Ga naar inhoud


Crossepg bron


Andrija

Aanbevolen berichten

Ik probeer met crossepg de rytec bronnen binnen te halen want heb op vele zenders geen EPG.

Wanneer ik dit doe krijg ik de melding "kan de bronnen niet bereiken" Heb ik een instelling misschien

verkeerd staan. Wei kan helpen

Vr.gr. Andre

Bedankt voor je hulp!

Vu Solo 4K  - PLI Develop  :)  LG 55 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


rytec is onlangs van server veranderd.Mss de links bijwerken.Ik gebruik hem nog wekelijks in openvix en we hebben een update moeten doen.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rytec is onlangs veranderd van  serverlocatie.Als in jouw image de links niet zijn aangepast dan heb je die melding.Ik doe regelmatig een update van mijn image (openvix) en daarin kan je een update van de rytec server doen (alle mogelijke epg servers trouwens).Verder kan ik je niet helpen.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier worden we niet veel wijzer mee hé. Ik heb ook serieze problemen met EPG en CrossEPG vooral. Dus niet meer gebruiken in OpenPli ?. Maar je hebt blijkbaar wel de juiste link of server van CrossEPG en je kan dit nog en dat nog, maar "kan niet helpen !" Een beetje klare uitleg a.u.b.

Visiosat met 4 duo LNB's - 13*E - 19,2*E - 23,5*E - 28,2*E

1x VU+ Solo2 met Openpli 9.0 met laatste updates
1x (oude) Dreambox DM800 HD PVR met OpenPli 4.0 MastaG
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

mss deze vraag eens stellen op het openvix forum.Ik herhaal hier enkel wat zij geschreven hebben ter info.Er is vast wel iemand die weet welk linkje nodig hebt en waar dat te vinden is.Ben geen programmeur van images.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil toch nog even inpikken op deze vraag van Andrija, vermits ikzelf dit probleem in een eigen topic stelde  (VUSOLO2 en CrossEPG na update naar VTI 9.0).

Zoals ik ook reeds stedle is de informatie van sommige antwoorden te beperkt of onduidelijk.

 

Bellejt zegt dat "Rytec is onlangs veranderd van  serverlocatie. Als in jouw image de links niet zijn aangepast dan heb je die melding.Ik doe regelmatig een update van mijn image (openvix) en daarin kan je een update van de rytec server doen (alle mogelijke epg servers trouwens).Verder kan ik je niet helpen.". 

En daar knelt  het schoentje, hier wordt wel min of meer gezegd WAT je moet doen, maar mijn probleem,  en wellicht dat van anderen,  is dat ik niet weet HOE ik dat moet doen. Een duidelijke en liefst stapsgewijze uitleg hierbij zou  schitterend zijn. Want ik ben ook niets opgeschoten met alle reacties op mijn eigen vraag.

 

Vriendelijke groet, Hugo

Link naar reactie
Delen op andere sites

een beetje googelen en de oplossing lag voorhanden: http://forums.openpli.org/topic/39224-no-rtyec-soucer-in-xmltv-import/

Wel niet voor beginners.Volgens wat ze daar schrijven zou het aangepast moeten zijn.

Ik kan de file XMLT doorsturen van mijn openvix image maar denk niet dat deze in andere images gaat werken.Mss de vraag stellen aan de makers van openpli.

aangepast door bellejt

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik update zowat elke dag met PLI. Moet ook wel want heb al dagen last van dat de boel niet lekker loopt wanneer er een melding op het scherm komt. Lijkt wel of afspelen en meldingen c.q. infoschermen niet samen werken. Ik kijk ook altijd wat er in een update zit. Maar Crossepg niet tegen gekomen. En op de site van PLI is dat ook al weer een poosje terug.  Alle mededdelingen over VTI is mooi maar zit nu PLI en waarom zou ik over.

Deels werkt het nu na manuel downloaden en geplaatst in etc in de root en bij usr/enigma2/crossepg.

Zie hier voor meer hulp http://www.world-of-satellite.com/forumdisplay.php?163-Rytec-RyVIX-XMLTV-and-EPG-support

Vr.gr. Andre

Bedankt voor je hulp!

Vu Solo 4K  - PLI Develop  :)  LG 55 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...