Ga naar inhoud


Vu+duo wil niet flashen


klif

Aanbevolen berichten

Hulp gevraagd ik weet niet meer wat ik nog kan doen ik heb een Vu+duo met Openpli alles werkt prima ,ook  met cd kaarten, ik heb ook een Vu+duo met Blackhole,daar krijg ik de cams niet aan de praat ,dus ik kan er geen cd kaart in kwijt , hij werkt wel prima met free to air .

ik heb geprobeerd er open pli op te zetten maar dat mislukt steeds ,hij zegt  steeds reading usb en daarna start ie vrolijk Black hole

ik heb zon beetje alles geprobeerd ,de zip file uitpakken op de stick ,zip file uitpakken op mijn comp en dan op de stick zetten ,op de voorste usb aansluiten , op de achterste ( lijkt me identiek)  via methode Henk en Gerard ,via methode diverse sat4all leden , backups van Black weggehaald harde schijf geformateerd .

voor alle duidelijkheid , ik ga eerst booten en daarna Openpli ,

er is nog wel wat raars ,de box is uitgezet met schak.achter daarna stick erin ,dan aanzetten en hij doet niks ,nog een keer aan en uit en dan komt reading usb en hij start BH ,dit aan uit moet elke keer .

Ps ik ben een dummy/newbee  graag hulp

Link naar reactie
Delen op andere sites


ja , fat 32 stick 16 gig en 32 gig beide nw

in de computer;win rar zip (47,3kb)   OpenPli-4.0-beta-Vuduo-usb

uitgepakt is dit (map) OpenPli-4.0-beta-Vuduo-usb  (map) vuplus (map) duo    daarin zit  1e;

boot_cfe_auto.jffs2    2e;    kernel_cfe_auto_bin   3e;   root_cfe_auto.jffs2   ( zo staat dit ook op de stick ) 61.6kb

dan zit er in de computer ; win rar (104kb ) Vuplus

uitgepakt is dit (map)Vuplus (map) duo     daarin zit 1e;    cfe_cfe_auto.bin       2e ;   update    (zo staat dit op de stick ) 280kb

er zit ook nog in de computer ; win rar zip (117kb)   duo_cfe_3_0_usb

uitgepakt is dit (map) duo_cfe_3_0_usb (map) Vuplus (map) duo   daarin zit 1e ; cfe_cfe_auto.bin    2e;   update        (280kb) zo staat dit ook op de stick

de laatste 2 lijken identiek ,ik weet  niet meer welke ik wanneer gebruikt heb,hoop dat ik weer op juiste spoor gezet word,

alvast bedankt klif (zw Friesland )

Link naar reactie
Delen op andere sites

neem eens een veel kleinere stick

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

deze zelfde mapstruktuur heb ik al bij booting , map Vuplus dan map duo dan 2 files  efe_efe_auto.bin

                                                                                                                                    update

als ik dit draai zegt de box ,reading usb hooguit halve seconde en daarna start BH

 

ik hoor graag ,ik weet al dat ik een oen ben op dit gebied haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet 3 bestanden hebben''boot cfe auto.jffs2''  ''kernel cfe auto'' en  ''root cfe auto.jffs2'' als het nog niet lukt ik woon ook in zw Fryslan misschien kunnen we elkaar persoonlijk helpen

Triax 88 met 4 x Inverto Black Ultra lnb's. Vu+Solo 4K OPEN ATV 6.0 Samsung 48JU7000 Harmony Elite

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer een kleinere stick. Mijn sticks van 16 en meer Gb geven net hetzelfde probleem.

Ik heb hier eentje van 8 Gb en dat werkt probleemloos, en wordt maar daarvoor gebruikt.

Bepaalden melden om via partitionering de stick kleiner te maken, maar dan moet je al een behoorlijke kennis heeben over partitionering formatering e.d.! Ken je er niks over niet aan beginnen!

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

wau,alles werkt ,openpli staat er nu op en ook de cams werken ,het menu is zelfs in het   Fries   super,

heb een stick van 4 gig gebruikt ,map Vuplus/duo gemaakt eerst bootbestanden erop gezet  en daarna zelfde stick met Openpli bestanden

hartelijk dank voor hulp en meedenken

Klif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...