Ga naar inhoud


TNT Sat oscam


Aanbevolen berichten

hier ook geen HD kanalen meer,als je de update op de kaart hebt aanstaan dan gaan die HD kanalen 1 voor 1 uit,

rare is,als je kijkt via bv een twincam dan werken ze nog allemaal,kennelijk zitten daar de juiste keys in om ze nog allemaal werkend te houden op je kaart.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bij mij werken ze ook nog allemaal op d17hd en france 4 hd na. 

In het bezet van een VuPlus: Ultimo 4k HDD 10TB en VuPlus Ultimo 4k 4TB HDD.

                                                    3 Schotels Met: 5w,0.8w,3e,4,8e,7e,9e,13e,16e,19,2e,23,5e,28,2e en 39e,42e

                                               Smartkaarten :Ziggo, HD+, SRG/SSR,TIVUSAT Zilver 4k Ultra HD,TV Vlaanderen en TVR

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij werken ze ook nog allemaal op d17hd en france 4 hd na. 

 

Tot enkele dagen geleden gingen bij mij alle HD-kanalen en de regionale kanalen van France 3 een voor een op zwart. Uiteindelijk werkten alleen de SD-kanalen nog.

Maar zondag j.l. had ik een crash waardoor ik alles opnieuw moest flashen en installeren, inclusief de nieuwste versie van oscam. En toen deed alles het weer, behalve France 4 HD en D17 HD.

 

Intussen zijn er zelfs al weer enkele nieuwe versies van oscam gekomen. Ik zit nu op 11081. Ik ga er dus maar vanuit dat voor de HD-kanalen van tntsat de nieuwste versie van oscam nodig is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met versie 11086 werken france 4 hd en d17 hd ook niet

In het bezet van een VuPlus: Ultimo 4k HDD 10TB en VuPlus Ultimo 4k 4TB HDD.

                                                    3 Schotels Met: 5w,0.8w,3e,4,8e,7e,9e,13e,16e,19,2e,23,5e,28,2e en 39e,42e

                                               Smartkaarten :Ziggo, HD+, SRG/SSR,TIVUSAT Zilver 4k Ultra HD,TV Vlaanderen en TVR

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb OSCam: 1.20-unstable_svn Build: r11061 Compiler: i586-linux-gnu-libusb-pcsc

eens testen met nieuwere,

we moeten nieuwe keys hebben en nieuwe optie in oscam om de zenders in HD te decoderen.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels werkt het weer bij mij dus de gedachte aan een keywissel was inderdaad wat voorbarig. France4 en D17 in HD doen het ook hier niet. Niet zo erg omdat de SD versie het wel doet.

et9000, et7000, et4000, et5000, Synology NAS.19, 23, 28E en 5W, Multiswitch 17/8+TNT antenne. CD, TNTSat en Fransat kaart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is er niet meer dan een keywissel? Want bij de changelog van de deltacam staat autoupdate aes key. Je zou veronderstellen,dat na een tijdje de nieuwe key zou binnenkomen maar noppes. Oftewel is de manier van updaten ook gewijzigd.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Keys?

Discussie over keys?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Surencryption keys. Die worden ook regelmatig aangepast :)

Je bent nog steeds een abonnement nodig, en zolang de surencryption keys hier niet door 1 of andere Goofy publiek gepost worden moet het gewoon kunnen. Diegenen die erom verlegen zijn moeten dan maar een internet speurtocht opzetten maar dan weten ze in elk geval dat ze niet voor niets zoeken ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de duidelijkheid, ik heb een legale TNT kaart. Ik wil alleen de Franse kanalen op mijn Xtrend kunnen bekijken en niet op een apart kastje met een aparte ab en gebruik van een hdmi poort op m'n tv. Gelukkig werkt het weer na de wijziging van de zendernamen, HD is nu de standaard en SD gaat er volgend jaar uit.

et9000, et7000, et4000, et5000, Synology NAS.19, 23, 28E en 5W, Multiswitch 17/8+TNT antenne. CD, TNTSat en Fransat kaart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de duidelijkheid, ik heb een legale TNT kaart. Ik wil alleen de Franse kanalen op mijn Xtrend kunnen bekijken en niet op een apart kastje met een aparte ab en gebruik van een hdmi poort op m'n tv. Gelukkig werkt het weer na de wijziging van de zendernamen, HD is nu de standaard en SD gaat er volgend jaar uit.

Ik denk er precies het zelfde over.

In het bezet van een VuPlus: Ultimo 4k HDD 10TB en VuPlus Ultimo 4k 4TB HDD.

                                                    3 Schotels Met: 5w,0.8w,3e,4,8e,7e,9e,13e,16e,19,2e,23,5e,28,2e en 39e,42e

                                               Smartkaarten :Ziggo, HD+, SRG/SSR,TIVUSAT Zilver 4k Ultra HD,TV Vlaanderen en TVR

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Dank voor de tip.... Er zijn dus verschillen tussen de AES key voor SD en HD ? Weer wat geleerd

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen


+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet iemand of er al weer een mogelijkheid is om France 4 HD en D17 HD weer te kunnen met de tnt sat kaart en oscam?

aangepast door egbertjan

In het bezet van een VuPlus: Ultimo 4k HDD 10TB en VuPlus Ultimo 4k 4TB HDD.

                                                    3 Schotels Met: 5w,0.8w,3e,4,8e,7e,9e,13e,16e,19,2e,23,5e,28,2e en 39e,42e

                                               Smartkaarten :Ziggo, HD+, SRG/SSR,TIVUSAT Zilver 4k Ultra HD,TV Vlaanderen en TVR

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Terwijl idd alle HD's werken heb ik net een testje gedaan voor FR4HD -> rejected group (1 ms) - France 4 HD (no matching reader). Ver 11211 draaiende via een smargo. Deze meldingen kreeg ik eveneens vorige week op andere HD zenders bij een SD-AES key. Zou het kunnen zijn dat er nog een AES key in omloop is maar dan alleen voor deze 2 kanalen ?

 

Weet iemand of er al weer een mogelijkheid is om France 4 HD en D17 HD weer te kunnen met de tnt sat kaart en oscam?

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen


+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...