Ga naar inhoud


mooie skins voor VTI


Tonskidutch

Aanbevolen berichten


AtileHD vind ik echt mooi,ook de mogelijkheden binnen die skin weet ik te waarderen.

Er is overal echt goed over nagedacht als je de skin goed bekijkt.

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een van de eerste FHD skins die ik ben gaan gebruiken, en ben erbij blijven hangen omdat VMC alleen werkt onder een FHD skin. Ik ben er zeer tevreden over in ieder geval!

voor ons niet SOLO 4K bezitter is een Full High Definition Skin niet interessant

of wel?

maar daar gat het topic niet over

ook niet over smaak

 

maar over zoek, installeer, kijk, test en meldt a.u.b. nieuwe skins die stabiel zijn voor (uw) het image

en misschien wordt je zelf nog een skinner, want ja! je kunt skins ook zelf aanpassen en zelfs helemaal opnieuw opbouwen.

;)

 

enkelen kennen enigma2 maar sinds kort

er zijn ook nog steeds Kerni skin's die erg de moeite waard zijn

Walking On The Moon

The Police

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor ons niet SOLO 4K bezitter is een Full High Definition Skin niet interessant

of wel?

maar daar gat het topic niet over

ook niet over smaak

 

maar over zoek, installeer, kijk, test en meldt a.u.b. nieuwe skins die stabiel zijn voor (uw) het image

en misschien wordt je zelf nog een skinner, want ja! je kunt skins ook zelf aanpassen en zelfs helemaal opnieuw opbouwen.

;)

 

enkelen kennen enigma2 maar sinds kort

er zijn ook nog steeds Kerni skin's die erg de moeite waard zijn

 

Dan moet je dat wat duidelijker in je topic omschrijving zetten vriend! Je start het topic zelf met een FHD skin en dan vervolgens geef je een reactie dat niet Solo4K bezitters er niets aan hebben? Ik geeft een positieve feedback dat deze skin voldoet aan mijn verwachtingen en dan wijs je mij terecht?  :huh:

aangepast door 78suited

VU+ Solo4K | Image: VTI 11.0.1 | Skins: iFlatFHD v5.1 | Picons Reflection Black by Stevie-V

Link naar reactie
Delen op andere sites

a ben ik niet je vriend

b heb ik het over skins in het algemeen voor de VTI images

c starte ik met een iFlatFHD die ook FHD is

 

echter de AtileHD is prima voor het aandeel aan receivers zonder het 4k in het logo

dus daarom geef ik commentaar

als er meer 4k's verkocht gaan worden zal schomi beslist een atileFHD uit zijn hoed trekken.

Walking On The Moon

The Police

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is dan de toegevoegde waarde van je opmerkingen gericht aan mij? Als ik niet met een normale reactie mag reageren in jouw topic dan niet!

 

Maar zoals op zoveel forums zijn er ook hier blijkbaar mensen die zichzelf erg belangrijk vinden en dat middels een dergelijke reactie even willen laten weten.

 

Zo, dat ben ik kwijt, nu weer ontopic!

 

Fijn weekend verder, ik ben er weer even klaar mee....

aangepast door 78suited

VU+ Solo4K | Image: VTI 11.0.1 | Skins: iFlatFHD v5.1 | Picons Reflection Black by Stevie-V

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...