbod.

Aan de andere kant heeft TVV ook weer programma's welke in Nederland niet verkrijgbaar zijn, bijvoorbeeld Classica.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Merkwaardig, dat wij Belgen CD mogen zien, en Nederlanders geen TVV,telesat, terwijl ze allemaal M7 zijn. Maar een rechtenkwestie en of (veel) geld, zou wel eens aan de basis kunnen liggen, en ik durf dan te kijken naar medialaan,sbs.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tv Vlaanderen doet het zichzelf aan als ze minder en minder klanten krijgen,

Hun info kanaal rept geen woord over de aanpassing van Foxlife,

Bij CD op hun info kanaal wel een aanpassing van het zender aanbod en zenderlijst dat op 22 september word aangepast.

zegt genoeg.....

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Foxe is tijdelijk bij Telenet exclusief, er lopen gesprekken met Proximus en stellen zich ter beschikking van alle digitale platformen.

Quote uit verschillende krante-artikels, deze hier vanuit het HLN:

"Fox wordt gefinancierd met reclame en met het aanbod van afleveringen on-demand via Play More van Telenet. Met Proximus TV lopen nog onderhandelingen, maar het is alvast de bedoeling Fox op termijn naar alle digitale kijkers te brengen, besluit de Ruiter."

Dus enkel de overweging hoeveel geld TVV ervoor over heeft om z'n klanten tevreden stellen, speelt een rol.

Maar ze kiezen liever voor meer winst voor de aandeelhouders van M7 dan de klanten.

Hetzelfde verhaal voor Eleven.

En Outdoor Channel zit voor mij niet in dezelfde 'categorie', da's gewoon een zoethoudertje waarbij ze zonder veel kosten kunnen geven aan TVV omdat deze kan meeliften op de frequenties voor de Oost-Europese markt van M7.

Canaldigitaal kan kiezen tussen Film en/of HBO-pakket, 2 sport-paketten...

De kip wordt bij TVV geslacht alvorens het een ei kan leggen...

Groeten,

Saterke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Foxe is tijdelijk bij Telenet exclusief, er lopen gesprekken met Proximus en stellen zich ter beschikking van alle digitale platformen.

Quote uit verschillende krante-artikels, deze hier vanuit het HLN:

"Fox wordt gefinancierd met reclame en met het aanbod van afleveringen on-demand via Play More van Telenet. Met Proximus TV lopen nog onderhandelingen, maar het is alvast de bedoeling Fox op termijn naar alle digitale kijkers te brengen, besluit de Ruiter."

Dus enkel de overweging hoeveel geld TVV ervoor over heeft om z'n klanten tevreden stellen, speelt een rol.

Maar ze kiezen liever voor meer winst voor de aandeelhouders van M7 dan de klanten.

Hetzelfde verhaal voor Eleven.

En Outdoor Channel zit voor mij niet in dezelfde 'categorie', da's gewoon een zoethoudertje waarbij ze zonder veel kosten kunnen geven aan TVV omdat deze kan meeliften op de frequenties voor de Oost-Europese markt van M7.

Canaldigitaal kan kiezen tussen Film en/of HBO-pakket, 2 sport-paketten...

De kip wordt bij TVV geslacht alvorens het een ei kan leggen...

 

Voor Tv Vlaanderen word er geen geld meer geinvesteerd,ze profiteren van M7 aanbod dat ze al hebben en liften graag zenders mee van het M7 aanbod aan zenders,

Outdoor channel word gefinancieerd door andere providers die hem aanbieden als ze al buiten M7 te zien zijn.

Als ze niks doen aan het Tv Vlaanderen aanbod vrees ik voor het verdere bestaan zoals ze bezig zijn.

Wil eens weten hoeveel klanten ze nog hebben.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja en dat ik in Spanje morgen wel  24Kitchen kan zien en de Belgen  zo vlak bij Nederland niet. ;)

 

Jawel sprietje, met een juist pakket via CD.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even terzijde over TVV. Medialaan stop met jim tv (is hier ergens te lezen). Ze starten met een kinderzender, waar denk ik nieuwe wetten,regels,afspraken e.d. gelden. Het zou me niet verbazen, dat jim eruit gaat, dat bij TVV het zwart blijft, en dat TN en proximus gewoon die nieuwe zender zal verdelen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...